Die gaan gewoon al a Parijs-Nice met een aantal mannen wegrijden op de Poggio en er dan een tijdritje van maken.quote:
Die heeft met Van der Poel, Alaphilippe en Pogacar ook wel iets meer concurrentiequote:Op zondag 26 februari 2023 17:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou wel intens grappig zijn als alle Jumbo's nu een klassiekers winnen behalve Wout, die 2x 2e wordt achter Mathieu en Tadej in Vlaanderen en Roubaix.
Vlaanderen is ook wel een stuk zwaardere koers daar zal het wel meer 1 tegen 1 worden bij de kopmannen denk ik. Misschien gaan ze mannetjes vooruit sturen in de ontsnapping?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:20 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd wat Jumbo gaat doen als Wout erbij is. 1 tegen 1 schat ik hem net wat minder in dan Pogacar en Mathieu voor Vlaanderen, dan moet je toch het ploegenspel gaan spelen. Maar dat weet de concurrentie ook.. (al kun je niet elke keer reageren als Tratnik, Laporte, van Baarle of Benoot gaat.. )
Ja, dat bedoelde ik ook, dat Wout 1 tegen 1 misschien wel tekort komt. Maar de rest weet ook dat Jumbo dan renners vooruit zal sturenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vlaanderen is ook wel een stuk zwaardere koers daar zal het wel meer 1 tegen 1 worden bij de kopmannen denk ik. Misschien gaan ze mannetjes vooruit sturen in de ontsnapping?
Van Aert op zijn huidige niveau hebben we nog niet in Vlaanderen gezien.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, dat Wout 1 tegen 1 misschien wel tekort komt. Maar de rest weet ook dat Jumbo dan renners vooruit zal sturen
Zijn toch wel heel verschillende koersen, in de Tour was het veel op vermogen rijden.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout in zijn Tour vorm van vorig jaar verschijnt in Vlaanderen en Roubaix gaat daar helemaal niets aan te doen zijn toch?
Dat valt in eendagskoersen nogal eens tegen bij hemquote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Als Wout in zijn Tour vorm van vorig jaar verschijnt in Vlaanderen en Roubaix gaat daar helemaal niets aan te doen zijn toch?
Roubaix zie ik hem wel eens winnen, bij de Ronde van Vlaanderen heb ik het idee dat het nooit zal lukken.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik gun het hem ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Roubaix zie ik hem wel eens winnen, bij de Ronde van Vlaanderen heb ik het idee dat het nooit zal lukken.
Matje!quote:Op zondag 26 februari 2023 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dat worden slapeloze nachten voor Wout
De altijd sympathieke halve Nederlander en op en top prof W. van Aert het minder gunnen dan de onprofessionele half Franse/half Belgische kindermepper M. van der Poelquote:
De extreemrechtse, ultra commerciële, Red-Bull rotzooi promotende en NFT's verkopende Wout van A. bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2023 19:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De altijd sympathieke halve Nederlander en op en top prof W. van Aert het minder gunnen dan de onprofessionele half Franse/half Belgische kindermepper M. van der Poel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |