abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 09:24:23 #201
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208551676
twitter
pi_208553080
Goed dat ze dit aankaarten
twitter
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 12:14:54 #203
163650 Greys
pi_208553625
Ik vind het erg dat dit elk jaar erger lijkt te worden, echte haat naar inzendingen. Je hoeft niet alles mooi te vinden maar deelnemers gaan treiteren en afzeiken in hun gezicht of er dingen doorheen roepen tijdens hun preparty optredens... het nieuwe jonge 'fandom' is giftig en nasty en ik verafschuw dat met heel m'n hart en ziel. En het waren dit keer in Barcelona weer voornamelijk Ronelastans begreep ik die haar naam door hun optreden gingen roepen. Wat zijn dat voor lui joh. Bah.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208553654
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het erg dat dit elk jaar erger lijkt te worden, echte haat naar inzendingen. Je hoeft niet alles mooi te vinden maar deelnemers gaan treiteren en afzeiken in hun gezicht of er dingen doorheen roepen tijdens hun preparty optredens... het nieuwe jonge 'fandom' is giftig en nasty en ik verafschuw dat met heel m'n hart en ziel. En het waren dit keer in Barcelona weer voornamelijk Ronelastans begreep ik die haar naam door hun optreden gingen roepen. Wat zijn dat voor lui joh. Bah.
Ik hoop dat ze luisteren.
twitter
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 12:35:19 #205
163650 Greys
pi_208553863
Haar fans waren destijds óók al niet het voorbeeld van verdraagzaamheid naar andere artiesten toe. (Marius Bear onder andere). Misschien moet ze zich toch eens achter de oren krabben of haar eigen gedrag en houding zo'n goed voorbeeld waren destijds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 12:45:05 #206
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208553953
Dit gaat dan meer over gedrag tijdens de pre party maar ik snap sowieso niet waarom je naar de social media van iemand zou gaan en daar dan te vertellen dat je nummer of de artiest kut vind. Vaak genoeg gezien helaas dit seizoen. Dan ook nog op een toontje als "Nobody likes this song" "We dont want it" "Give us [andere artiest]". Genieten ze dan van het feit dan de artiest het eventueel zal lezen. Primair gedrag van anderen naar beneden trappen zodat je je zelf beter voelt?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 12:49:11 #207
163650 Greys
pi_208553982
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:45 schreef Momo het volgende:
Dit gaat dan meer over gedrag tijdens de pre party maar ik snap sowieso niet waarom je naar de social media van iemand zou gaan en daar dan te vertellen dat je nummer of de artiest kut vind. Vaak genoeg gezien helaas dit seizoen. Dan ook nog op een toontje als "Nobody likes this song" "We dont want it" "Give us [andere artiest]". Genieten ze dan van het feit dan de artiest het eventueel zal lezen. Primair gedrag van anderen naar beneden trappen zodat je je zelf beter voelt?
Dat gedrag is echt iets van de laatste jaren en voornamelijk door de nieuwe jonge aanwas met grote muilen die denken dat ze dat recht hebben. Hele nare ontwikkeling. En het zijn toch echt voornamelijk slay queen stans die zo giftig zijn. Eeuwig zonde en het maakt het ESF echt minder leuk, voor andere fans maar zeker ook voor deelnemers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 12:50:40 #208
163650 Greys
pi_208554000
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208554065
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat gedrag is echt iets van de laatste jaren en voornamelijk door de nieuwe jonge aanwas met grote muilen die denken dat ze dat recht hebben. Hele nare ontwikkeling. En het zijn toch echt voornamelijk slay queen stans die zo giftig zijn. Eeuwig zonde en het maakt het ESF echt minder leuk, voor andere fans maar zeker ook voor deelnemers.
Dat ‘recht hebben’ om mee te bepalen, je zin te krijgen of zaken naar jouw groep aangepast te krijgen, is wel een vreemde en vrij recente ontwikkeling. Het komt ook buiten het ESF veel meer voor trouwens. Blijkbaar denken mensen dat nu via (sociale) media allerlei instanties en artiesten makkelijker benaderbaar zijn, je niet alleen mag terugpraten, maar er ook geluisterd dient te worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 13:14:39 #210
163650 Greys
pi_208554259
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat ‘recht hebben’ om mee te bepalen, je zin te krijgen of zaken naar jouw groep aangepast te krijgen, is wel een vreemde en vrij recente ontwikkeling. Het komt ook buiten het ESF veel meer voor trouwens. Blijkbaar denken mensen dat nu via (sociale) media allerlei instanties en artiesten makkelijker benaderbaar zijn, je niet alleen mag terugpraten, maar er ook geluisterd dient te worden.
Jup. Echt heel akelig.

En toen ze er destijds met Marius door EBU en andere deelnemers op werden aangesproken reageerden ze gewoon met 'je gaat me niet verplichten liedjes of deelnemers leuk te vinden ik haat het lied en dat recht heb ik' en dat was dat en ze gingen gewoon door. Ze vinden het heel normaal en hebben nul empathie. Best een enge ontwikkeling. En het is niet alleen door het bestaan van sociale media want er waren jaren dat het lang niet zo erg was als nu toen special media al lang bestond. Het is echt een bepaald opkomend type 'fan' van de laatste jaren. Helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_208554309
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:45 schreef Momo het volgende:
Dit gaat dan meer over gedrag tijdens de pre party maar ik snap sowieso niet waarom je naar de social media van iemand zou gaan en daar dan te vertellen dat je nummer of de artiest kut vind. Vaak genoeg gezien helaas dit seizoen. Dan ook nog op een toontje als "Nobody likes this song" "We dont want it" "Give us [andere artiest]". Genieten ze dan van het feit dan de artiest het eventueel zal lezen. Primair gedrag van anderen naar beneden trappen zodat je je zelf beter voelt?
La Zarra had geloof ik laatst ook gepost of mensen willen stoppen met haar te taggen in dat soort negatieve berichten. Sowieso al bizar dat iemand erop kickt dat ze je negatieve berichten zien. 8)7
pi_208554844
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 13:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Jup. Echt heel akelig.

En toen ze er destijds met Marius door EBU en andere deelnemers op werden aangesproken reageerden ze gewoon met 'je gaat me niet verplichten liedjes of deelnemers leuk te vinden ik haat het lied en dat recht heb ik' en dat was dat en ze gingen gewoon door. Ze vinden het heel normaal en hebben nul empathie. Best een enge ontwikkeling. En het is niet alleen door het bestaan van sociale media want er waren jaren dat het lang niet zo erg was als nu toen special media al lang bestond. Het is echt een bepaald opkomend type 'fan' van de laatste jaren. Helaas.
Ja, het is iets nieuws, waarbij de sociale media het vooral helpen om die figuren bij elkaar te brengen. Het is ook anders dan iemand zijn muziek afzeiken. Dat is op zich nog wel iets waar je als artiest tegen moet kunnen. Er zijn hele volksstammen die de Beatles stom vinden, en daar zal Paul McCartney ook niet minder van slapen. Dat taggen bij zo’n bericht wordt al een stuk flauwer. Maar de vervolggedachte dat als je maar met genoeg van die gekkies een inzending stom vindt, je dan het recht hebt om de artiest, de delegatie,de omroep, het land, enz. belachelijk te maken (want dan hadden ze maar naar deze ‘kenners’ moeten luisteren), is nieuw en echt enorm kansloos.

Maar ik denk niet dat dit minder gaat worden de komende jaren. Het is een breder verschijnsel. Toen wij onlangs naar de Efteling gingen, kwam ik op Twitter toevallig tussen de ‘echte fans’ van dat park. Dat zijn geen types als @Hamlapjes zeg maar. Die hebben bij zo ongeveer elke beslissing waar zij zich niet gehoord voelen het schuim op de bek, dus daar gaat het hetzelfde.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter maandag 27 maart 2023 @ 14:52:39 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_208555359
Ik vind het fascinerend en huiveringwekkend tegelijk.

Laten we keihard meezingen met San Marino (en de rest) bij EiC. Ik doe net alsof ik de tekst niet begrijp en tegen die tijd ruiken we door al het gedans en gestress toch naar animals.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 maart 2023 @ 18:12:11 #214
163650 Greys
pi_208557741
Iedereen met Twitter even liken graag zodat ze de liefde voelen als ze naar Amsterdam komen en niet bang hoeven zijn.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 maart 2023 @ 19:19:48 #215
478909 molloot200
alles muziek.
pi_208558648
Hopelijk wordt hun ervaring niet verpest. Nee, ik heb ook niks met dit lied, maar het lijken me wel leuke gasten en ik wil gewoon dat al die artiesten hier uiteindelijk een goed gevoel aan overhouden.

Dit soort gedrag zal er uiteindelijk voor zorgen dat meer artiesten niet deel gaan nemen. En dit gaat misschien zelfs ook nog eens van invloed zijn op de delegaties straks met de repetities en zo. Dat de druk nog extra groot wordt door dit soort mensen.
pi_208656627
Om middernacht op Spotify :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_208788977
Ook hier de social media on point, het werd eens tijd voor wat voorbeelden _O_
twitter

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door koffieleuk op 16-04-2023 12:16:50 ]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator donderdag 27 april 2023 @ 15:43:27 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208922671

Vlak voor Liverpool komt Piqued Jacks toch met een music video
pi_208982478
Eerste rehearsal:
tiktok


Fotogallerij:

https://eurovision.tv/gal(...)imal-first-rehearsal

Eerste tekst over de eerste rehearsal:
quote:
02 May 2023 at 16:41 CEST

🇸🇲 San Marino takes to the stage…
Next up on the rehearsal stage is San Marino’s Piqued Jacks, an alt-rock 4-piece band from the Tuscany region of Italy. Apparently Like An Animal is a song about the freedom of love and indulging passionate impulses, which is pretty much the most Italian thing ever.

There's a lot of big venue experience at Eurovision this year, and San Marino's Piqued Jacks look very much at home right now. The LED wall is a sea of red and black graphics, and it's clear they're not leaving until they've left their heart and soul on that stage. Lead singer E-King has huge presence and charisma - the whole performance is gritty and raw in the best possible way.

‘Bring the party/Aphrodite/And I’ll chase you on the dance floor’ sings Piqued Jacks. There’s a lot of dance action in this year’s lyrics – The Busker from Malta, Noa Kirel from Israel…and now San Marino. The Euroclub dancefloor is going to be WILD.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-tuesday-2-may
  vrijdag 12 mei 2023 @ 00:08:08 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209113881
Als liedje blijft het best ok vinden. Plus dat die gasten ook wel wat gunfactor hebben (en dat staat dan buiten alles wat er nog gebeurd is). Maar de uitvoering was niet heel best, vooral naarmate het liedje vorderde werd het toch steeds luider matig zingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')