Deze heb ik ook nogquote:Op zondag 26 februari 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'83-'84 was dat voor mij. Daarna ging ik naar de LTS en daar zag ik ze niet meer.
Die kwamen daarna en eind jaren '80 kwam de gameboyquote:Op zondag 26 februari 2023 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog [ link | afbeelding ]
Ja dit was een atari en de eerste kleuren game. De meeste spelletjes doen het niet meer maar wel de belangrijkste. KLAX met een geil dames stemmetjequote:Op zondag 26 februari 2023 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kwamen daarna en eind jaren '80 kwam de gameboy
Ja zeker doen !!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:08 schreef D. het volgende:
Mochten er nog liefhebbers zijn, we mogen volgende week weer!:
D. in 40+ / Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #18
Nee misschien een spelletje spelenquote:
Dat kan ook, zelf was ik ook even met andere dingen bezig.quote:
Daar mag ik niet komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:02 schreef Soury het volgende:
Ik breek mijn hoofd al weer op de volgende opdracht in ONZ
Oh neequote:
Ik las alles wel hoor op mijn mobiel toen ik een ban had.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. overal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bedankt voor het melden hierquote:
Oh dat is wat andersquote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op zondag 26 februari 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Of gewoon soms ff niet (dat ik wat anders kijk/lees)
Hoe was de zuurkool?quote:Op zondag 26 februari 2023 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor
Lekker ik heb weer wat trek eigenlijk maar ik negeer het maarquote:
Morgen toch gewoon weer .. doe ik ook meestalquote:Op zondag 26 februari 2023 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb weer wat trek eigenlijk maar ik negeer het maar
Maandag ga ik mijn vleesloze week weer in wat ik meestal niet red.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen toch gewoon weer .. doe ik ook meestal
Oh ... Ok morgen ben ik iig niet vegetarisch ... misschien later weer deze week of het weekend ..quote:Op zondag 26 februari 2023 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandag ga ik mijn vleesloze week weer in wat ik meestal niet red.
Dus maandag ga je het dus eigenlijk weer proberen.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maandag ga ik mijn vleesloze week weer in wat ik meestal niet red.
Nee dat komt wel goed maar donderdag ofzo ga ik weer overstag.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus maandag ga je het dus eigenlijk weer proberen.
pasta soep maar dan gevuldquote:Op maandag 27 februari 2023 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat komt wel goed maar donderdag ofzo ga ik weer overstag.Maar ik heb nog een zak fond in de vriezer en ik kan daar wel een paar dagen ramen van maken
Ik maak pasta saus ook in grote hoeveelhedenquote:Op zondag 26 februari 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
Ik koop gehakt (300 of 500 gr.) en verdeel het in stukjes van 100-125 gram of zo.. hup de vrieezer in en die hoeveelheid gebruik ik dan weer om pasta-saus te maken voor 4 dagen of zo ... ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verlengen kan via een link maar werkt niet ... is die bug nog steeds niet gefixed @Danny ...
Noedels en dat is geen pasta. Maar wat groente erdoor. En nee het is niet echt vegaquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
mn abo zit er op over 24 uur ...In een spoiler werkt een mention nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verlengen kan via een link maar werkt niet ... is die bug nog steeds niet gefixed @:Danny ...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja dat dus maar met minimaal vlees of soms zelfs zonderquote:Op maandag 27 februari 2023 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak pasta saus ook in grote hoeveelheden
Chinese Noedels zijn in de aanbieding deze week.. 3 voor een ¤quote:Op maandag 27 februari 2023 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Noedels en dat is geen pasta. Maar wat groente erdoor. En nee het is niet echt vega
Ik mention niemand in deze spoilerquote:Op maandag 27 februari 2023 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
In een spoiler werkt een mention niet
Oh neequote:
Je hebt toch een ster tochquote:
Ohh...tik.tok.tik.tok.quote:
Grappig is wel dat als ik zou willen je geen account cadeau kan doenquote:
Ik denk dat er een hik zit in account nemenquote:
Mischien morgenquote:Op maandag 27 februari 2023 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is wel dat als ik zou willen je geen account cadeau kan doen
Nou ja dit is wel een prio één lijkt me de abo's maar blijkbaar niet.quote:
Ja heel vaag idd... Maar wel lief dat je me het kado wilt doen .. gewoon basic danquote:Op maandag 27 februari 2023 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een prio één lijkt me de abbo's maar blijkbaar niet.
Maar normaal gesproken klik je op de naam en kan je een abo geven. Dat werkt niet. Maar je krijgt een sterretje van me hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd... Maar wel lief dat je me het kado wilt doen .. gewoon basic dan
Je kan pas verlengen als je abbo verlopen is. Tenminste, dat had ik begrepen.quote:
Over 24 uur mag jequote:Op maandag 27 februari 2023 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken klik je op de naam en kan je een abo geven. Dat werkt niet. Maar je krijgt een sterretje van me hoor
Ja echt prio was DT ... das gelukt inmidelsquote:Op maandag 27 februari 2023 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan pas verlengen als je abbo verlopen is. Tenminste, dat had ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |