Nee dat komt wel goed maar donderdag ofzo ga ik weer overstag.quote:Op zondag 26 februari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus maandag ga je het dus eigenlijk weer proberen.
pasta soep maar dan gevuldquote:Op maandag 27 februari 2023 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat komt wel goed maar donderdag ofzo ga ik weer overstag.Maar ik heb nog een zak fond in de vriezer en ik kan daar wel een paar dagen ramen van maken
Ik maak pasta saus ook in grote hoeveelhedenquote:Op zondag 26 februari 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
Ik koop gehakt (300 of 500 gr.) en verdeel het in stukjes van 100-125 gram of zo.. hup de vrieezer in en die hoeveelheid gebruik ik dan weer om pasta-saus te maken voor 4 dagen of zo ... ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verlengen kan via een link maar werkt niet ... is die bug nog steeds niet gefixed @Danny ...
Noedels en dat is geen pasta. Maar wat groente erdoor. En nee het is niet echt vegaquote:
quote:Op maandag 27 februari 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
mn abo zit er op over 24 uur ...In een spoiler werkt een mention nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verlengen kan via een link maar werkt niet ... is die bug nog steeds niet gefixed @:Danny ...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja dat dus maar met minimaal vlees of soms zelfs zonderquote:Op maandag 27 februari 2023 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak pasta saus ook in grote hoeveelheden
Chinese Noedels zijn in de aanbieding deze week.. 3 voor een ¤quote:Op maandag 27 februari 2023 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Noedels en dat is geen pasta. Maar wat groente erdoor. En nee het is niet echt vega
Ik mention niemand in deze spoilerquote:Op maandag 27 februari 2023 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
In een spoiler werkt een mention niet
Oh neequote:
Je hebt toch een ster tochquote:
Ohh...tik.tok.tik.tok.quote:
Grappig is wel dat als ik zou willen je geen account cadeau kan doenquote:
Ik denk dat er een hik zit in account nemenquote:
Mischien morgenquote:Op maandag 27 februari 2023 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is wel dat als ik zou willen je geen account cadeau kan doen
Nou ja dit is wel een prio één lijkt me de abo's maar blijkbaar niet.quote:
Ja heel vaag idd... Maar wel lief dat je me het kado wilt doen .. gewoon basic danquote:Op maandag 27 februari 2023 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja dit is wel een prio één lijkt me de abbo's maar blijkbaar niet.
Maar normaal gesproken klik je op de naam en kan je een abo geven. Dat werkt niet. Maar je krijgt een sterretje van me hoorquote:Op maandag 27 februari 2023 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heel vaag idd... Maar wel lief dat je me het kado wilt doen .. gewoon basic dan
Je kan pas verlengen als je abbo verlopen is. Tenminste, dat had ik begrepen.quote:
Over 24 uur mag jequote:Op maandag 27 februari 2023 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken klik je op de naam en kan je een abo geven. Dat werkt niet. Maar je krijgt een sterretje van me hoor
Ja echt prio was DT ... das gelukt inmidelsquote:Op maandag 27 februari 2023 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan pas verlengen als je abbo verlopen is. Tenminste, dat had ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |