quote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
R&P / Op straat vrouwen aanspreken, doen?
R&P / Mijn missie #2
[ afbeelding ]
Ik heb al naar de bosuil gekeken vanmorgenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:40 schreef Loveable het volgende:
Nu snap ik wel waarom Vergaarbalk forum is aangemaakt, dan kunnen dat soort topics wel na toe verplaatst worden
Ben nu net op de site aan het kijken, was het al bijna weer vergetenquote:Op zondag 26 februari 2023 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb al naar de bosuil gekeken vanmorgen
Had jij "the Strays" gekeken?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben nu net op de site aan het kijken, was het al bijna weer vergeten
Welk topic?quote:Op zondag 26 februari 2023 10:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja eergisteren, lees maar in het andere topic
Waarvan ik de naam niet noemquote:Op zondag 26 februari 2023 10:59 schreef maily het volgende:
[..]
Welk topic?![]()
Ik heb gisteravond gekeken
Iedere keer denk ik: wat ik nu lees kan niet gekker...maar ja hoor. Toch welquote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
R&P / Op straat vrouwen aanspreken, doen?
R&P / Mijn missie #2
[ afbeelding ]
Zag ook nog een foto voor jouquote:Op zondag 26 februari 2023 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik: wat ik nu lees kan niet gekker...maar ja hoor. Toch wel![]()
Goedemorgen allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
When crazy ones want to outdo each otherquote:Op zondag 26 februari 2023 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik: wat ik nu lees kan niet gekker...maar ja hoor. Toch wel![]()
Goedemorgen allen.
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag ook nog een foto voor jouHet kippenvel schiet hier omhoog. Onpasselijk word ik daarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg maar jeuk op een plek waar je niet bij kan
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zondag 26 februari 2023 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag ook nog een foto voor jouMooie foto. De natuur in Australië is op allerlei manieren extreem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, er zat een spoilert om, de keuze was volledig aan jouquote:Op zondag 26 februari 2023 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het kippenvel schiet hier omhoog. Onpasselijk word ik daarvan.![]()
Krijg maar jeuk op een plek waar je niet bij kan
De natuur in Australië is gevaarlijk op teveel manierenquote:Op zondag 26 februari 2023 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie foto. De natuur in Australië is op allerlei manieren extreem.
Soms ben ik net een vrouw..nieuwsgierigquote:Op zondag 26 februari 2023 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, er zat een spoilert om, de keuze was volledig aan jou
Dus ergens kick je er wel op
Australië heeft de meest giftige en dodelijkste dieren ter wereld.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De natuur in Australië is gevaarlijk op teveel manieren
De grootste serpenten vind je hier in het stadhuisquote:Op zondag 26 februari 2023 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Australië heeft de meest giftige en dodelijkste dieren ter wereld.
Neuh, gelukkig voor jou niet,quote:Op zondag 26 februari 2023 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De grootste serpenten vind je hier in het stadhuis
OK.. gewoon een keer wat anders dan normaal.. anders is het te saaiquote:Op zondag 26 februari 2023 15:29 schreef mario390 het volgende:
zaterdag was ik 6 jaren kijk geen exit was op
Niet de hond van Monika?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef mario390 het volgende:
en brasilianische bb kijker heeft op twitter de
szene met jolien´s hond geplaatst
Welke BB / welke hond?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef mario390 het volgende:
en brasilianische bb kijker heeft op twitter de
szene met jolien´s hond geplaatst
Je bent op fok, het is honTquote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is hond
kann je niet nederlands?
Klopt,quote:
huh 2 gezichten?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die Belgische ... die 2 gezichten heeft
ja weet ikquote:Op zondag 26 februari 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is voor jou en in het Nederlands gewoon hond en kat ..
Er was in het begin, vlak nadat ze binnenkwam een post met beide gezichten ... Maar nu gebruikt ze al veel minder make-upquote:
NEIN, du lügstquote:Op zondag 26 februari 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is voor jou en in het Nederlands gewoon hond en kat ..
Meer buitenlanders bij jou dan bij mijquote:Op zondag 26 februari 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont ook bijna in het buitenland dus niet zeuren ..
Limburgers zijn voor mij ook buitenlanders //quote:Op zondag 26 februari 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer buitenlanders bij jou dan bij mij
Alles wat niet spaans is is voor jou toch buitenlandert?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Limburgers zijn voor mij ook buitenlanders //
Nu ff kijken of ik nog wat bekenden zie bij La Copa del Rey finale
2 teams die je niet zult kennenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles wat niet spaans is is voor jou toch buitenlandert?
Wie spelen er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |