Niet de hond van Monika?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef mario390 het volgende:
en brasilianische bb kijker heeft op twitter de
szene met jolien´s hond geplaatst
Welke BB / welke hond?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:09 schreef mario390 het volgende:
en brasilianische bb kijker heeft op twitter de
szene met jolien´s hond geplaatst
Je bent op fok, het is honTquote:Op zondag 26 februari 2023 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is hond
kann je niet nederlands?
Klopt,quote:
huh 2 gezichten?quote:Op zondag 26 februari 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die Belgische ... die 2 gezichten heeft
ja weet ikquote:Op zondag 26 februari 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is voor jou en in het Nederlands gewoon hond en kat ..
Er was in het begin, vlak nadat ze binnenkwam een post met beide gezichten ... Maar nu gebruikt ze al veel minder make-upquote:
NEIN, du lügstquote:Op zondag 26 februari 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is voor jou en in het Nederlands gewoon hond en kat ..
Meer buitenlanders bij jou dan bij mijquote:Op zondag 26 februari 2023 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woont ook bijna in het buitenland dus niet zeuren ..
Limburgers zijn voor mij ook buitenlanders //quote:Op zondag 26 februari 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer buitenlanders bij jou dan bij mij
Alles wat niet spaans is is voor jou toch buitenlandert?quote:Op zondag 26 februari 2023 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Limburgers zijn voor mij ook buitenlanders //
Nu ff kijken of ik nog wat bekenden zie bij La Copa del Rey finale
2 teams die je niet zult kennenquote:Op zondag 26 februari 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles wat niet spaans is is voor jou toch buitenlandert?
Wie spelen er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |