abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220101951
Zet poll hier ook neer dan
pi_220101954
Denk dat fok dood is tegenwoordig in de nacht
pi_220101955
kreeg = kree trouwens, maar dat snapte jullie wel. Tis auto spelling die dat doet en kan een pol niet editten :D
Do what you love, love what you do!
pi_220101960
Yes :Y
pi_220101998
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dit idd
moet er wel even over zeggen, dat een terugval opzich niet eens gelijk een probleem is?

Punt is je moet inzien dat rijden dan niet kan. en geloof mij, heb dit met de harde les geleerd.

Dus kun je je afvragen is dat dan onwijs erg?
Zolang ik de auto niet pak niet (althans zou het niet moeten zijn voor het CBR in conclusies)

Ik durf met de hand op mijn hart te zeggen, dat ik nooit meer heb gereden onder invloed, dus in die zin heb ik mijn lesje geleerd en weet dat dat niet kan.

Drink ik dan mss nog wel eens teveel? vast wel, maar dat moet ook niet iets zijn waar het CBR het op laat afhangen,.

Naja dat staat in rapport incl geschiedenis ervan, en zal die delen met jullie als ik ff alles persoonlijk eruit kan kopiëren.

Gewoon om te laten zien hoe zo'n onderzoek dan gaat.

vind nl dat als je niet weet hoe en wat je te wachten staat. dat je je zelf in een kut positie zet door of te eerlijk te zijn of juist niet eerlijk genoeg.

En nogmaals, is niet om te proberen te omzeilen, want kun je niet. Je bloed verraad je anders alsnog.

en dat laatste is een doodzonde. want zullen ze erin zetten dan, van ja meneer vertelde dit maar bloedwaarden zeiden dat. dus oftewel je hebt gelogen over je gebruik, wat gelijk al dikke minpunten is op je indicatie.

Zeg maar dus veel woorden om weinig te zeggen, je komt er niet onder uit om eerlijk te zijn.

ik weet ook wel en zullen er zijn die zeggen. je mag nooit meer rijden. en laat ik de dingen maar niet noemen die me toegewenst werden in begin dit topi 6 jaar terug.

maar weet ook mensen kunnen veranderen en deed ik wel. Denk wel je moet wel de goeie hulp vinden en dat is soms ook nog wel eens lastig.

weet niet wie dit lezen of vinden via google ook, maar weet mocht er iemand met zelfde iets zitten, stuur me DM OF in topic mag ook, maar ik zal niet de beroerdste zijn om dan even te helpen of wat tips te geven. Ook waar hulp te vinden.

dat dus doel ook van het hele verhaal van mij. hoop dat ik dit alles niet voor niks uit typte tot nu toe.
En ook zeker heb ik wel gehad aan positieve opmerkingen van mensen hier,

want makkelijk is het niet altijd

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 15-02-2026 01:32:26 ]
pi_220102046
oke nou al met al had het rapport dus terug van de psycholoog en onderzoek instantie die dit doet en de evaluatie maakt wat naar het CBR gaat.

Nu pakt dat goed uit voor mij zo te lezen, moet er wel bij zeggen. Het is uiteindelijk nog steeds beslissing aan CBR. maar die nemen dat normaal gezien over.

Dus verwacht niet echt problemen, ik ga ff proberen hier stukje eruit te kopiëren zonder dat het met persoonsgegevens gaat. Maar om even indicatie te geven waar ze op letten. ter info dus.
pi_220102078
beetje mijn twijfels erover want wil dit eerlijk houden, maar vind niet meer dat het past in ONZ.

Beetje aan de mods, want wil dit naar R&P en ben dan iets meer geneigd om er meer over te vertellen en hoe en wat. behalve dat dit gaat worden gezien als een zoveelste ONZ post wat ik er totaal niet mee bedoel

vertel namelijk geen onzin en het is ook geen onzin voor de leuk.

Kijk grapjes tussendoor komen altijd en mag, maar weet wel dat ik met dit topic en de hele serie vooraf die niet gelinkt is over 6 jaar wel een eerlijk verhaal wil proberen te vertellen. en onzin is dat niet wmb.
pi_220102274
ik deel het wel en wat ik ervan kan nu over mij n beoordeling door psych. maar pas als ie weer in R&P staat
pi_220102541
ik ga even kopiëren wat ik kan en zonder persoonlijke info.

goeie nieuws is dat lig de onderzoek instantie mij een oké geeft, wil niet zeggen dat ik het krijg want cbr maakt beslissing en daar moet het nog heem/

goeie hoop dus want nemen ze normaal over.
pi_220102553
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220102557
ik denk genoeg info gegeven. wat dat betreft verklaren ze me nu uiteindelijk voor oké.

maar voor wie dit eerst ziet en mee te maken krijgt. lees goed door.
pi_220102568
moet zeggen en hoewel ik mijn twijfels erbij heb hoe dit gaat in gesprekje van 5 min, kun je niet zeggen dat ze niet grondig zijn, daarom laat ik dit zien. en ter info.
pi_220102584
eigenlijk als ik dat lees dan denk ik alweer hoeveel conclusies kun je trekken van mij of om me te kennen aks eerste keer te zien als (hulp) psych. haargoed al met al is het wel wat ik ben dus mee eens.

of ik denk dat hier een conclusie uit getrokken kan worden, verre van dat, niet voor alcohol of misbruik maar meer van iemand kent me totaal niet in die paar minuten./

Maar jullie zullen begrijpen dat ik hier geen commentaar op heb.
pi_220102586
die paar die stemden nooit meer rijden. ben ik het niet mee eens trouwens :')
pi_220102629
Als ik dit lees denk ik alleen maar hoe jammer het is dat je toch de oorzaak van je problemen niet een heel grote schop hebt gegeven. Je hebt het uiteindelijk goed voor elkaar kunnen krijgen wat heel knap is. En toch. De alcohol is nog steeds aanwezig in je leven. Daarom zou ik niet kiezen voor de optie dat je onbeperkt goedegekeurd zou worden.
Een voorbeeld van hoe het ondanks jaren zonder alcohol toch weer misgaat heb ik in mijn nabije familie. Ik gun je alle voorspoed, maar ik weet hoe kwetsbaar de wilskracht is op dit gebied en de pijn die het (weer) veroorzaken kan.
pi_220102762
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ik dit lees denk ik alleen maar hoe jammer het is dat je toch de oorzaak van je problemen niet een heel grote schop hebt gegeven. Je hebt het uiteindelijk goed voor elkaar kunnen krijgen wat heel knap is. En toch. De alcohol is nog steeds aanwezig in je leven. Daarom zou ik niet kiezen voor de optie dat je onbeperkt goedegekeurd zou worden.
Een voorbeeld van hoe het ondanks jaren zonder alcohol toch weer misgaat heb ik in mijn nabije familie. Ik gun je alle voorspoed, maar ik weet hoe kwetsbaar de wilskracht is op dit gebied en de pijn die het (weer) veroorzaken kan.
ik snap je he, maar je gaat ff fout in de zin van misdaad? wanneer is het een misdaad dan als je alcohol drinkt en dan niet gaat rijden.

?

Ik weet he ik heb die fout gemaakt, maar laat dat er eens buiten.
Hoeveel drinken anderen niet alcohol en waarschuw ze nog best wel soms van weet je dat je meer als 3 op hebt.... je weet wat er met mij gebeurde.

teveel drinken is niet het probleem. niet gelijk lig. wel als je verslaafd bent wat ik ook was.

maar zonder probleem. jaaaaa zal wel meevallen, ik zeg het ze elke keer jou rijbewijs.
pi_220102768
wellicht is het heel fout van mezelf, maar ik denk dan toch zolang ik zorg dat ik niet rijd terwijl gedronken dan ben ik oké. en hoewel zeker ben ik geminderd en niet meer verslaving, drink gewoon nog wel eens soms.
pi_220102850
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:02 schreef kree het volgende:
wellicht is het heel fout van mezelf, maar ik denk dan toch zolang ik zorg dat ik niet rijd terwijl gedronken dan ben ik oké. en hoewel zeker ben ik geminderd en niet meer verslaving, drink gewoon nog wel eens soms.
Tja, ik denk daar wel anders over. Mijn familielid zei ook, ik ben niet meer verslaafd ik drink soms wat. Geen probleem zei hij. Dat was het dus wel. Eens verslaafd, altijd verslavingsgevoelig.
pi_220102871
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:17 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Tja, ik denk daar wel anders over. Mijn familielid zei ook, ik ben niet meer verslaafd ik drink soms wat. Geen probleem zei hij. Dat was het dus wel. Eens verslaafd, altijd verslavingsgevoelig.
ik weet dat iedereen hier anders over denkt, daarom wil ik dit juist dus meer in R&P

en kletsen we verder want ben niet de lastigste om er eerlijk over te zijn.
  zondag 15 februari 2026 @ 09:30:58 #296
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220102947
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 02:58 schreef kree het volgende:
beetje mijn twijfels erover want wil dit eerlijk houden, maar vind niet meer dat het past in ONZ.

Beetje aan de mods, want wil dit naar R&P en ben dan iets meer geneigd om er meer over te vertellen en hoe en wat. behalve dat dit gaat worden gezien als een zoveelste ONZ post wat ik er totaal niet mee bedoel

vertel namelijk geen onzin en het is ook geen onzin voor de leuk.

Kijk grapjes tussendoor komen altijd en mag, maar weet wel dat ik met dit topic en de hele serie vooraf die niet gelinkt is over 6 jaar wel een eerlijk verhaal wil proberen te vertellen. en onzin is dat niet wmb.
Dat begrijp ik , ik vind het ook niet meer passen in ONZ ,meer omdat ONZ onzin is en R&P niet.

Ik waardeer jouw eerlijkheid in dit topic over waar je tegenaan loopt en juist daarom voelt het voor mij wat raar dat het hier blijft staan :P

fijn trouwens dat het CBR onderzoek goed is verlopen , en ik hoop voor jou dat het ook een positieve uitkomst zal krijgen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220102964
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat begrijp ik , ik vind het ook niet meer passen in ONZ ,meer omdat ONZ onzin is en R&P niet.

Ik waardeer jouw eerlijkheid in dit topic over waar je tegenaan loopt en juist daarom voelt het voor mij wat raar dat het hier blijft staan :P

fijn trouwens dat het CBR onderzoek goed is verlopen , en ik hoop voor jou dat het ook een positieve uitkomst zal krijgen.
dank maar ook wat je zegt daarom wil ik het eigenlijk naar R&P en is mijn verzoek. en wat iedereen er nu eerder over dacht of zei maakt niet uit. Ik wil mijn verhaal daar of gewoon niet dan, want. vind het geen onzin waardig voor grapjes elke keer, tis serieus iets waar ik me tot op de dag van vandaag en 6 jaar mee bezig hou.
  zondag 15 februari 2026 @ 09:36:04 #298
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220102970
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:34 schreef kree het volgende:

[..]
dank maar ook wat je zegt daarom wil ik het eigenlijk naar R&P en is mijn verzoek. en wat iedereen er nu eerder over dacht of zei maakt niet uit. Ik wil mijn verhaal daar of gewoon niet dan, want. vind het geen onzin waardig voor grapjes elke keer, tis serieus iets waar ik me tot op de dag van vandaag en 6 jaar mee bezig hou.
Dan zou ik het even neerleggen bij een mod :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220102975
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan zou ik het even neerleggen bij een mod :)
gedaan wel :)
pi_220103265
vraag het chat gpt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')