De Russische economie wordt kunstmatig omhoog gehouden, dat kan tijdelijk maar niet voor heel lang.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Interessant wat die econome zei over de sancties.
We hadden beter alle sancties moeten invoeren ipv geleidelijk, nu kon Rusland zich aanpassen en bleef een schok uit.
[..]
Toch denk ik dat ook dan de gevolgen niet groot zouden zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Interessant wat die econome zei over de sancties.
We hadden beter alle sancties moeten invoeren ipv geleidelijk, nu kon Rusland zich aanpassen en bleef een schok uit.
[..]
Door hun verleden zijn ze helemaal getraind om in een soort Middeleeuwse/feudalistisch systeem te functioneren lijkt het wel. Van de Russiche bevolking kun je weinig verzet verwachten.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ook dan de gevolgen niet groot zouden zijn.
Misschien als Putin de oorlog duidelijk verliest en dan kost het de mensen veel ofzo.
Ik geloof wel dat men daar wat gewend is en niet snel in opstand komt als je je dagelijkse leventje leven kan.
Feodaal?quote:
Ja.quote:
Sjeezussquote:
Toch zie je onder elk bericht veel pro oekraine reacties. Wat dat betreft heb ik wel het idee dat het iets minder een echo kamer is geworden op Twitter.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Momenteel is F Ukraine trending op Twitter. De zoveelste Russische misinformation campagne? 🤔
https://twitter.com/search?q=%22F+Ukraine%22&vertical=trends
Als iets doorverkocht moet worden gaat de prijs in ieder geval omhoog, waardoor er tenminste een effect is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat ze doen als Turken en Chinezen ze doorverkopen.
Dit gaat dus echt nergens over hè. Neem een dikke duim, een kaart van Europa en de Globe, MS Paint en hang de master strateeg uit. Totale onzin.quote:
Of mensen zijn gewoon klaar met die Oekraïne propaganda, niet alles is een complottheorie.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Momenteel is F Ukraine trending op Twitter. De zoveelste Russische misinformation campagne? 🤔
https://twitter.com/search?q=%22F+Ukraine%22&vertical=trends
Iedereen aan de beko.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat ze doen als Turken en Chinezen ze doorverkopen.
Dat is ook gewoon een keiharde sanctie…quote:
Ja die hebben als de wiederweerga Europese en Amerikaanse wapens nodig tegen China en Pakistan.quote:
En dat laatste is nodig. Ondanks dat Europa relatief zwak lijkt heb je het wel nodig wil je werelddominantie bereiken. Je hebt het nodig voor je economie, industrie en de ligging.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat heeft de VS duidelijk aangekondigd, waar vanuit China een redelijk bombastisch "dat bepalen we zelf wel!' op volgde - strikt genomen hebben ze gelijk, bepalen ze idd zelf, maar of wij china gaan sanctioneren, bepalen we ook zelf,
En Borell heeft hetzelfde gezegd voor de EU, daar heb ik geen chinees verweer op gelezen.
Mensen zijn vooral klaar met Nazi-Rusland en hun gehandicapte supporters.quote:Op zondag 26 februari 2023 07:22 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Of mensen zijn gewoon klaar met die Oekraïne propaganda, niet alles is een complottheorie.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
3 jaar maar?quote:
Putin is al meer dan 3x langer aan de macht dan Hitler was in 1940, dus heeft wat langer de tijd gehad om ongewenste sujetten uit zijn omgeving te verwijderen.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:18 schreef TLC het volgende:
Bij hitler had je tenminste nog mensen in zn omgeving die em probeerde uit de weg te ruimen, maar vooralsnog geen tekenen van n aanslag op putler.
Stelletje lafbekken die russen
Je hebt toch zelf wel een idee? Of kun je alleen wat linkjes/tweets en niet-grappige memes posten?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat heb ik net gepost. Maar dat zal je wel Russische propaganda noemen?
Tweet 1 Trudeau met een Oekraïne sjaalquote:Op zondag 26 februari 2023 08:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat heb ik net gepost. Maar dat zal je wel Russische propaganda noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |