Ik ben zelf ook niet pro Amerika maar om ze te omschrijven als "geen haar beter" is zwaar overdreven.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:15 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet pro-russisch maar die Amerikanen zijn geen haar beter.
Je kunt het de Oekraiense leiding tot op zekere hoogte wel kwalijk nemen. Ze wilde net wat te graag bij de EU en de NAVO. Dat is naar onze normen en waarden hun volledige recht maar ze wisten ook wel dondersgoed wat de risico's waren. Geen excuus voor Rusland om Oekraine binnen te vallen, maar als je naast een gestoorde buurman woont heb je daar wel mee te dealen.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet lijkt mij. Rusland valt Oekraïne binnen en moordt onschuldigen uit. Dat kan verdomme nooit ergens goed voor zijn. Hoe je het ook bekijkt. En iedereen die daar aan meewerkt of dit nuanceert mag van mij de tyfus krijgen.
Duur geintje wel ditquote:Op zondag 26 februari 2023 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische AWACS vernietigd 🤭
[ twitter ]
“No matter what.” - Joe Bidenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je kunt het de Oekraiense leiding tot op zekere hoogte wel kwalijk nemen. Ze wilde net wat te graag bij de EU en de NAVO. Dat is naar onze normen en waarden hun volledige recht maar ze wisten ook wel dondersgoed wat de risico's waren. Geen excuus voor Rusland om Oekraine binnen te vallen, maar als je naast een gestoorde buurman woont heb je daar wel mee te dealen.
Ik was voor de oorlog trouwens fel tegenstander van Oekraine en het westen haar houding. Maar nu ben ik dan net zo goed fel tegenstander van de oorlog en vind dat we er met gestrekte been in moeten.
FTFYquote:Op maandag 27 februari 2023 14:22 schreef TLC het volgende:
Als China wapens gaat leveren aan Rusland moeten we alle Chinese restaurants snackbars gaan boycotten![]()
En cafetaria'squote:Op maandag 27 februari 2023 14:22 schreef TLC het volgende:
Als China wapens gaat leveren aan Rusland moeten we alle Chinese restaurants gaan boycotten![]()
Nou als je alles uit China wil gaan boycotten is dat nogal veel hoor!quote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En cafetaria's
kut: spuitelffruts
Vast niet. Maar blijkbaar kosten die dingen 300 000 000. Aardig prijskaartje welquote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dit de False Flag die Belarus nodig heeft?
Als je daarmee Wit Rusland de oorlog in kunt zuigen is het dat vast waardquote:Op maandag 27 februari 2023 14:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vast niet. Maar blijkbaar kosten die dingen 300 000 000. Aardig prijskaartje wel
of wit rusland wel of niet mee doet veranderd weinig aan de uitkomst. Zo groot leger hebben die niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je daarmee Wit Rusland de oorlog in kunt zuigen is het dat vast waard
Als buurland van de grote maffiabaas kom je vroeg of laat aan de beurt...quote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je kunt het de Oekraiense leiding tot op zekere hoogte wel kwalijk nemen. Ze wilde net wat te graag bij de EU en de NAVO. Dat is naar onze normen en waarden hun volledige recht maar ze wisten ook wel dondersgoed wat de risico's waren. Geen excuus voor Rusland om Oekraine binnen te vallen, maar als je naast een gestoorde buurman woont heb je daar wel mee te dealen.
Ik was voor de oorlog trouwens fel tegenstander van Oekraine en het westen haar houding. Maar nu ben ik dan net zo goed fel tegenstander van de oorlog en vind dat we er met gestrekte been in moeten.
Steun de wereldvrede: koop een frituur.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En cafetaria's
kut: spuitelffruts
Waar ik altijd friet haal staan nog boerenzonen en boerendochters in de zaak.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:40 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Steun de wereldvrede: koop een frituur.
(wel k** dat de zonnebloemolie zo duur is geworden).
Naja het veranderd zodanig dat er een nieuwe speler op het toneel komt die actief gaat mee doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
of wit rusland wel of niet mee doet veranderd weinig aan de uitkomst. Zo groot leger hebben die niet.
Zie het niet gebeuren. En al helemaal niet omdat er 1 vliegtuig beschadigd is
Maar wist niet dat die dingen zo bizar duur zijn.
quote:Two killed in drone strike: Two rescue workers responding to a drone attack in Ukraine's Khmelnytskyi region were killed when Russian forces struck the same site for a second time, according to Ukraine's minister of internal affairs. Three more people were injured.
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als de populariteit van Poetin daalt, wil hij snel iets veroveren om de stemming op te krikken. En dan liefst iets dat hij kan overlopen. Met wat Oekraïne (net iets te graag) wilde, had het weinig van doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:38 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Als buurland van de grote maffiabaas kom je vroeg of laat aan de beurt...
https://www.dutchmultimed(...)oorlogen-sinds-1991/
Heeft niets met ratio te maken, Putin kan maar één ding: de macht steeds meer zijn kant optrekken door steeds verder te escaleren, raakt hij die grip kwijt dan is hij dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |