De VS heeft nog maar een paar decennia te gaan als supermacht.quote:
En dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De VS heeft nog maar een paar decennia te gaan als supermacht.
Dat Oekraïne nog altijd een eigen staat isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waar slaat die halve tt nou eigenlijk op?
Daar was ik al bang voor. Jammerlijk niet aangepast dus !quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een te lange zin plaatst. Wordt gewoon afgekapt tot waar er plek voor is.
Ik zag dat ik topic sloot, had geen tijd om veel tijd te besteden aan een nieuwe en heb om niemand te laten wachten snel op "open nieuw deel" geramdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
Waar slaat die halve tt nou eigenlijk op?
Ja, vandaar dat prygozhin zelf zegt wel een paar jaar nodig te hebben voor de hele donbasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:28 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Amper iets opgeschoten dus.
Ja dat kan de Chinese economie er wel bij hebben leningen die Rusland niet terug gaat betalen.quote:
Die tijd kun je altijd wel maken. En anders zit er vast wel een topickaper te loerenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zag dat ik topic sloot, had geen tijd om veel tijd te besteden aan een nieuwe en heb om niemand te laten wachten snel op "open nieuw deel" geramd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |