Toen we de winnaar een aantal jaar geleden niet wisten omdat die net 2 minuten later bekend werd gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar kapt de stream er ook mee om die tijd precies
Dat was het nummer Bluequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Dit had Amadeus ook een keer gezongen toch?
Kan wel mits goed uitgevoerdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
Hm ja hierom sturen we Mental Theo en Charlie Lownoise just ook niet naar het ESF.
Kan wel mits ze voor San Marino gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef Strani het volgende:
Hm ja hierom sturen we Mental Theo en Charly Lownoise dus ook niet naar het ESF.
Goed puntquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan wel mits ze voor San Marino gaan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het klinkt een stukje beter dan eerder deze week.
Oh ja dat zeker. Toen was ie een stuk valser.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het klinkt een stukje beter dan eerder deze week.
Dit is laatste plaats semi materiaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Als zij gestuurd worden vanwege hun naam zou het wel pijnlijk zijn hoor
Maar dan kunnen alle Nederlandse talkshows wel weer even noemen dat dé Eiffel 65 meedoet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is laatste plaats semi materiaal
Zou ik qua nummer in elk geval een stuk meer tevreden mee zijn dan Eiffel 65.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:01 schreef Momo het volgende:
Deze dames maken ook wel een kans gezien hun relatieve successen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |