We gaan naar nr 8 van de 22quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef koffieleuk het volgende:
Kom nu ook kijken
Hoe ver zijn we?
* Dropt @Strani weer in San Marinoquote:Op zaterdag 19 februari 2022 23:42 schreef Strani het volgende:
Het is me nog niet helemaal duidelijk waarom ik op vrij geweldadige wijze naar dit topic gesleept ben.
Hoe wéét jij dit nog na een jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* Dropt @:strani weer in San Marino
Vooruit dan maarquote:
En Senhit zag ik net ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is die Israelische nicht van vorig jaar weer. Jonathan of zoiets
Maar dat geeft geen antwoord op waarom je je deze specifieke interactie nog herinnerdequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat dit nog steeds een van de grote dit-moet-je-ooit-gezien-hebben shows is
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
HOE krijgen ze in een pokkenlandje als San Marino in vredesnaam 53!! acts bij elkaar? Doet het hele land mee?
Zijn allemaal kandidaten uit andere landen behalve 2.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
HOE krijgen ze in een pokkenlandje als San Marino in vredesnaam 53!! acts bij elkaar? Doet het hele land mee?
Ik wil hier een spannende reactie hierop geven. Maar de waarheid is is dat ik laatst nog wat topics van vorig jaar heb teruggelezen. Dit was een van de leukstenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat geeft geen antwoord op waarom je je deze specifieke interactie nog herinnerde
Meer landen zelfs!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Blijft toch ook raar hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn allemaal kandidaten uit andere landen behalve 2.
Dan is de volgende vraag hoe jij je een spannende reactie voorsteltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil hier een spannende reactie hierop geven. Maar de waarheid is is dat ik laatst nog wat topics van vorig jaar heb teruggelezen. Dit was een van de leuksten
Daar kom je van zelf achterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag hoe jij je een spannende reactie voorstelt
Het is een zwarte. Helpt dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar dan denk ik de jumpsuit wel even weg hoor
Ik heb van niemand hier op het forum voorinfo over een volgorde gehoord, neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je hier geen idee hebt van de volgorde?
Oké. Nee ik zie op Wikipedia namelijk zowel bij de Engelse als de Italiaanse versie dat de volgorde na elk liedje wordt bijgewerkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb van niemand hier op het forum voorinfo over een volgorde gehoord, nee
Eerder deze week deden ze gewoon iedereen op alfabet. Of nou ja, iets wat daar heel dicht in de buurt kwam. Wat ze vandaag doen: geen ideequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Dat dacht ik ook. Erg verwarrend en heel irritant voor de performers. Met een beetje pech zit je meer dan 20 liedjes in spanning wanneer het nou eindelijk jouw beurt is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:25 schreef Strani het volgende:
Eurovisionworld heeft die meestal wel, maar in dit geval ook niet nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb van niemand hier op het forum voorinfo over een volgorde gehoord, nee
Heb je de pina colada al op?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef NailQueen het volgende:
Om deze NF te overleven kun je een shot nemen iedere keer als je Allora hoort
Vaak is dat ook genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik was na 2 halve finales gestopt met tellen
Momo, Cyan en ik vormen volgend jaar een trio in die voorrondequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Blue - Eiffel 65quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Momo, Cyan en ik vormen volgend jaar een trio in die voorronde
Doen ze wel strakquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef Strani het volgende:
Even een stukje sluikreclame voor de locale plastische chirurg.
Ik quote dit evenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Momo, Cyan en ik vormen volgend jaar een trio in die voorronde
Ik ben de tweede glas aan het inschenkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je de pina colada al op?
Roy opende de show, de andere favorieten zijn nog niet geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:31 schreef Greys het volgende:
Hallo ik moet nog even bijkomen van Finland maar heeft Opa Roy al gewonnen.
we moeten nog 14 nummersquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:31 schreef Greys het volgende:
Moeilijk te zeggen Greys! Hij heeft al opgetreden, maar we hebben geen line-up gekregen en kunnen dus niet handig meestrepenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:31 schreef Greys het volgende:
Dit is ook wel iets wat RTV Drenthe kan organiseren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef Strani het volgende:
San Marino heeft 33,562 inwoners.
Qua Nederlandse gemeentes zit dat het dichtst bij de gemeente Midden-Drenthe. Ik bedoel maar.
Ja, RTV San Marino, RTV Drenthe, één pot nat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is ook wel iets wat RTV Drenthe kan organiseren.
Oh jezus nou dan moeten we die maar vergeten denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Roy opende de show, de andere favorieten zijn nog niet geweest
Zeker weten doe ik het niet, maar gegeven het publiek verwacht ik livequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand of deze NF live is of dat dit al opgenomen is?
Deze show is live, eerder deze week was niet livequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand of deze NF live is of dat dit al opgenomen is?
intervalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef koffieleuk het volgende:
Zag alleen een flits van dit, was dit een interval of een nummer. Zag er lief uit
Opgelost in Italië, overgewaaid naar San Marinoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:42 schreef Strani het volgende:
@:Em31 volgens mij doen ze nu een speech over hoogst waarschijnlijk huiselijk geweld.
Triest hèquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Opgelost in Italië, overgewaaid naar San Marino
En het wordt maar later en later hè...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:45 schreef H_T het volgende:
Sinds de start van het lied kan ik nog een extra reden bedenken waarom dat kind al lang in bed zou moeten liggen
Gelukkig duurt Portugal ook tot 1:30 (volgens jouw "Voordat je reageert"-balkje dan).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Zouden ze ook net als in Italie veel later klaar zijn? We zijn met de nummers nog niet over helft
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef Momo het volgende:
Zouden ze ook net als in Italie veel later klaar zijn? We zijn met de nummers nog niet over helft
Daar kapt de stream er ook mee om die tijd preciesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig duurt Portugal ook tot 1:30 (volgens jouw "Voordat je reageert"-balkje dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |