Ik zat als passagier in auto. Ze had het opstaan. Er was niks fouts aan. Het Goede doel, Madness en UB40. Sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag de NIX18 reclame toen ik bij mn ouders was en zij de TV aan hadden.
En aangezien Qmusic de foute top heeft hoor ik dus daar de radioreclame ervan.
En dan kun je zeggen waarom luister je live radio... Omdat het ook wel eens lekker is om eens verrast te worden met de muziekkeuze
Dat dus, alle die hierbij betrokken zijn moeten ze in een duikbootje naar de Titanic sturenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:26 schreef Maharski het volgende:
Waar is de zoooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn???
Lenor fris!
Mee eens. Echt ook een verbod op die reclame aub.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef TLC het volgende:
Dat dus, alle die hierbij betrokken zijn moeten ze in een duikbootje naar de Titanic sturen
Pure haat omdat jij niet in je space zit.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Cupfighter het volgende:
Die van de NS met een vreselijk autotune zangertje
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat het verdomde irritant is geworden. Homo, lesbo, genderneutraal, gezinnetjes met zwarte man blanke vrouw..of andersom. Flikker toch op.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
De lesbo reclame van de Mac. Alsof ze op dat eiland geen lesbo's hebben.
Ja, hahaha.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:16 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat het verdomde irritant is geworden. Homo, lesbo, genderneutraal, gezinnetjes met zwarte man blanke vrouw..of andersom. Flikker toch op.
Dit ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Een kale lesbo van kleur welteverstaan. Elke reclame heeft die tegenwoordig. Ik ken ze niet in het echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
En ook weer mooie mix van culturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik ook niet. Niet te hachelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:22 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dit ja.
Wat een ongelooflijke kutreclame.
Kom nooit bij de Mcdrek gelukkig.
Hoe verzinnen ze het toch eh? Volgens mij kent niemand een kale lesbo.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:01 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Een kale lesbo van kleur welteverstaan. Elke reclame heeft die tegenwoordig. Ik ken ze niet in het echt.
Modern times.quote:
Ik zie een vervende simp.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:34 schreef wingdings het volgende:
De Gamma reclame met het vervende jankende mannetje....
Niemand bij ons die hem snapt, dus heb ik de gamma maar gemaild:
"Goedenavond. Ik heb een vraag over jullie reclame die tegenwoordig op televisie te zien is. Niemand hier in mijn omgeving, inclusief mezelf, snappen wat nou de clue is van jullie reclame. We zien een verdrietige meneer van wie zijn vriendin weg gaat. Vervolgens gaat hij zijn huis verven, en loopt er een Aziatisch ogende dame met blauw haar langs. Het enige wat wij hebben is:??? Kunt u uitsluitsel geven? Alvast bedankt."
Of is er hier een slimmie die ons kan vertellen wat de gamma ons wil vertellen met deze drek?
Die vriendin dumpt hem (zou ik ook doen met zo'n jankerd). Hij denkt van: ik heb een haar van haar gevonden en verf mijn muren in de kleur van haar haren. Dan ziet hij die blauwharige chick dat prima past bij de kleur van de muren. Beetje creepy, maar dat zijn de tijden van nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |