Ja die mini-negers zijn vet irritant, maar ik vond dat ze nog veel kuttere reclames hadden waarin ze van die achterlijke uitspraken deden zoals sinterklaas is stucadoowwrrr met zo'n gooische Rquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Die schijt reclame van de Aldi of Lidl met hun boerderij mini’s
Graf hekel aan die kuttekst, kutstem en kutexpressverkeerdeklemtoon
Die hebben nog wel iets, alleen recyclen ze steeds reclames die ze wat maanden eerder ook al een poosje uitzonden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Alles van Kruidvat met dat zogenaamd leuke gezin
Dit. Wat een aids.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:19 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Die schijt reclame van de Aldi of Lidl met hun boerderij mini’s
Graf hekel aan die kuttekst, kutstem en kutexpressverkeerdeklemtoon
t-mobile? is dat die van 'den-kon-limmi-tit'?quote:
Die is idd te erg.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
Die van Ziggo natuurlijk. Met die mongool en dat toverkind.
Spice op je leef enzo.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Die van de KFC. Dat taaltje is verschrikkelijk. Ja toch?
Wanneer je minstens 75% van de in die reclame geuitte tekst niet begrijpt, weet je dat je te oud bent geworden om nog tot de doelgroep te behoren.quote:
Plus kindje wat overgewicht heeft, dus op dieet ermeequote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat vervelende tuinbroekkind van de Karweireclame moeten ze over de schutting gooien.
Nooit begrepen die postcodeloterij wat is er nu leuk aan om te winnen als je buren het ook doen en dan moeten delen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef TLC het volgende:
Vervolg op TV / Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #2
=============
(Wat ik zojuist nog aan het einde van het vorige topic plaatste:)
Waren Postcodeloterij-reclames in deze topics al genoemd, met die té blije bn'er-koppen?![]()
Een van de vele:
En dit:
[ tweet ]
=============
Hier verder met slechte en irritante reclames.
Je doet mee omdat je niet wil dat je buren winnen en jij niet...quote:Op zondag 2 april 2023 14:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nooit begrepen die postcodeloterij wat is er nu leuk aan om te winnen als je buren het ook doen en dan moeten delen.
Vreselijk inderdaad... drukt dat kind op de knop om een kanaal verder te gaan en springt de TV op pauze.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
Die van Ziggo natuurlijk. Met die mongool en dat toverkind.
Ik doe niet mee omdat je moet delen ik heb liever niets dan dat ik zo'n straatprijs moet delenquote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je doet mee omdat je niet wil dat je buren winnen en jij niet...
Bij de straatprijs wint elk lot evenveel, je deelt dus helemaal niets.quote:Op maandag 3 april 2023 20:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik doe niet mee omdat je moet delen ik heb liever niets dan dat ik zo'n straatprijs moet delen
Viel mij ook al op. Dat maakt het nog erger.quote:Op maandag 3 april 2023 20:53 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad... drukt dat kind op de knop om een kanaal verder te gaan en springt de TV op pauze.
Wajo was wel de druppel ja.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef MhZero het volgende:
De Lidl. Alleen om dat kind dat 'Wajo' zegt. Ik zou d'r het liefst een tik willen geven vanwege dat.
Reclame die liegt? Nee! Een primeur! En jij hebt het ontdekt. Al die jaren hebben reclames alleen maar de waarheid verteld en nu… ineens…. :’(quote:Op donderdag 6 april 2023 14:42 schreef TLC het volgende:
Je hebt de reclame van wakker dier of zo met de boodschap dat koeien slecht worden behandeld en dan heb je nog de reclame van boeren houden van koeien die juist het tegenovergestelde beweren.
Dus 1 van die 2 is aan t liegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |