quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik mis @Fosivequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
Zou die woest worden als iemand FuzeTea bestelt?
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef Caland het volgende:
Praten die gasten nou zo snel of ben ik te brak
Versta er geen reet van
Ziek hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
Vind Selena Gomez een beetje vreemd gezicht hebben, soort van Shih Tzu.
Heul snel. Versta er ook geen zak van.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef Caland het volgende:
Praten die gasten nou zo snel of ben ik te brak
Versta er geen reet van
Haha komen er straks ook van die rozenverkopers langsquote:
Al besprokenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha komen er straks ook van die rozenverkopers langs
Confusing postquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:47 schreef DKUp het volgende:
Turk die foto’s maakt
Racisme
Wat is jouw fotolach?
Ik heb een Roemeen gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ben vandaag nog op een hondenvereniging geweest, komt wel erg dichtbij.
Moesten ze je africhten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Moesten ze je africhten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
En dit is 23quote:
Hij is irritantquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:50 schreef Hankster het volgende:
Kevin vindt het normaal om door mensen heen te praten. Met je glaasje water.
Doet ze het een beetje goed?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Drie minuten na slotje door het slotje
Ja, alle oefeningen netjes gehaald. Maar het is een soort puppycursus deel 2 die ze als toelatingseis daar hebben. Dus stelde voor haar niet veel voor.quote:
Heel mooi en wat we altijd denken in deze leeftijdscategoriequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ben je gescheiden of is je vrouw dood?
Jij bent de mannelijke @Calandquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:52 schreef RipCity het volgende:
Deze zet je toch in het gras als vogelverschrikster?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de mannelijke @:Caland
Ik hou nu al van je
WARM BADquote:
Wie is Caland nou weer? Nobuddie's bespreken we hier niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de mannelijke @:Caland
Ik hou nu al van je
Compliment verkeerd ontvangen.quote:
Er gaat iets mis.quote:
Als je die niet hebt, is het heel confronterendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doe je voor de rest IN JE LEVEN
@:dkup
Mooi mint?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Jurre is precies waarom ik niet op blond val.
Leren om mensen in te checken of kamers schoon te maken.quote:
Ging niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wat doe je voor de rest IN JE LEVEN
@:dkup
Gewoon blijven proberen, taart.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je die niet hebt, is het heel confronterend
DA KANquote:
Ik hou toch wel een beetje van Twentequote:
Antoon mag me ook bellenquote:
@Drizzt_DoUrdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou toch wel een beetje van Twente
quote:
ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Werkt in de gehandicaptenzorg, mag ze op date met een client.
Godverdomme zegquote:
Terechtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:01 schreef kibo het volgende:
Die negerin deed meteen neerbuigend tegen twentse boer
Maak even een vocaroo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ai, als ik dit hoor, vraag ik mezelf altijd af of ik ook zo boers klink
Stuur ons een voicememo. We geven eerlijk antwoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ai, als ik dit hoor, vraag ik mezelf altijd af of ik ook zo boers klink
quote:He, word es wakker, zootjen tuig
Wie doet 't niet slom, wie doet 't ruig
Verwacht van ons geen wondern, gewoon deurdonderen
Onderweg had ik een lekke band, de fietse donderen ik an de kant
Met de benenwagen hier op an, gewoon deurdonderen
Op die leeftijd hebben vrouwen een ontwikkelingsvoorsprong.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Meiden willen op die leeftijd NOOIT jonger
Ja?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op die leeftijd hebben vrouwen een ontwikkelingsvoorsprong.
Ditquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Brillen snap ik sowies niet. Draag gewoon lenzen
Alleen lichamelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op die leeftijd hebben vrouwen een ontwikkelingsvoorsprong.
Alsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik een bril zie moet ik schijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:08 schreef Caland het volgende:
Flikker die zigeuner eens de tent uit joh
Lekker ongedwongen kontneukenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef DKUp het volgende:
We waren 16 en 17
Geweldig uit elkaar gaan
Lekker experimenteren met elkaar
Ooit daadwerkelijk meegemaakt met zo n gast die met z'n trekpiano binnenkwamquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:08 schreef Caland het volgende:
Flikker die zigeuner eens de tent uit joh
Je hapt, sigaartje.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)eid-dan-jongens.html
Zo danquote:
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)eid-dan-jongens.html
Zo'n vent die je dan bedreigt als je geen ¤ 10, - betaalt, net als die lui in Rome of op Times Square.quote:
Kun je niet leukere details doen?quote:
Goed onderzoekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.
Pauper mickey's met illegale mexicaan erinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo'n vent die je dan bedreigt als je geen ¤ 10, - betaalt, net als die lui in Rome of op Times Square.
Gezellig met elkaar plezier makenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet leukere details doen?
IK BEN NIET ONGESTELD!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor het onderzoek werd de tieners gevraagd zichzelf te beoordelen op vijf persoonlijkheidseigenschappen: vriendelijkheid, extraversie, zorgvuldigheid, openheid en emotionele stabiliteit.
valt wel mee verder dan de pols gaat nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
Een vuist in je reet lijkt mij wel ver gaan.
Ik geef gewoon antwoord. https://www.psychologytod(...)n-mature-faster-boysquote:
De arm er nog in voor nog meer experimentenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt wel mee verder dan de pols gaat niet
Ligt eraan hoe diep je kontgat is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
valt wel mee verder dan de pols gaat niet
Jij hebt er ervaring meequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep je kontgat is.
Moet ook op de bingo, deze vriendinquote:
In 90% gevallen idd wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vrouwen betalen als ze niet ja roepen
Tijd voor een nieuwe bingokaartquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ook op de bingo, deze vriendin
Zijn er ook wel geweest die zich lieten betalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had het over de diepte van je eigen anus vuile smeerpoot
Ik ga voortaan disclaimers plaatsenquote:
Ja, maar mannen zijn pas later volwassen heb ik wel eens ergens gelezenquote:
'ligt eraan hoe diep je kontgat is' is gewoon een algemene opmerking die niets met mijn persoonlijke anus te maken heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je had het over de diepte van je eigen anus vuile smeerpoot
Gewoon te bang om duidelijk te zijn op tv, iemand nou ook weer niet zo leuk vinden. Meedoen omdat je een aandachtshoer bent. Etcquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef Centenbak het volgende:
Hoezo plannen voor een 2de date, is er niet gekomen, ze gaan nu hun eigen weg?
Hoezo vervallen die plannen dan ineens? Er kan toch een nieuwe datum geprikt worden???????
Of iemand de afwijzing willen besparen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon te bang om duidelijk te zijn op tv, iemand nou ook weer niet zo leuk vinden. Meedoen omdat je een aandachtshoer bent. Etc
DE MEEGROEI-JASquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:22 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wie het woord ROMPERTJES uitspreekt verdient ook een nekschot
Wat een KUTWOORD![]()
Ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of iemand de afwijzing willen besparen.
Of ter plekke opgelucht dat de date leuker is dan gevreesd, maar thuis zonder adrenaline zie je het helder in.
Haai haaiquote:
Ja zag er goed uit.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie een klein buitenlands vrouwtje incoming voor @:sapstengel
Haai haaiquote:
Of je hebt een kater?quote:
Listette is madquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Dit zoekt lisette toch niet. Afkeurende blik inkomend.
De vluchtelingen waar hij mee werkt krijgen gratis tandarts en hij maar hiermee lopen.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
lekkere rotte tanden ook, missen der ook een paar
Met zijn vieze tandenquote:Op maandag 27 februari 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
Dit zoekt lisette toch niet. Afkeurende blik inkomend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |