Zoiets jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:17 schreef chufi het volgende:
Ik niet , maar das de alles openener toch ..
Ja, die heb ik ook.quote:
Ik heb dan weer geen fohnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook.
Maar lastig met 1 arm.
Geen fhn, dan gaat mijn tip ook niet op.
Of de buren en morgen ander beleg.
Leek wel een jampot. Ging ook niet openquote:
Pciesquote:
quote:
Oh dat ding is superquote:
Ik heb geen haar.quote:
Dat jaquote:
Mijn schaar zegt nee .............quote:
De Bie had ook ooit zo'n soort filmpje gemaaktquote:
Maar het pakje is dan wel openquote:
De uitpakmaniak.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
De Bie had ook ooit zo'n soort filmpje gemaakt
Tussen de tenen fhnen kan ook, extra droogquote:
Nee volgens mij een rant vergelijkbaar als daarboven.quote:
Getsiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Tussen de tenen fhnen kan ook, extra droog
Als je het nat laat wordt het pas getsiequote:
Naja het geeft wel dat extra aroma in je huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het nat laat wordt het pas getsie
En wat moet je anders met een fohn als je verder kaal bent?
Oh ja, ik kan het filmpje niet vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee volgens mij een rant vergelijkbaar als daarboven.
"IK KAN ER NIET BIJ KOMEN"![]()
![]()
terwijl hij ook zo aan verpakkingenen zat te sjorren
Nee ik had ook al even kort gekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan het filmpje niet vinden.
Ik kon alleen vinden dat hij uit 1975 is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik had ook al even kort gekeken
quote:
Ik had er n open en sindsdien giet ik de zeep overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had ook van die flesjes. Weggegooid. Kreeg ze niet open
Ja, ik was zo pissig, niet bij stilgestaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er n open en sindsdien giet ik de zeep over
Dan houden we het gewoon zo lang mogelijk natquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het geeft wel dat extra aroma in je huis
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
Effe het trucje leren ... hoe ook al weer ..?
Ah kijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet over
Of een klein klontje boter (bij groente/aardappels bijv )quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet over
Dat er geen badeendje te zien is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Het privejacht van Juliana en Bernhard,
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
T is een hakenkruisvlagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
Lijkt op een hakenkruisvlag maar ziet er toch wat anders uit
Dat is het ook, het is een bezoek van Juliana en Bernard in hun jacht aan Duitsland. Duitsland was toen een "bevriend" land en het was gebruikelijk dat dan de vlag van het bezochte land gehesen werd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
Lijkt op een hakenkruisvlag maar ziet er toch wat anders uit
Dat is het meest waarschijnlijke jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, het is een bezoek van Juliana en Bernard in hun jacht aan Duitsland. Duitsland was toen een "bevriend" land en het was gebruikelijk dat dan de vlag van het bezochte land gehesen werd.
Foto is uit 1937 ofzo,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Het ziet er toch anders uit op die vage foto
Naja zo'n hakenkruis is toch hoekiger dan die vormen.Wind of niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto is uit 1937 ofzo,
en de wind kan zo'n vlag natuurlijk wat vervormen. Zou jij moeten weten als kenner van dingen op water.
De vlagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
Watson natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja zo'n hakenkruis is toch hoekiger dan die vormen.Wind of niet.
Maar wie was de sherlock die met deze ongelooflijke ontdekking kwam?
Volgens de tekst in de link wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
Was het toen al van hun of was het nog niet in eigendom ...?
Ik heb een onderzeerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
En ik ben een vliegtuigquote:
Zelf gebouwd?quote:
Dat wilde ik ook al zeggenquote:
Ga je nou ook een journaliste vermoorden?quote:
Een Fokker?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al zeggen
Wat voor 1 ben jij?
Redelijke optie jaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het meest waarschijnlijke ja
Ik heb ook nog wel andere theorien hoor
https://www.maxvandaag.nl/blogs/paul-rem-oranje-te-water/quote:De Piet Hein werd meteen gebruikt voor pleziertochtjes. Vlak voor de Duitse inval in Nederland voer het jacht naar de Duitse wateren, omdat prinses Juliana de kleine Beatrix wilden laten zien aan haar ooms en tantes in het Noord-Duitse Mecklenburg-Schwerin, broers en zussen van haar vader prins Hendrik. Bekend zijn de beelden dat op de Piet Hein toen de hakenkruis werd gehesen. Het was gebruik de vlag te voeren van het gastland en in Duitsland was Hitler aan de macht. Maar ook na de oorlog maakte Juliana graag gebruik van het jacht en meestal gingen goede vrienden mee, zoals de keizer van Ethiopi, Haile Selassi.
Wat kun je tegenwoordig nog voor waar aan nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watson natuurlijk
En een vlag kan toch in alle vormen verwaaien?
[..]
Volgens de tekst in de link wel ja.
Handelswaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kun je tegenwoordig nog voor waar aan nemen
Oh die is ook wel cool jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijke optie ja
Ik ben een Catalina, ben hier undercover
Misschien iets voor mij, ik heb sinds gisteren geen baan meerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:54 schreef maily het volgende:
Personeel gezocht voor garage in Twente!!!
Huh je bent nog steeds blauw?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien iets voor mij, ik heb sinds gisteren geen baan meer
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
De Swastika was toen nog een algemeen geaccepteerd symbool.quote:
quote:
De sfeer was natuurijk al een tijd niet leuk, vorig jaar was ik inderdaad ook bijna weg. Mijn gezondheid ging er onder lijden, en maandag barstte de bom, dus heb ik me woensdag ziek gemeld en gisteren mijn ontslag genomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hier wel ooit gelezen dat je twijfelde bij je vorige werk. Nu rustig iets anders zoeken?
Ja doeiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Swastika was toen nog een algemeen geaccepteerd symbool.
[ afbeelding ]
Chilocco Indian Agricultural School Basketball team on Home 1 Steps, 1909.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
De sfeer was natuurijk al een tijd niet leuk, vorig jaar was ik inderdaad ook bijna weg. Mijn gezondheid ging er onder lijden, en maandag barstte de bom, dus heb ik me woensdag ziek gemeld en gisteren mijn ontslag genomen.
Sjaan zonder baan
Oh noquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel vervelend dat het zo moet aflopen maar dan wel het beste om voor jezelf te kiezen. Werk moet over het algemeen wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
De sfeer was natuurijk al een tijd niet leuk, vorig jaar was ik inderdaad ook bijna weg. Mijn gezondheid ging er onder lijden, en maandag barstte de bom, dus heb ik me woensdag ziek gemeld en gisteren mijn ontslag genomen.
Sjaan zonder baan
Precies, ik heb het nog lang volgehouden, en het komt ook wel weer goed ergens anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Wel vervelend dat het zo moet aflopen maar dan wel het beste om voor jezelf te kiezen. Werk moet over het algemeen wel leuk zijn.
Ik heb al 2 leuke vacatures op het oog, eerst even een beetje bijtrekken en dan ga ik eens een briefje sturen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef pullup het volgende:
Ik herinner me dat je wel gewild was Dees dus zoek iets moois uit
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik heb het nog lang volgehouden, en het komt ook wel weer goed ergens anders.
Ja is ook wel spannend om ergens anders te beginnenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, ik heb het nog lang volgehouden, en het komt ook wel weer goed ergens anders.
Aw, sterktequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Sjaan zonder baan
Heel spannend, ik heb 17 jaar bij dat bedrijf gewerkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook wel spannend om ergens anders te beginnenmaar komt vast goed.
Waarschijnlijk had die mailende collega er ook geen zin in en kreeg jij het op je bordjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
Ik had deze week ook een nieuwe collega mee. Ik heb hem de hele week geprobeerd te helpen maar werd ook af en toe wel een beetje gek van hem. Overal wou hij over in discussie.
Moesten vandaag nog 2,5 uur naar huis rijden en na twee uur discussie over van alles en nog wat was hij ineens stil nadat ik gezegd had dat het niet mijn taak was om hem te helpen. Wat later vraagt hij of ik mijn e-mail gelezen heb. Ik zeg nee (had ik ook de hele week niet). Haalt hij zijn laptop uit zijn tas en laat een e-mail zien waarin een andere collega zegt dat ik anders wel zou kunnen helpen. Daarna heeft hij eigenlijk niks meer gezegd
Het gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aw, sterkteMaar lijkt me de juiste keuze als ook je gezondheid eronder gaat lijden; het is het belangrijkste dat jij je er goed onder blijft voelen.
Hopelijk vind je gauw iets leuks waar je je beter voelt!
Oh ja dat was diequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had die mailende collega er ook geen zin in en kreeg jij het op je bordje
Heb je je oren nog afgescheurd?
Ik weet niet of de collega in de auto ook de brandwacht was, maar maakte me ineens zorgen om de oren van @enginequote:
Ik heb toch besloten mijn oren te houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of de collega in de auto ook de brandwacht was, maar maakte me ineens zorgen om de oren van @:engine
Lekker dan dat die collega het jou niet even verteldequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:40 schreef engine het volgende:
Ik had deze week ook een nieuwe collega mee. Ik heb hem de hele week geprobeerd te helpen maar werd ook af en toe wel een beetje gek van hem. Overal wou hij over in discussie.
Moesten vandaag nog 2,5 uur naar huis rijden en na twee uur discussie over van alles en nog wat was hij ineens stil nadat ik gezegd had dat het niet mijn taak was om hem te helpen. Wat later vraagt hij of ik mijn e-mail gelezen heb. Ik zeg nee (had ik ook de hele week niet). Haalt hij zijn laptop uit zijn tas en laat een e-mail zien waarin een andere collega zegt dat ik anders wel zou kunnen helpen. Daarna heeft hij eigenlijk niks meer gezegd
Het was toch nog een leuke weekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb toch besloten mijn oren te houden(niet te zien op de smiley)
Nee dat was weer een andereDaar werd ik ook gek van. En toch lekker gewerkt deze week
Dan heb je de goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je welIk had een paar weken geleden al een hartfilmpje laten maken en dat was eigenlijk al een teken dat het zo niet langer ging. Ik heb er vertrouwen in dat ik vlot weer iets nieuws vind.
Oh jakkesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je welIk had een paar weken geleden al een hartfilmpje laten maken en dat was eigenlijk al een teken dat het zo niet langer ging. Ik heb er vertrouwen in dat ik vlot weer iets nieuws vind.
Het ging erover dat ik hem zou helpen met het invullen van zijn urenbriefje. Dat had ik ook gedaan alleen we waren het niet eens over de gewerkte tijden. Hij vond dat hij overgewerkt had en ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het niet handig is om dat in te vullen. Maar het staat natuurlijk wel een beetje raar als we samen gereden hebben en hij een half uur langer gewerkt heeft als de andere collega's.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker dan dat die collega het jou niet even verteldeMaar voor zover ik kan lezen heb je hem prima geholpen en op een gegeven moment ben je het gediscussieer ook gewoon zat natuurlijk. Dan kun je wel eindeloos blijven helpen.
Ja hoor, dat denk ik ook, ik hoop hier weer van te leren. Dank je welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan heb je de goede keuze gemaakt.
Verandering is altijd eng en moeilijk, maar uiteindelijk kom je er bijna altijd beter uit en denk je; had ik dit maar veel eerder gedaan. Succes!
half uur is toch geen overwerk ? of inmiddels wel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Het ging erover dat ik hem zou helpen met het invullen van zijn urenbriefje. Dat had ik ook gedaan alleen we waren het niet eens over de gewerkte tijden. Hij vond dat hij overgewerkt had en ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het niet handig is om dat in te vullen. Maar het staat natuurlijk wel een beetje raar als we samen gereden hebben en hij een half uur langer gewerkt heeft als de andere collega's.
Inderdaad stress, de huisarts nam het wel serieus, meteen ook bloedprikken en een tijdje aan de bloeddrukmeter, dat gaf wel een geruster gevoel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jakkesNiks ernstigs hoop ik?
Van alleen stress kan je lijf al zulke rare klachten gaan krijgen. Altijd goed om daarnaar te luisteren en je situatie te veranderen, hoe moeilijk ook.
Je hebt honderd verschillende soorten brandwachten maar ze zijn allemaal heel speciaalquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was toch nog een leuke week
Het is ook wel retesaai dat brandwacht zijn, je staat maar en kijkt maar en wacht maar tot er iets mis gaat.
Beetje rare situatie want als ik in de werkplaats een half uur overwerk wordt dat inderdaad niet betaald. Als ik dat bij een klant doe wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
half uur is toch geen overwerk ? of inmiddels wel ?
Er zijn cao's waarin het eerste half uur overwerk inderdaad niet betaald wordt, maar je was toch op locatie dan zou het toch wel betaald moeten worden?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje rare situatie want als ik in de werkplaats een half uur overwerk wordt dat inderdaad niet betaald. Als ik dat bij een klant doe wel.
Ja aan de klant zeker , maar krijg jij het dan ook ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje rare situatie want als ik in de werkplaats een half uur overwerk wordt dat inderdaad niet betaald. Als ik dat bij een klant doe wel.
Rustig aan Dees en maak je vooral niet druk ... komt allemaal goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad stress, de huisarts nam het wel serieus, meteen ook bloedprikken en een tijdje aan de bloeddrukmeter, dat gaf wel een geruster gevoel.
Fijn dat het zo serieus genomen isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad stress, de huisarts nam het wel serieus, meteen ook bloedprikken en een tijdje aan de bloeddrukmeter, dat gaf wel een geruster gevoel.
Ja in dit geval wordt dat betaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn cao's waarin het eerste half uur overwerk inderdaad niet betaald wordt, maar je was toch op locatie dan zou het toch wel betaald moeten worden?
sws een nieuweling moet zich eerst maar eens bewijzen en dan praten we verderquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja in dit geval wordt dat betaaldMaar wij worden ingehuurd voor 10 uur. Om dan 10,5 te schrijven is niet handig. Zeker als het ging over hooguit een kwartier dat we hebben overgewerkt.
Klote zeg,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Sjaan zonder baan
Bij ons wel hoor. Erger nog, waarom zou het dat niet zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
half uur is toch geen overwerk ? of inmiddels wel ?
Daar ga ik ook van uit chuf.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Rustig aan Dees en maak je vooral niet druk ... komt allemaal goed
Op die manier, nee dan is het inderdaad niet heel handig.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja in dit geval wordt dat betaaldMaar wij worden ingehuurd voor 10 uur. Om dan 10,5 te schrijven is niet handig. Zeker als het ging over hooguit een kwartier dat we hebben overgewerkt.
Gezien de reacties vorig jaar ... vandaar .. neem de tijd om te kijken of het echt iets voor je isquote:
En anders zoekt mijn parkiet nog een schoonmaakster.quote:
Zekers, ik doe niets overhaast, ik ben ook wel kieskeurigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien de reacties vorig jaar ... vandaar .. neem de tijd om te kijken of het echt iets voor je is
Jouw parkiet kan mij niet betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En anders zoekt mijn parkiet nog een schoonmaakster.
Misschien eerst ff er tussen uit ... Maandje Mexico ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik doe niets overhaast, ik ben ook wel kieskeurig
Niets overhaast doen en aan jezelf denken is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zekers, ik doe niets overhaast, ik ben ook wel kieskeurig
Je mag met haar mee-eten zegt ze.quote:
Ik ga het even voorleggen hier thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eerst ff er tussen uit ... Maandje Mexico ?
Komt goedquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets overhaast doen en aan jezelf denken is het belangrijkste.
O met je dochter of ..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het even voorleggen hier thuis
- This message has been removed -quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag met haar mee-eten zegt ze.
Ik heb ook nog een man ja, maar die kan voorlopig niet wegquote:
Ja ja ik overdrijf wel eensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een man ja, maar die kan voorlopig niet weg
En een maand naar Mexico, lijkt me wel lang hoor.
Even lekker resetten kan wel lekker zijn en dan fris op zoek naar wat anders. Goed dat je voor jezelf gekozen hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weekendje stadscamping rotterdan dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je het overdrijven aan badeendjes overlaten... Die zijn gespecialiseerd in drijven.quote:
Jij wilt me op de hartbewaking hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekendje stadscamping rotterdan dan?
Best relaxt op de hartbewaking hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt me op de hartbewaking hebben
Je wilt een drijfveer in je ...?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je het overdrijven aan badeendjes overlaten... Die zijn gespecialiseerd in drijven.
Heb je geen noise cancelling headset ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best relaxt op de hartbewaking hoor
Tenzij je wil slapen, er piept wel veel
Ideaal die dingen. Heerlijk in de trein.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen noise cancelling headset ?
Het zou een dooie boel zijn als er niets meer piept.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best relaxt op de hartbewaking hoor
Tenzij je wil slapen, er piept wel veel
mn oren piepen en das niet fijnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou een dooie boel zijn als er niets meer piept.
In het UMC in Utrecht piept er op zaal niet zoveel meer, die alarmen gaan nu af op het verpleegstation.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En moesten ze je moeder gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In het UMC in Utrecht piept er op zaal niet zoveel meer, die alarmen gaan nu af op het verpleegstation.
Heeft mijn moeder nog getest. Ze lag aan de hartbewaking, maar madam vond het wel een goed idee om even buiten te gaan roken. Toen ze met haar zender buiten bereik was ging het hele circus af.
Viel mee. Ze hadden al een vermoeden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En moesten ze je moeder gaan zoeken
enkelband?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In het UMC in Utrecht piept er op zaal niet zoveel meer, die alarmen gaan nu af op het verpleegstation.
Heeft mijn moeder nog getest. Ze lag aan de hartbewaking, maar madam vond het wel een goed idee om even buiten te gaan roken. Toen ze met haar zender buiten bereik was ging het hele circus af.
Dat scheelt, want het is best een groot ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Viel mee. Ze hadden al een vermoeden.
Klopt. Maar ze was daar redelijk bekend om haar ontsnappingspogingen. In het oude AZU, aan het singel, zijn ze haar ook eens uren kwijt geweest. Ze liep op de Steenweg in het centrum om een bloesje te kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt, want het is best een groot ziekenhuis
Ik heb op de IC wel eens een flatline gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze ontsnapte echt? Dus niet alleen om een sigaretje te rokenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze was daar redelijk bekend om haar ontsnappingspogingen. In het oude AZU, aan het singel, zijn ze haar ook eens uren kwijt geweest. Ze liep op de Steenweg in het centrum om een bloesje te kopen.
Mijn moeder was ook ooit eens ontsnapt en werd ergens 2 km verder op gevonden in de buurt van mn broers huis ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze was daar redelijk bekend om haar ontsnappingspogingen. In het oude AZU, aan het singel, zijn ze haar ook eens uren kwijt geweest. Ze liep op de Steenweg in het centrum om een bloesje te kopen.
Kreeg je dat dan wel mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb op de IC wel eens een flatline gehad
Toen piepte ie wel extra hard
Wat moeders ik haar kop had, had ze niet in haar kont zitten. Ze deed gewoon waar ze zin in had, ook al zeiden de artsen wat anders. Stronteigenwijs was zequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze ontsnapte echt? Dus niet alleen om een sigaretje te roken
In goede doen hopelijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook ooit eens ontsnapt en werd ergens 2 km verder op gevonden in de buurt van mn broers huis ...
Verpleegkundige stond naast me, we waren aan het praten.quote:
Ow ik dacht dat je echt weg was en dat ze je weer terug geroepen haddenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verpleegkundige stond naast me, we waren aan het praten.
Dat ding geeft een flatline als ie bepaalde waarden niet meet.
En omdat er zo'n hartstikker los was gegaan en de zuurstofmeter van mijn vinger was gezakt vond ie dat ik dood was. Dus flatline.
De verpleegkundige zei dat ook, he, je bent dood
Ouch. Dat kan dan nog link uitpakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Alzheimer status op een gesloten afdeling ... maar met dr charmes ...
Ja echt wel ....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ouch. Dat kan dan nog link uitpakken.
Nee, zover weg zijn is me (nog) niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je echt weg was en dat ze je weer terug geroepen hadden
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verpleegkundige stond naast me, we waren aan het praten.
Dat ding geeft een flatline als ie bepaalde waarden niet meet.
En omdat er zo'n hartstikker los was gegaan en de zuurstofmeter van mijn vinger was gezakt vond ie dat ik dood was. Dus flatline.
De verpleegkundige zei dat ook, he, je bent dood
Gelukkig, het schijnt geen pretje te zijn als je terug gehaald wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, zover weg zijn is me (nog) niet gelukt.
Schijnt eraan te liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, het schijnt geen pretje te zijn als je terug gehaald wordt.
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen ook al zal dat niet makkelijk geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Sjaan zonder baan
Ben je in je nieuwe woonplaats al langs geweest op de afdeling ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schijnt eraan te liggen.
Kijk de laatste tijd weer veel ziekenhuisdingen op tv. En bij een deel valt het echt heel erg mee, fysiek dan.
Ik weet het van mijn tante, die is ooit eens terug gehaald en vond dat zo'n nare ervaring, dat wilde ze nooit meer mee maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schijnt eraan te liggen.
Kijk de laatste tijd weer veel ziekenhuisdingen op tv. En bij een deel valt het echt heel erg mee, fysiek dan.
Welke afdeling? Ben nu bij de cardiologie geweest en de SEH. IC/CCU niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je in je nieuwe woonplaats al langs geweest op de afdeling ?
Dank je wel Shiiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goed dat je voor jezelf hebt gekozen ook al zal dat niet makkelijk geweest zijn.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Sjaan zonder baan
Ja OK cardiologie dan ... dat andere voorkom je iddquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke afdeling? Ben nu bij de cardiologie geweest en de SEH. IC/CCU niet.
Het wisselt dus echtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het van mijn tante, die is ooit eens terug gehaald en vond dat zo'n nare ervaring, dat wilde ze nooit meer mee maken.
Wat weerhoudt je dan? Het is nu echt een werknemersmarkt, een andere baan vinden is nu niet echt moeilijk.quote:
Die ja, ik ben dus van de pillen af.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK cardiologie dan ... dat andere voorkom je idd
Moet je ook? Of gewoon wel aan het zoeken al?quote:
Ik praat ook alweer over zo'n 25 jaar geleden, misschien is dat nu toch anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wisselt dus echt
Wat ook echt heel rot kan zijn is een IC-opname. Een deel van de patinten heeft het daar na lange tijd nog moeilijk mee.
Heb de baan nodig.quote:
ik solliciteer me rot. Continue afgewezenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je dan? Het is nu echt een werknemersmarkt, een andere baan vinden is nu niet echt moeilijk.
En nu ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat ook alweer over zo'n 25 jaar geleden, misschien is dat nu toch anders.
Dat zijn andere ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, ik ben dus van de pillen af.
En mocht dit weekend dus eindelijk mijn 1e biertje weer
Alleen zit ik nu weer aan de pijnstillers
Ben wel aan zoek . Maar heb deze baan nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je ook? Of gewoon wel aan het zoeken al?
Begrijp ik, maar toch blijven proberen hoor, er is voldoende werk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb de baan nodig.
[..]
ik solliciteer me rot. Continue afgewezen
Denk niet dat dat zo snel zal veranderen eigenlijk, het kan gewoon een klote ervaring blijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik praat ook alweer over zo'n 25 jaar geleden, misschien is dat nu toch anders.
Hallomquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ben wel aan zoek . Maar heb deze baan nodig
6 sollicitaties per week. Continue afwijzingen
Andere naast, ik wacht wel weer even. T is nu toch al 2,5 jaarquote:
Oke, weet je ook waarom je wordt afgewezen? Op je brief al of na een gesprek?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat een tegenvallerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Afwijzingen zijn altijd ruk, zeker als je graag wat anders wil. Heb je weleens hulp ingeroepen bij een sollicitatie, zoals bijvoorbeeld met het schrijven van een goede motivatiebrief?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb de baan nodig.
[..]
ik solliciteer me rot. Continue afgewezen
Kom bij mij solliciterenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar toch blijven proberen hoor, er is voldoende werk.
Mensen die gereanimeerd zijn hebben vaak gekneusde of zelfs gebroken ribben. Daar komt echt veel kracht bij kijken. Heb zelf twee keer iemand moeten reanimeren. Was gewoon echt gesloopt daarna.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zo snel zal veranderen eigenlijk, het kan gewoon een klote ervaring blijven.
Zeker bij hartmassage oid.
Zo liefquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kom bij mij solliciteren
Dan krijg ik leuke collega en wil ik blijven
Neem je gewoon gelijk een Triplequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere naast, ik wacht wel weer even. T is nu toch al 2,5 jaar
Ik krijg continue: je hebt te weinig werkervaring.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, weet je ook waarom je wordt afgewezen? Op je brief al of na een gesprek?
Hoogvliet werk ikquote:
Het bedrijf, of de plaats?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoogvliet werk ik
Maar ja net boven minimum loon
Altijd beter dan niets ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoogvliet werk ik
Solliciteer je in hetzelfde werkgebied? Of echt iets anders?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik krijg continue: je hebt te weinig werkervaring.
23 jaar werkervaring
Ze mogen allemaal de tyfus krijgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solliciteer je in hetzelfde werkgebied? Of echt iets anders?
Je CV kan je pimpen zonder te liegen.
Sode zei het al, en ik heb dezelfde ervaring, het werkt echt
En anders is wellicht een uitzendbureau binnenlopen een idee. Kun je jezelf zo in de markt zetten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoogvliet werk ik
Nee hoor, zolang ze me mijn salaris betalen vind ik dat prima.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal de tyfus krijgen![]()
Ooit eens gezien inAmsterdamquote:
H5N8 voor jou danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze mogen allemaal de tyfus krijgen![]()
Ik heb coo goede cv met fotoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solliciteer je in hetzelfde werkgebied? Of echt iets anders?
Je CV kan je pimpen zonder te liegen.
Sode zei het al, en ik heb dezelfde ervaring, het werkt echt
Double tap ken ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Dang. Vanavond met een Glock 17C geschoten. Een heerlijke doubletapper voor snelle disciplines.
Ja, en nu wil ik hem natuurlijk hebben.
Ik ben ook via een detacheringsbureau ergens binnengekomen. Is toch vaak een goede manier, ook al ben je in eerste instantie in tijdelijke dienst.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En anders is wellicht een uitzendbureau binnenlopen een idee. Kun je jezelf zo in de markt zetten.
Dacht ik ook, en toch heeft een paar van die sessies me ver geholpenquote:
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Dang. Vanavond met een Glock 17C geschoten. Een heerlijke doubletapper voor snelle disciplines.
Ja, en nu wil ik hem natuurlijk hebben.
Dat is een ding, je brief is het belangrijkst in een sollicitatie. Die bepaalt of je op gesprek mag komen.quote:
Ben je zo lelijk? Of doe je daar net als ik niet aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en toch heeft een paar van die sessies me ver geholpen
Oh, no way dat ik mijn foto erop zet
In een kluisje ja volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk
maar mag je die ook gewoon thuis hebben?
Ja. Sterker nog, hij ligt nu in mijn kluis.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk
maar mag je die ook gewoon thuis hebben?
Beidequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk? Of doe je daar net als ik niet aan
Oeh, je hebt hem dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, hij ligt nu in mijn kluis.
Wat kost zo'n ding ? Legaal danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik ga eerst even even mijn wft basis halen. Merk dat ik bij veel bedrijven dat nodig heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een ding, je brief is het belangrijkst in een sollicitatie. Die bepaalt of je op gesprek mag komen.
Ik heb geen vuurwapens hier maar wel twee thomahawks en ninja sterrenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga eerst even even mijn wft basis halen. Merk dat ik bij veel bedrijven dat nodig heb.
Ow, nog niet van jou dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hij is van onze vereniging. En ik heb een beheerdersvergunning, naast mijn eigen vergunning. Dus hij is nu een nachtje logeren.
Zou kunnen, mits semi auto vanaf fabriek. Maar ik ben niet zo’n HK fan. Heb ooit en USP in 9mm van ze gehad. Wat een kloteding.quote:
Geen Desert Eagle Action Express ander je kussen hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nieuw rond de 8, 900 euro. Deze is tweedehands en al wat ouder. 400 zou een mooie prijs zijn.
Als er nou iets een kutpistool is…quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen Desert Eagle Action Express ander je kussen hebben.
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen
En kijk naar dat STAP budget, kan het nog kosteloos voor jou ook waarschijnlijk.
Ja maar die schiet wel .50 kalibers.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als er nou iets een kutpistool is…
Ja, dan zijn ze fors duurder zijn schat ik zo in. Maar daar heb ik gelukkig geen verstand van.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
Prijs op de zwarte markt zal dan wel weer wat hoger liggen, mits ongeregistreerd en dat zo ..
Naar Spanje graagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, ik wil je best helpen met verhuizen ofzo hoor.:Y
ook alquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:44 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon weer emigreren naar zuid Spanje
Maar ja.
Beter ook ...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze fors duurder zijn schat ik zo in. Maar daar heb ik gelukkig geen verstand van.
En dat is nou juist het probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar die schiet wel .50 kalibers.
Ja Spanje is toch anders leven en wonenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja
Heb een geweldig jaar gehad toen ik 1 jaar in Tenerife woonde.
Een Walter ppk lijkt mij wel leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem.
Het zijn enorme pistolen, voor iemand met normale handen amper vast te houden. En ze kunnen alleen .357magnum, .44magnum en .50 action express verschieten. Leuk als je een kwaaie grizzlybeer tegenkomt, maar een sportschutter heeft er in mijn ogen niet zoveel aan.
Ik welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en toch heeft een paar van die sessies me ver geholpen
Oh, no way dat ik mijn foto erop zet
Plus dat het een mooie manier is om ervaring op te doen in andere branches.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben ook via een detacheringsbureau ergens binnengekomen. Is toch vaak een goede manier, ook al ben je in eerste instantie in tijdelijke dienst.
Das een keuze ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Wil solliciteren bij een bedrijf. Maar weet dat mijn bedrijf daar soms mee samenwerkt. Nu durf ik niet te solliciteren;(
Heb je hem ook weer.quote:
Die zijn leuk. En erg gewild. Zijn er in .22 en 9mm kort.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een Walter ppk lijkt mij wel leuk.
Dat is altijd een goed advies.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een keuze ja.
Zou misschien ook wel verstandig zijn eerst je diploma te halen. Maakt je kans waarschijnlijk weer een stuk groter.
Maar dat het makkelijker is om een baan te vinden in deze tijd is echt een leugenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een keuze ja.
Zou misschien ook wel verstandig zijn eerst je diploma te halen. Maakt je kans waarschijnlijk weer een stuk groter.
Relaxerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Spanje is toch anders leven en wonen
Er zit een mismatch tussen wat gezocht wordt en wat een deel van de mensen kan. Een diploma kan die mismatch nou juist een deel oplossen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar dat het makkelijker is om een baan te vinden in deze tijd is echt een leugen
Fucking moeilijk
Denk dat het ook wel van de branche afhangt. Je had het over een WFT diploma. Dat is financieel. Misschien is dat inderdaad wel lastig. Maar als ik kijk naar andere takken, zoals ICT of transport, daar zitten ze nog steeds zwaar om mensen verlegen. En in mijn eigen tak: NS zoekt ook nog heel veel mensen in diverse functies.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar dat het makkelijker is om een baan te vinden in deze tijd is echt een leugen
Fucking moeilijk
Ik zie @Mazikeen wel als conducteurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel van de branche afhangt. Je had het over een WFT diploma. Dat is financieel. Misschien is dat inderdaad wel lastig. Maar als ik kijk naar andere takken, zoals ICT of transport, daar zitten ze nog steeds zwaar om mensen verlegen. En in mijn eigen tak: NS zoekt ook nog heel veel mensen in diverse functies.
Je gaat niet eens met de trein Koenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie @:mazikeen wel als conducteur
Jaren met de trein gereisd, weet prima hoe het werktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat niet eens met de trein Koen
Dat zou ik niet weten. Maar ik weet wel dat NS niet aan leeftijdsdiscriminatie doet. Heb een aspirantmachinist van 60 jaar oud in opleiding gehad. En hij rijdt nu rond door Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was vroegerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jaren met de trein gereisd, weet prima hoe het werkt
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kaartjes kosten geld ...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik zoek in de (financile) admin iets
Kijk eens op www.werkenbijNS.nl.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik zoek in de (financile) admin iets
En als jij haar kan inwerken dan heeft ze ook nog een verdomt goede instructeur.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kijk eens op www.werkenbijNS.nl.
Verdomd goeie werkgever .
Cookies doen kutquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kijk eens op www.werkenbijNS.nl.
Verdomd goeie werkgever .
Das nou juist een van de delen waarin je minder functies zietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik zoek in de (financile) administratie iets
Heeft de NS ook een knokploeg?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Maar ik weet wel dat NS niet aan leeftijdsdiscriminatie doet. Heb een aspirantmachinist van 60 jaar oud in opleiding gehad. En hij rijdt nu rond door Nederland.
Thanks. Maar dat gaat alleen op als ze machinist zou willen worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als jij haar kan inwerken dan heeft ze ook nog een verdomt goede instructeur.
Niet als zodanig. Maar de veiligheid en serviceteams zijn wel geweldbevoegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de NS ook een knokploeg?
Ik zit meestal op een VPN .. dus dat zal het wel zijn.. meestal wel ..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar zijn het cookies voor. Hier geen last moet ik zeggen.
Kan een reden zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit meestal op een VPN .. dus dat zal het wel zijn.. meestal wel ..
Ow, dat klinkt al weer minder leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet als zodanig. Maar de veiligheid en serviceteams zijn wel geweldbevoegd.
Mazikeen for machinist.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Maar dat gaat alleen op als ze machinist zou willen worden.![]()
Wat trouwens een hele mooie baan is.
Vinden ze vaak niet leuk ...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan een reden zijn inderdaad.
Dat is het enige wat ik kanquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou juist een van de delen waarin je minder functies ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |