Zoiets jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:17 schreef chufi het volgende:
Ik niet , maar das de alles openener toch ..
Ja, die heb ik ook.quote:
Ik heb dan weer geen fohnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook.
Maar lastig met 1 arm.
Geen föhn, dan gaat mijn tip ook niet op.
Of de buren en morgen ander beleg.
Leek wel een jampot. Ging ook niet openquote:
Pciesquote:
quote:
Oh dat ding is superquote:
Ik heb geen haar.quote:
Dat jaquote:
Mijn schaar zegt nee .............quote:
De Bie had ook ooit zo'n soort filmpje gemaaktquote:
Maar het pakje is dan wel openquote:
De uitpakmaniak.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
De Bie had ook ooit zo'n soort filmpje gemaakt
Tussen de tenen föhnen kan ook, extra droogquote:
Nee volgens mij een rant vergelijkbaar als daarboven.quote:
Getsiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Tussen de tenen föhnen kan ook, extra droog
Als je het nat laat wordt het pas getsiequote:
Naja het geeft wel dat extra aroma in je huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het nat laat wordt het pas getsie
En wat moet je anders met een fohn als je verder kaal bent?
Oh ja, ik kan het filmpje niet vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee volgens mij een rant vergelijkbaar als daarboven.
"IK KAN ER NIET BIJ KOMEN"![]()
![]()
terwijl hij ook zo aan verpakkingenen zat te sjorren
Nee ik had ook al even kort gekekenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan het filmpje niet vinden.
Ik kon alleen vinden dat hij uit 1975 is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik had ook al even kort gekeken
quote:
Ik had er één open en sindsdien giet ik de zeep overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had ook van die flesjes. Weggegooid. Kreeg ze niet open
Ja, ik was zo pissig, niet bij stilgestaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er één open en sindsdien giet ik de zeep over
Dan houden we het gewoon zo lang mogelijk natquote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het geeft wel dat extra aroma in je huis
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet overquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:29 schreef chufi het volgende:
Effe het trucje leren ... hoe ook al weer ..?
Ah kijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet over
Of een klein klontje boter (bij groente/aardappels bijv )quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een houten lepel over je pan legt kookt het niet over
Dat er geen badeendje te zien is.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Het privejacht van Juliana en Bernhard,
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
T is een hakenkruisvlagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
Lijkt op een hakenkruisvlag maar ziet er toch wat anders uit
Dat is het ook, het is een bezoek van Juliana en Bernard in hun jacht aan Duitsland. Duitsland was toen een "bevriend" land en het was gebruikelijk dat dan de vlag van het bezochte land gehesen werd.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
Lijkt op een hakenkruisvlag maar ziet er toch wat anders uit
Dat is het meest waarschijnlijke jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook, het is een bezoek van Juliana en Bernard in hun jacht aan Duitsland. Duitsland was toen een "bevriend" land en het was gebruikelijk dat dan de vlag van het bezochte land gehesen werd.
Foto is uit 1937 ofzo,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
Het ziet er toch anders uit op die vage foto
Naja zo'n hakenkruis is toch hoekiger dan die vormen.Wind of niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto is uit 1937 ofzo,
en de wind kan zo'n vlag natuurlijk wat vervormen. Zou jij moeten weten als kenner van dingen op water.
De vlagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
Watson natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja zo'n hakenkruis is toch hoekiger dan die vormen.Wind of niet.
Maar wie was de sherlock die met deze ongelooflijke ontdekking kwam?
Volgens de tekst in de link wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
Was het toen al van hun of was het nog niet in eigendom ...?
Ik heb een onderzeerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
wat valt jullie op?![]()
[ afbeelding ]
bron
En ik ben een vliegtuigquote:
Zelf gebouwd?quote:
Dat wilde ik ook al zeggenquote:
Ga je nou ook een journaliste vermoorden?quote:
Een Fokker?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al zeggen
Wat voor 1 ben jij?
Redelijke optie jaquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het meest waarschijnlijke ja
Ik heb ook nog wel andere theorieën hoor
https://www.maxvandaag.nl/blogs/paul-rem-oranje-te-water/quote:De Piet Hein werd meteen gebruikt voor pleziertochtjes. Vlak voor de Duitse inval in Nederland voer het jacht naar de Duitse wateren, omdat prinses Juliana de kleine Beatrix wilden laten zien aan haar ooms en tantes in het Noord-Duitse Mecklenburg-Schwerin, broers en zussen van haar vader prins Hendrik. Bekend zijn de beelden dat op de Piet Hein toen de hakenkruis werd gehesen. Het was gebruik de vlag te voeren van het gastland en in Duitsland was Hitler aan de macht. Maar ook na de oorlog maakte Juliana graag gebruik van het jacht en meestal gingen goede vrienden mee, zoals de keizer van Ethiopië, Haile Selassi.
Wat kun je tegenwoordig nog voor waar aan nemenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Watson natuurlijk
En een vlag kan toch in alle vormen verwaaien?
[..]
Volgens de tekst in de link wel ja.
Handelswaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat kun je tegenwoordig nog voor waar aan nemen
Oh die is ook wel cool jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijke optie ja
Ik ben een Catalina, ben hier undercover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |