Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:50 schreef Lillfex het volgende:
Maar als die Karin er volgend jaar inkomt dan is dat echt een pittige tante.
Nou dat weet ik niet maar ze zei alleen dat ze zich op wilde geven dan Vallen de kijkcijfers dan zo tegen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?
Ben benieuwd, Zullen dan wel groot onderhoud aan de hut moeten plegenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerst stond op fok in de cos dat er wellicht geen volgend jaar meer zou komen. Maar die spicy tante beweert van wel?
Ja dat wist ik niet maar wie van de vorige groep had zon ding op snachts?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
Cpap zo heet het , slaapapneu apparaat ding
Julioquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet maar wie van de vorige groep had zon ding op snachts?
philips ziekmaakding bedoel jequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
Cpap zo heet het , slaapapneu apparaat ding
neeee hij was weg, al die domme zinnen / liedjes van bb..quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik heb de hele nacht liggen dromen [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
is nu op tvquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeee hij was weg, al die domme zinnen / liedjes van bb..
tjongejongejonge
ja ik hoorde het. Kan hij ook heel moe door zijn overdagquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:57 schreef rinardo het volgende:
Jolien zegt , hij stopt met ademen , die heeft het nu ook over die slaapappneu
dan hoor je zo, in de dbk hoe positief hij is naar BB, zelfs over de kartonnen meubels wat een verschil met in het huisquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik hoorde het. Kan hij ook heel moe door zijn overdag
Hoor geert nu in de uitzending.
heeft die slome drol nog 5k ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan robbie mooi die 5k uitgeven aan een cpap apparaat
ik weet dat het verzeringswerk is maar toch
Hij zit nu in de dbk! Feest met wolter, geert. Hij komt hier positief in over!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
dan hoor je zo, in de dbk hoe positief hij is naar BB, zelfs over de kartonnen meubels wat een verschil met in het huis
we zitten hier @tassie127quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
oh dacht met een spel, maar dat was boerin geert en slome bart samenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je vergoeding welke hij per dag in het huis krijgt optelt wel
Ja niet normaal toch??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:01 schreef tassie127 het volgende:
Ooh ik hoorde gisteren Charlotte tegen Jolien vertellen over escape rooms en dat er zo een extreme was ergens in Amerika. Waar mensen echt gemarteld werden en hoofd kaal geschoren en gekleineerd werden enzo en 10 k konden verdienen als ze het halen. Ik dacht das weer overdreven van Charlotte maar het bestaat echt!! Het is McKamey Manor. Zelfs een documentaire op Netflix. Net gekeken en heeel heftig!
dat was echt een flop!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:03 schreef odie22 het volgende:
krijgen ze een carnavalsfeest![]()
duurde bij elkaar nog geen 10 minuten
ze zeiden zelf ook, dat is voor tv uitzendingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was echt een flop!
uur aankleden voor die 2 nrs met de alom bekende wolter
Ja zeker dat was de moeite niet waard en zij maar denken dat ze een hele avond feest zouden hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was echt een flop!
uur aankleden voor die 2 nrs met de alom bekende wolter
Jammer dat het zo gaat. Lijkt me als bewoner ook niet fijn, voel je je toch ook wat gebruikt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zeiden zelf ook, dat is voor tv uitzending
er zijn ook weinig feestjes geweest.. vorig jaar toch vaker na een vertrekquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja zeker dat was de moeite niet waard en zij maar denken dat ze een hele avond feest zouden hebben
wordt allemaal wel even van te voren er in gepraat door de productiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jammer dat het zo gaat. Lijkt me als bewoner ook niet fijn, voel je je toch ook wat gebruikt.
Alles voor de kijkcijersquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef rinardo het volgende:
Daaraan kan je dus echt zien , dat BB puur dingen bedenkt voor de tv uitzendingen, want zo tv uitzending vul je natuurlijk niet met een rob die de hele dag uit zn neus zit te vreten in het hoekje van de bank
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef rinardo het volgende:
Daaraan kan je dus echt zien , dat BB puur dingen bedenkt voor de tv uitzendingen, want zo tv uitzending vul je natuurlijk niet met een rob die de hele dag uit zn neus zit te vreten in het hoekje van de bank
Ah je bent erquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja bizar hè! Thanks @:monique___. Voor de verwijzing!
die was onderweg naar een optreden ergensquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijers
en Wolter zal nog wel een halfuurtje over hebben gehad in zijn agenda, voor een vriendenprijs.
Het is wel grappig als je ziet hoe ze dingen in elkaar plakken en knippen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zien
ja maar dat we al met de streams die wij kunnen zien, wat ze daar al van maken.. al dan niet chronologisch of in stukjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee en ze verdraaien de boel toch ook wel heel veel. Judy zei dat Ze laten de helft niet zien
op doorreis ff 10 min benen strekkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
die was onderweg naar een optreden ergens
Mijn dochter is 14 en was vorige week ziek en deze week vakantie dus die pikt mijn live streams op. En ik mag ze ook niet afzetten als ik weg ga dus ze volgt echt. En bij elke uitzending zegt ze: dit klopt niet; dit is zo niet gezegd of gebeurd. Waarom klopt dit niet? Ja weer even uitleggen wat manipuleren betekend hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Trusten Tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ja mensen, ik ga ook pitten , en zal er aan denken dat als het savonds saai is, dat ik hierheen ga, lekker off topic kletsen , tot morgen en slaap lekker..
Slaap welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ja mensen, ik ga ook pitten , en zal er aan denken dat als het savonds saai is, dat ik hierheen ga, lekker off topic kletsen , tot morgen en slaap lekker..
Weltrustenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ik ga nog even verder met 'you' op netflix en dan ook zzzquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga ook![]()
over een paar uur er weer uit
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik ga ook wil nog even Flikken Maastricht kijken. Tot morgen allemaal
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik ga ook wil nog even Flikken Maastricht kijken. Tot morgen allemaal
Ben ook benieuwd gezellig, als de COS maar niet naar hier verplaatst wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu de grote vraag hoevel SC's gaan we vol krijgen deze BB
Goedemorgen ☕quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik heb de hele nacht liggen dromen [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dat heb je soms met een liedje he dat blijft maar door zingen in je hoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen ☕
Dit liedje nooit meer kan dan niet slapen door dat die zin maar door mijn hoofd gaat 🤪
Maar het vrijdag dus bijna weekend 🥳🥂
Het zit er al weer in …….😞quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je soms met een liedje he dat blijft maar door zingen in je hoofd
Morguh Enginequote:
Even wat andere muziek opzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Het zit er al weer in …….😞
pfff het is echt te vroeg om op te zijn ….maar dat denk ik iedere dag 😂
Mijn wekker gaat om 5:15 zodat ik kan douchen voordat mijn zoon gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat andere muziek opzetten![]()
Hier ook altijd heel vroeg wakker hoor voor mij is 5.30 uur al laat opstaan
Kan je niet douchen dan als hij geweest is?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 5:15 zodat ik kan douchen voordat mijn zoon gaat.
Over 2 weken kan ik later op staan dan gaat hij uit huis.
Nee want dan kan ik niet relaxed koffie drinken voordat ik ga werken 😉quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet douchen dan als hij geweest is?
Zal wel even wennen zijn al hij het huis uit is.
O ja dan moet je welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet relaxed koffie drinken voordat ik ga werken 😉
Ja dadelijk zijn mijn man en ik weer alleen nu nr 2 de deur uit gaat.
Saaiiiiiii
Nee , gebeurd sowieso weinig, en als er wat is hebben we SLquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ging ff bij lezen maar er is niks gebeurd daar in huis of heb ik iets gemist ?
Ik ga dus janken 😢quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan moet je wel
Zal wel even wennen zijn als de laatste de deur uit is
Ik vond het vreselijk. Je weet dat ze op een gegeven moment gaan, en dat is ook goed. Maar het neemt niet weg dat het best wel wennen is als ineens alles waar je voor zorgt weg is.
Snap dat wel hoor, je hebt er jaren voor gezorgd en dan vliegen ze het nest uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik ga dus janken 😢
Overdag zorg ik gelukkig voor 4 tot 8 jaar kids, verwen ze ( leuk voor de ouders 😂)
Je moet het weer gaan doen want door personeel tekort zijn de salarissen onwijs omhooggegaan 😁quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel hoor, je hebt er jaren voor gezorgd en dan vliegen ze het nest uit.
Wat leuk, Heb ik ook een tijdje gedaan maar dan van 0 tot 6
Het was nog lang gezellig op de slaapkamer maar het leukste was toch wel Rob die overal doorheen snurktequote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ging ff bij lezen maar er is niks gebeurd daar in huis of heb ik iets gemist ?
Nee, mijn lijf staat dat helaas niet meer toe.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Je moet het weer gaan doen want door personeel tekort zijn de salarissen onwijs omhooggegaan 😁
Oh dat is vervelend als je lichamelijk het niet meer kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mijn lijf staat dat helaas niet meer toe.
Ik pas wel een keer in de week op mijn kleindochter en mijn kleinzoon was ook vaak hier.
Het kan snel gaan hoor en het mooiste is je hoeft er zelf niets voor te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend als je lichamelijk het niet meer kan.
Je bent oma ! Zo leuk ! Nou mijn kinderen hebben nog geen partner dus ik moet nog lang wachten….
Werkse en veel leesplezierquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga naar mijn werk maar neem wel mijn iPad mee kan ik tussendoor nog ff lezen 😁
👋👋👋
werkze, en tot straksquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga naar mijn werk maar neem wel mijn iPad mee kan ik tussendoor nog ff lezen 😁
👋👋👋
ja de bewoners hadden het nog erover dat hij telkens stopte met ademhalen he, chiara maakte hem nog wakkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog lang gezellig op de slaapkamer maar het leukste was toch wel Rob die overal doorheen snurkte![]()
Morguh Rinardoquote:
vrijdag is eigenlijk altijd een saaie dag , helaasquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:55 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop dat vandaag spannender zal zijn.. gisteren was BEST wel saai namelijk
Ja druk met alles te monteren voor zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
vrijdag is eigenlijk altijd een saaie dag , helaas
Morguhquote:
hahaha schatigquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ff de kinderen aan het spelen gekregen.
Ik heb een nieuw kindje en die heeft al z’n 75x juf gezegd 😵💫
Zal ik hem even in het BB huis zetten 😂😂
Goedemorgen Moniquequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen, op naar een saaie streamdag vandaag..
Dank jequote:
Goedemorgen ☕️quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen, op naar een saaie streamdag vandaag..
Ja bij ons thuis zit met een verjaardag de keet ook helemaal volquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hadden dat ook altijd met verjaardag.. ouders + 6 kinderen
Aanhang... buren...vrienden
Dan zat het huis helemaal vol
Ja hier ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja bij ons thuis zit met een verjaardag de keet ook helemaal vol
oh ja idd er stonden vroeger sigaretten op tafel omg die tijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook
Kan mij nog herinneren dat meubels verschoven werden en overal stoelen vandaan werden getoverd.
Glaasje met sigaretten en sigaren op tafel ,in no time de hele kamer blauw van de rook
Het stonk nog dagen in huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ja idd er stonden vroeger sigaretten op tafel omg die tijden
ja, wat deden we toch raar vroeger he.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het stonk nog dagen in huisHet sloeg op een gegeven moment gewoon op je keel en ogen begonnen te tranen.
Kleine kinderen liepen er gewoon in rond
Toen was ook nog niet bekend dat het zo slecht was, helemaal het meeroken niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wat deden we toch raar vroeger he.
klopt, bizar he, gelukkig zijn er allerlei onderzoeken en is er nu bekend dat je er Kank.. van kan krijgen, als niet roker hoef je nu niet meer mee te roken, en de roker kan zelf bepaen of hij rookt en er zijn echt heel veel plekken voor ook , overal om te roken, mooi opgelost.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was ook nog niet bekend dat het zo slecht was, helemaal het meeroken niet.
Je zat gewoon te roken als je op kraamvisite was en de baby de fles kreeg.
Ja heel bizar,maar je het duurt altijd even voor men achter dingen komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, bizar he, gelukkig zijn er allerlei onderzoeken en is er nu bekend dat je er Kank.. van kan krijgen, als niet roker hoef je nu niet meer mee te roken, en de roker kan zelf bepaen of hij rookt en er zijn echt heel veel plekken voor ook , overal om te roken, mooi opgelost.
geloof ik meteen, vind mensen die roken ook altijd zo vies ruiken, krijg je visite ze doen hun jas uit, en dan die geur die ze meenemen, zo goor , dat is ook de reden dat ik blij ben dat na corona het kusjes geven met verjaardagen over is, bah bah bah die geurquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel bizar,maar je het duurt altijd even voor men achter dingen komt.
Meeroken is volgens mijn longarts erger als roken
En rook die in je huid/kleding/ en haren zit is zelfs nog gevaarlijk voor babys derde hands rook noemen ze dat.
Ja dat stinkt zeker ik schaam mij af en toe nog dat ik dus ook zo gestonken heb toen ik nog rookte.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
geloof ik meteen, vind mensen die roken ook altijd zo vies ruiken, krijg je visite ze doen hun jas uit, en dan die geur die ze meenemen, zo goor , dat is ook de reden dat ik blij ben dat na corona het kusjes geven met verjaardagen over is, bah bah bah die geur
vrijdagavond borreltje , ik doe meequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zooooooo de fles prosecco is weer open en bubbelt heerlijk op mijn tong 😛
Ik zeg
Ik heb het verdiend 😁 🍾🥂
Gezellig !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
vrijdagavond borreltje , ik doe mee
Niks gemist , as usualquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond!
Weinig gemist zo te zien
Nopequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag iemand nog een poll gezien?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Altijd lekker chocoladequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
pffff ze hebben het buiten over lekkere dingen, nu krijg ik ook zin in chocolade
Lekker smikkelen danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een half doosje van de gewonnen weddenschap
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ikquote:
Dan is hartig lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ik
quote:
Wie wat bewaart heeft wat 😉quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ik
Als ze 1 april willen stoppen moeten er op enig moment 2 wegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:04 schreef wolffie het volgende:
Dus Rob vertrekt, en de 3 genomineerde mogen blijven?
Rob mag van mij vertrekken, maar er moet echt iemand van de 3 weg. LINDSEY ERUIT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]Tegen het eind van de show kan ik ook meerappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja op het toilet, ff fotootje gemaakt en door geapptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
naar berntquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja op het toilet, ff fotootje gemaakt en door geappt
ik weet soms niet wat ik lees , zit met open mond te kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
naar berntdie houdt daarvan, wij weten ut wel
bijzondere gewoontes bij sommigenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet soms niet wat ik lees , zit met open mond te kijken
liedje zingen voor d;r poesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bijzondere gewoontes bij sommigen
Gekke meid die Jolienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat las ik in de cos , kan het me niet voorstellen dat je op het idee alleen al komt
top.. lieve groet rustige wachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:StruisZVeugelT
Ben zelf op 201 geweest
Meneer snurkte wat, zetpil ging er zonder problemen in
Glaasje water staat naast het bed
Alles aangetekend
Groetjes
Team Amsterdam Zuid
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dat weet ik wel zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Ben ik nu al weer van wachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
top.. lieve groet rustige wacht
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]ze wil het, heeft het al gezegd, alle 4 de muren/ hoeken/ allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij gaat eraan...... de stoere knappe gast d'n enige mooieste bernt
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze wil het, heeft het al gezegd, alle 4 de muren/ hoeken/ alles
hij gaat eraan...... de stoere knappe gast d'n enige mooieste bernt
ze komt ver, maar niet de eindstreep.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze komt ver, maar niet de eindstreep.
gewoon zak cement daar, vulselnet als op haar gezicht
FEBO kan niet veel langer die zakken Goldband naar binnen blijven dragenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze moet nog wel een paar weken volhouden, er gaan eerst anderen denk ik
gelukkig is het geen leslie , die geen varf op heur smoel smeertquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO kan niet veel langer die zakken Goldband naar binnen blijven dragen
De eerste 2 stagiairs zijn al met rugklachten uitgevallen
dat meisje is net 25, is nog jonge godinquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien nog een tipje voor jolien en emmer renoband.
Om de plooien nog wat meer glad te strijken
gewoon omdat het kan,quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:16 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat kan die omgebouwde pisnicht niet goednep lul
Zorg je er wel ff voor dat je niet wéér de kunstgebitten van 201 én 205 verwisselt?? Koste de laatste keer een ruim half uur om die van 201 er bij 205 weer uit te krijgenquote:
had je niet met duimringquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan,
zwembroekcommando mac gyver
[ afbeelding ]
Das een grapje? Toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat meisje is net 25, is nog jonge godin
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zorg je er wel ff voor dat je niet wéér de kunstgebitten van 201 én 205 verwisselt?? Koste de laatste keer een ruim half uur om die van 201 er bij 205 weer uit te krijgen
lkkr manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan,
zwembroekcommando mac gyver
[ afbeelding ]
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Zal er op letten, leeg jij dan de po van 204 morgenochtend
Toch wel knap , zo'n klein menneke en dan toch nog een broek gevonden die te kort is....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij verstopte m helaas
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel knap , zo'n klein menneke en dan toch nog een broek gevonden die te kort is....
bij rob zeker, op een plek waar de zon niet schijntquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hij verstopte m helaas
[ afbeelding ]
VOG is verlopen, anders graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan moet @:Monique___ het maar doen
164 was uitverkocht. Mama heeft 158 genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch wel knap , zo'n klein menneke en dan toch nog een broek gevonden die te kort is....
Vandaar dat ie zo moeilijk loopt!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
bij rob zeker, op een plek waar de zon niet schijnt
zie ik bij haar niet meer gebeuren.. haar gezichtje is nu al uitgezakt.quote:
of het was die van mimiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
164 was uitverkocht. Mama heeft 158 genomen
Dit is totaal géén COS-praatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef greysbones het volgende:
euhhh zitten jullie nu te cossen in de SC?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef greysbones het volgende:
gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]We hebben het gezellig in de SC
was r net ene wegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]We hebben het gezellig in de SC
Alle kamers liggen al op 1 oor
Rob weer zoek??quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was r net ene weg
d'n lange
op zoek naar de clown
oh neequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was r net ene weg
d'n lange
op zoek naar de clown
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg... heb jij morgenochtend wat te doen???
zegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Wie leegt dan nu de po van 204?
co assistentquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ja geen idee?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Snoes misschienquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja geen idee?
* Ireth kijkt net schuine blik naar @:Dotteke..
Dies er altijd vroeg bij....
greytjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:27 schreef greysbones het volgende:
we wachten op een eliminatiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
is het bij de buren al net zo leuk als hier ?
ik ben bijna omquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten op een eliminatie
maandag waarschijnlijk
dus veel gedoetjes
quote:
maak je geen zorgen meid, ik ben al aan het aftellenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
scheelt je kunt nog 48? dagen kijken en dan aansluiten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja SC, ik ga![]()
Ben ook dit weekend zonder dollen echt van wacht, dus met een beetje pech mag ik er nog een keer uit vannacht.
Slaap wel allen
truste en succes met wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja SC, ik ga![]()
Ben ook dit weekend zonder dollen echt van wacht, dus met een beetje pech mag ik er nog een keer uit vannacht.
Slaap wel allen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja SC, ik ga![]()
Slaap wel allen
is het zo erg?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
maak je geen zorgen meid, ik ben al aan het aftellen![]()
GJquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:44 schreef Monique___ het volgende:
bij de buren wel leuke streams hoor ik nu
boze man, dominantrix
antwoord eisen
lis bedrog
klinkt goed
ik heb mijn videolandaccount nog een maandje door laten lopen, maar het is een mager 5jequote:
Struisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb je nacht d,..?
Grootste wannabe-mod 2022
rls
ja zo klinkt ze ook..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ
mafkukel
maar Esther is de slang
die heeft het hele nominatie plan doorgeluld aan degene die ze willen wegspelen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Struis
ik heb die titel niet zelf verzonnen he
dank aan een bepaalde mod die dit heel grappig vond
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zo klinkt ze ook..![]()
vervelende vrouw zo te horen
hmm hmmm hmmm hmm
ja nu je hier toch bent, ik zie bij meerdere personen een tekst staan naast de datum, hoe komt dat daar terecht ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Struis
vond m al apart, je titel.. werd je in de schoot geworpen dusquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Struis
Fok verkiezingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja nu je hier toch bent, ik zie bij meerdere personen een tekst staan naast de datum, hoe komt dat daar terecht ?
oke, ik weet dan weer even waar ik staquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fok verkiezing
kon je mensen nomineren
en iemand heeft er voor gezorgd dat ik deze kreeg
je mag hem van mij hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vond m al apart, je titel.. werd je in de schoot geworpen dus
je bent een schatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
oke, ik weet dan weer even waar ik sta
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fok verkiezing
kon je mensen nomineren
en iemand heeft er voor gezorgd dat ik deze kreeg
ik had wel even geklaagd bij de hoogste regionen van fokquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag hem van mij hebben
ik vind het niet leuk namelijk
nee dat is ook niet leuk om dat bij je naam te krijgen!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag hem van mij hebben
ik vind het niet leuk namelijk
@Dannyquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had wel even geklaagd bij de hoogste regionen van fok
er zitten er nu nog 23quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar wel ter dege bewust , was een test
denk dat dat wel gaat lukken in JAA vallen
Of mis je dan te veel achtergrond info om t clubje te leren kennen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zitten er nu nog 23
ik gok rond de 20 als BB af is
robquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:53 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er uit morgen?
linsey alie of ?
ik hoop chachaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:53 schreef greysbones het volgende:
wie gaat er uit morgen?
linsey alie of ?
nee hoor paar dagen en dan zit je er wel inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of mis je dan te veel achtergrond info om t clubje te leren kennen?
wat een vervelende vrouw is dit, die klemtoon, wat ze zegt, alles
is die esther doof met haar wattuh steeds?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor paar dagen en dan zit je er wel in
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is die esther doof met haar wattuh steeds?
quote:
negeer @odie22quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
yep aka charlie aka schijtwijf aka achterdeellebogenwijf aka fakewijf
er is geen woord frans bij hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
negeer @:odie22
grote liefde is erg gekwetst vandaag, z'n jolientje
(waarheid is hard) maar ligt nog gevoelig
hele goeie zaag hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ben ff de zaag aan ut op nemen
lkkr ritme
prima flow voor bb 24
senior
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
stukje snurkie
https://vocaroo.com/1dyzUwgCKhYx
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:57 schreef odie22 het volgende:
zal wel net gaan als met die sul rené , mag blijven maar wel genomineerd voor de week er op en dan rob vrijwillig
lumbie ?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
volgende week chiara mimi naast gangsta
ja lekker voorproeven en dan zo weer met die lepel door de shit heen roerenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]ze is DE voorproever in de keuken
vermoeiend werkje, doet ze goed lekker mjammie iedere dag
nee lindsy werd een keer lesly genoemd.. lag nogal gevoelig (lesbi)quote:
thnxquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee lindsy werd een keer lesly genoemd.. lag nogal gevoelig (lesbi)
ze werd er boos door
ias is de pumucklroodharige sproetig puberjongen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
die wat lijkt op een gozert met knotje, maar toch een vrouw is
![]()
diep van binnen.
was een tipje van de sluierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
en lumberjack en sumo is niet duidelijk
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja lekker voorproeven en dan zo weer met die lepel door de shit heen roeren
met jou altijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
er moet altijd iets te raden over blijven .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |