Goedemorgen Moniquequote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen, op naar een saaie streamdag vandaag..
Dank jequote:
Goedemorgen ☕️quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:01 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen, op naar een saaie streamdag vandaag..
Ja bij ons thuis zit met een verjaardag de keet ook helemaal volquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wij hadden dat ook altijd met verjaardag.. ouders + 6 kinderen
Aanhang... buren...vrienden
Dan zat het huis helemaal vol
Ja hier ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja bij ons thuis zit met een verjaardag de keet ook helemaal vol
oh ja idd er stonden vroeger sigaretten op tafel omg die tijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook
Kan mij nog herinneren dat meubels verschoven werden en overal stoelen vandaan werden getoverd.
Glaasje met sigaretten en sigaren op tafel ,in no time de hele kamer blauw van de rook
Het stonk nog dagen in huisquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh ja idd er stonden vroeger sigaretten op tafel omg die tijden
ja, wat deden we toch raar vroeger he.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het stonk nog dagen in huisHet sloeg op een gegeven moment gewoon op je keel en ogen begonnen te tranen.
Kleine kinderen liepen er gewoon in rond
Toen was ook nog niet bekend dat het zo slecht was, helemaal het meeroken niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wat deden we toch raar vroeger he.
klopt, bizar he, gelukkig zijn er allerlei onderzoeken en is er nu bekend dat je er Kank.. van kan krijgen, als niet roker hoef je nu niet meer mee te roken, en de roker kan zelf bepaen of hij rookt en er zijn echt heel veel plekken voor ook , overal om te roken, mooi opgelost.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was ook nog niet bekend dat het zo slecht was, helemaal het meeroken niet.
Je zat gewoon te roken als je op kraamvisite was en de baby de fles kreeg.
Ja heel bizar,maar je het duurt altijd even voor men achter dingen komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, bizar he, gelukkig zijn er allerlei onderzoeken en is er nu bekend dat je er Kank.. van kan krijgen, als niet roker hoef je nu niet meer mee te roken, en de roker kan zelf bepaen of hij rookt en er zijn echt heel veel plekken voor ook , overal om te roken, mooi opgelost.
geloof ik meteen, vind mensen die roken ook altijd zo vies ruiken, krijg je visite ze doen hun jas uit, en dan die geur die ze meenemen, zo goor , dat is ook de reden dat ik blij ben dat na corona het kusjes geven met verjaardagen over is, bah bah bah die geurquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel bizar,maar je het duurt altijd even voor men achter dingen komt.
Meeroken is volgens mijn longarts erger als roken
En rook die in je huid/kleding/ en haren zit is zelfs nog gevaarlijk voor babys derde hands rook noemen ze dat.
Ja dat stinkt zeker ik schaam mij af en toe nog dat ik dus ook zo gestonken heb toen ik nog rookte.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
geloof ik meteen, vind mensen die roken ook altijd zo vies ruiken, krijg je visite ze doen hun jas uit, en dan die geur die ze meenemen, zo goor , dat is ook de reden dat ik blij ben dat na corona het kusjes geven met verjaardagen over is, bah bah bah die geur
vrijdagavond borreltje , ik doe meequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zooooooo de fles prosecco is weer open en bubbelt heerlijk op mijn tong 😛
Ik zeg
Ik heb het verdiend 😁 🍾🥂
Gezellig !quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
vrijdagavond borreltje , ik doe mee
Niks gemist , as usualquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond!
Weinig gemist zo te zien
Nopequote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag iemand nog een poll gezien?
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Altijd lekker chocoladequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
pffff ze hebben het buiten over lekkere dingen, nu krijg ik ook zin in chocolade
Lekker smikkelen danquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Ik heb nog een half doosje van de gewonnen weddenschap
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ikquote:
Dan is hartig lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ik
quote:
Wie wat bewaart heeft wat 😉quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje geopend dus laat de chocolaatjes maar even staan denk ik
Als ze 1 april willen stoppen moeten er op enig moment 2 wegquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:04 schreef wolffie het volgende:
Dus Rob vertrekt, en de 3 genomineerde mogen blijven?
Rob mag van mij vertrekken, maar er moet echt iemand van de 3 weg. LINDSEY ERUIT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]Tegen het eind van de show kan ik ook meerappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja op het toilet, ff fotootje gemaakt en door geapptquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:54 schreef Kodiak100 het volgende:
naar berntquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja op het toilet, ff fotootje gemaakt en door geappt
ik weet soms niet wat ik lees , zit met open mond te kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
naar berntdie houdt daarvan, wij weten ut wel
bijzondere gewoontes bij sommigenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik weet soms niet wat ik lees , zit met open mond te kijken
liedje zingen voor d;r poesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bijzondere gewoontes bij sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |