Trusten Tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ja mensen, ik ga ook pitten , en zal er aan denken dat als het savonds saai is, dat ik hierheen ga, lekker off topic kletsen , tot morgen en slaap lekker..
Slaap welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ja mensen, ik ga ook pitten , en zal er aan denken dat als het savonds saai is, dat ik hierheen ga, lekker off topic kletsen , tot morgen en slaap lekker..
Weltrustenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:12 schreef rinardo het volgende:
ik ga nog even verder met 'you' op netflix en dan ook zzzquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga ook![]()
over een paar uur er weer uit
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik ga ook wil nog even Flikken Maastricht kijken. Tot morgen allemaal
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:20 schreef Lillfex het volgende:
Ik ga ook wil nog even Flikken Maastricht kijken. Tot morgen allemaal
Ben ook benieuwd gezellig, als de COS maar niet naar hier verplaatst wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu de grote vraag hoevel SC's gaan we vol krijgen deze BB
Goedemorgen ☕quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
ik heb de hele nacht liggen dromen [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dat heb je soms met een liedje he dat blijft maar door zingen in je hoofdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Goedemorgen ☕
Dit liedje nooit meer kan dan niet slapen door dat die zin maar door mijn hoofd gaat 🤪
Maar het vrijdag dus bijna weekend 🥳🥂
Het zit er al weer in …….😞quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je soms met een liedje he dat blijft maar door zingen in je hoofd
Morguh Enginequote:
Even wat andere muziek opzettenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Het zit er al weer in …….😞
pfff het is echt te vroeg om op te zijn ….maar dat denk ik iedere dag 😂
Mijn wekker gaat om 5:15 zodat ik kan douchen voordat mijn zoon gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even wat andere muziek opzetten![]()
Hier ook altijd heel vroeg wakker hoor voor mij is 5.30 uur al laat opstaan
Kan je niet douchen dan als hij geweest is?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 5:15 zodat ik kan douchen voordat mijn zoon gaat.
Over 2 weken kan ik later op staan dan gaat hij uit huis.
Nee want dan kan ik niet relaxed koffie drinken voordat ik ga werken 😉quote:Op vrijdag 24 februari 2023 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet douchen dan als hij geweest is?
Zal wel even wennen zijn al hij het huis uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |