Dé wetenschapquote:Op woensdag 1 maart 2023 13:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Bij de wetenschap is volgens mij een lek nooit helemaal uitgesloten en nooit met zekerheid achterhaald wat de bron was.
Ja lol ... DE wetenschap...niet eens kunnen achterhalen vanwaar het virus kwam.quote:
Zeker voor China is een lableak natuurlijk erg vervelend. Die gaan dat zeker onder de pet houden als dat zo was.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:13 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
tuurlijk 'hoogst waarschijnlijk' wordt dan gezegt om die optie open te houden maar waar het om gaat is dat de groep die die optie zelf als waarschijnlijker achtte, en dus niet meeging met de wetenschap, als ''weten het weer beter dan de wetenschap'' werden weggezet. Lableak viel dus onder een complot. Nu ligt alles ineens weer open.
Of een ''wie zou hier gelijk in hebben DE wetenschap of jij'' kwam ook wel voorbij.
Maar is het nu al zeker dat het om een 'lableak' gaat of zijn dit ook weer speculaties? Zullen we er ooit achterkomen uberhaupt?
Wetenschap is eng hèquote:Op woensdag 1 maart 2023 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol ... DE wetenschap...niet eens kunnen achterhalen vanwaar het virus kwam.
Gelukkig hebben we de FBI nog
Maar ze werken daar toch samen met Amerikanen? Dus als het een lableak is dan is het nog de vraag wie het heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zeker voor China is een lableak natuurlijk erg vervelend. Die gaan dat zeker onder de pet houden als dat zo was.
De Amerikanen doen ook hun best om die samenwerking te verhullen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar ze werken daar toch samen met Amerikanen? Dus als het een lableak is dan is het nog de vraag wie het heeft gedaan.
Fauci heeft hier ook flink over lopen liegen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Amerikanen doen ook hun best om die samenwerking te verhullen.
En de VS pompt ginds geld in zulk onderzoek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:01 schreef quirina het volgende:
China gaat gewoon virussen als wapens gebruiken. Maar ja ze krijgen er zelf ook last van.
En nu zien we hier jonge sporters dood neervallen...quote:In het begin van het covid verhaal zag je Chinezen dood neervallen op straat.
Iedereen in de senaat?quote:
Er gaan geruchten dat CIA/DOD meer zou weten. Het is niet zo zeer een lab leak, het zou al eerder rond gespookt hebben en samenhangen met de biolabs in de Oekraine. Heb niet het idee dat het om China gaat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen in de senaat?
Dan is er iets aan de hand.
Meer schuld richting China?
Ik kan me niet voorstellen dat de volledige senaat akkoord gaat met het vrijgeven van de info als die info aangeeft dat het om een door de VS gemaakt virus in Oekraïnse labs zou gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:21 schreef _I het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat CIA/DOD meer zou weten. Het is niet zo zeer een lab leak, het zou al eerder rond gespookt hebben en samenhangen met de biolabs in de Oekraine. Heb niet het idee dat het om China gaat.
[ twitter ]
Maar laten we eerlijk zijn, we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Het wordt er allemaal niet transparanter op.
Maar China komt ook als een boomerang terug op de US. Dat hele lab in Wuhan hangt van Amerikaans geld aan elkaar. Of ze moeten Fauci slachtofferen en doen alsof het een soloactie was van hem en die Peter Daszak. Dat hele verhaal van die vleermuis was juist om China te benadelen, dus uitgaande van jouw standpunt, geen idee hoe dat zich verhoudt tot elkaar. Als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de volledige senaat akkoord gaat met het vrijgeven van de info als die info aangeeft dat het om een door de VS gemaakt virus in Oekraïnse labs zou gaan.
Veel eerder dat er iets heel negatiefs over China in staat. Dat is immers hun grootste vijand.
In elk geval weten die senatoren al dat het de belangen van de VS niet gaat schaden.
We worden langzaam klaargestoomd voor een oorlog met Chinaquote:Op donderdag 2 maart 2023 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen in de senaat?
Dan is er iets aan de hand.
Meer schuld richting China?
De hele senaat stemde voor, begrijp ik. Ongeacht politieke kleur.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:31 schreef _I het volgende:
[..]
Maar China komt ook als een boomerang terug op de US. Dat hele lab in Wuhan hangt van Amerikaans geld aan elkaar. Of ze moeten Fauci slachtofferen en doen alsof het een soloactie was van hem en die Peter Daszak. Dat hele verhaal van die vleermuis was juist om China te benadelen, dus uitgaande van jouw standpunt, geen idee hoe dat zich verhoudt tot elkaar. Als ik eerlijk ben.
Ziet er meer uit als een totale informatie chaos, waarbij mensen zo onverschillig worden dat het niet meer uitmaakt wat waar is.
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We worden langzaam klaargestoomd voor een oorlog met China
Welkom backquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Gelekt uit een lab? is dat het nieuwe sprookje na het vleermuizen verhaal.. ze blijven maar valse narratieve creëren terwijl we allemaal weten dat het 1 grote scam was. Een proefperiode voor de grote ¨pandemie¨ die ons te wachten staat.
De dreiging om info wat slecht is voor China wereldkundig te maken (want we weten niet wat er 'redacted' gaat worden), kan ook een reactie zijn op het gerucht dat China voornemens is wapens te leveren aan Rusland.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.
Klopt, maar aangezien die Xi Jingping (afgezien van dat het een smeerlap is) hij heel goed weet dat hij het westen nodig heeft voor de economie. Een land met zoveel inwoners wat gaan morren en de straten op gaan kan hij niet beteugelen, de bevolking heeft geld en eten nodig. Valt de hele economie stil is het gedaan met het in mijn ogen misdadige regime wat hij voert.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
De dreiging om info wat slecht is voor China wereldkundig te maken (want we weten niet wat er 'redacted' gaat worden), kan ook een reactie zijn op het gerucht dat China voornemens is wapens te leveren aan Rusland.
Thanks maatquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welkom back![]()
Leuk om je weer terug te zien
Oh, die oorlog geloof ik ook niet in. Wel dat er die info erg slecht kan gaan zijn voor China.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien die Xi Jingping (afgezien van dat het een smeerlap is) hij heel goed weet dat hij het westen nodig heeft voor de economie. Een land met zoveel inwoners wat gaan morren en de straten op gaan kan hij niet beteugelen, de bevolking heeft geld en eten nodig. Valt de hele economie stil is het gedaan met het in mijn ogen misdadige regime wat hij voert.
Ik geloof niet dat China wapens gaat leveren aan Rusland en zeker niet dat zij als agressor een oorlog met Amerika zullen starten. Hoe fout Xi ook is, hij is niet dom denk ik.
Dat kan zijn, maar Xi weet ook wel dat hij en het westen van elkaar afhankelijk zijn. Dus zullen met hele sterke bewoordingen komen eventueel voor de vorm ambassadeurs eruit knikkeren en Amerika wat jennen met veel vertraagde leveringen door bureaucratische onzinquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, die oorlog geloof ik ook niet in. Wel dat er die info erg slecht kan gaan zijn voor China.
Gedraag je je, dan heel langquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thanks maatmijn accounts is opgestaan uit de dood.. kijken hoelang we het dit keer weten vol te houden.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gedraag je je, dan heel langen anders
![]()
Maar ook jij kan het
Je kan het wel blijven downplayen, maar we gaan richting Armageddonquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.
Hah, jij wil dat gewoon want dat levert je een stuk goed vlees opquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven downplayen, maar we gaan richting Armageddon
Of je het nu wil toegeven of niet
Gewoon netjes aan de regels houdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thanks maatmijn accounts is opgestaan uit de dood.. kijken hoelang we het dit keer weten vol te houden.
Een hele koe was het toch ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hah, jij wil dat gewoon want dat levert je een stuk goed vlees op
Met kruisboog op de rug loop ik met die koe naar Rotterdam door een post apocalyptische wereld om mijn schuld dan in te lossen.. Bak je wel ff stukje koe voor mij dan? Zal wel honger hebben dan na zo'n tocht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een hele koe was het toch ?
Kan niet wachten
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
En ik sta je dan met open armen op te wachten ( no homo)
Dan moet ik het weer downplayen, ik zie dit echt niet snel gebeuren. Rondom die random paar "besmettingen" zijn er geen uitbraken geweest. Terwijl de "besmette" mensen wel in contact met anderen zijn geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Een nieuwe pandemie lijkt op komst ( om nu even weer ontopic te gaan)
[ twitter ]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan moet ik het weer downplayen, ik zie dit echt niet snel gebeuren. Rondom die random paar "besmettingen" zijn er geen uitbraken geweest. Terwijl de "besmette" mensen wel in contact met anderen zijn geweest.
Maar de winter is bijna voorbij, vogel migratie begint weer. We gaan het zien, en nee Ali! Geen 2 koeien
Fijn dat je er weer bent, marhabaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goedenavond strijderquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, marhaba
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald wordenquote:
Maar 6 likes. Valt me alweer mee, gezien de omvang van het account.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald worden
[ twitter ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar 6 likes. Valt me alweer mee, gezien de omvang van het account.
Je bent niet de enige die dit nogal absurd vindt.![]()
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
"There was an idea at one moment that we may have to ask the public to exterminate all the cats in Britain."
Former Health Minister Lord Bethell discusses the early government response to the Covid pandemic. pic.twitter.com/YWyp32zPML
— Channel 4 News (@Channel4News) March 1, 2023
Onderwater zwemmen met een mondkapje op.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
een groot circus dat was het ook in NL, mensen die hun boodschappen gingen afspoelen
Zijn er landen die massaal hun huisdieren afgemaakt hebben, trouwens?quote:
Volgens mij niet, wel alle nertsen in Denemarken dacht ik. Of de huisdier-nertsen ook afgemaakt moesten worden weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn er landen die massaal hun huisdieren afgemaakt hebben, trouwens?
Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat oké vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Onderwater zwemmen met een mondkapje op.![]()
Moest je daar niet om lachen?
Dat ouders te beroerd waren om zich te testen stond niet in je tweet, dat waren meer hylarische gekke filmpjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat oké vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat oké vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.
Maar laten we achteraf gezien even kijken, ouders die geen QR code wilden vanwege vaccinatie of niet willen laten testen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ouders te beroerd waren om zich te testen stond niet in je tweet, dat waren meer hylarische gekke filmpjes.
Ja. Vreselijk. Zulke ouders. Blij dat het weer normaal is. Toch?
Ten tijde van een pandemie hè. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we achteraf gezien even kijken, ouders die geen QR code wilden vanwege vaccinatie of niet willen laten testen.
Mogen kinderen daar de dupe van worden? Ze moesten toch ook een mondkapje op? Dan was het toch veilig zeiden ze?
En of het nou gaat om een virus of niet, de inconsequentie van maatregelen en hoe ze ingevoerd werden zonder enige echte wetenschappelijke onderbouwing daar maak ik me wel zorgen over. Hoe makkelijk het tijdens Corona ging, hoe makkelijk gaat het met een ander "probleem"?
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ten tijde van een pandemie hè. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?
Je had ook even de buurvrouw of een ouder van een vriendje kunnen vragen om je kind binnen te helpen. Of jezelf even kunnen laten testen.
Dat neemt niet weg dat ik nooit een een voorstander van de QR code geweest ben.
Maar dit waren wel zelf de ouders die dat bij hun kinderen deden.
Zo'n nietszeggende flut thuistest zeker en dan nog, je moeten laten testen om je kind om te kleden op het zwembad, pure waanzin gebaseerd op leugens. Bij mijn zwembad stonden de ouders hun kinderen buiten onder een afdak om te kleden of snel in een handdoek de auto in, geen camera te zien daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ten tijde van een pandemie hè. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?
Je had ook even de buurvrouw of een ouder van een vriendje kunnen vragen om je kind binnen te helpen. Of jezelf even kunnen laten testen.
Ik vind dat die ouders hun kind misbruikt hebben om hun punt te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?
Ik kan het wat betreft Corona gewoon echt nog niet geloven dat dit alles nodig was, is het een inschattingsfout geweest of zit er meer achter?
Je was geen voorstander van de QR code, maar vond dat die ouders toch een QR hadden moeten laten zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
Nee. Dat zeg ik dus niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Je was geen voorstander van de QR code, maar vond dat die ouders toch een QR hadden moeten laten zien.
Juist.
En je medische info delen met elke kassajuffrouw.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
Ten tijde van een pandemie hè. Je niet even willen laten testen.
Welke medische info deel je dan precies?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
En je medische info delen met elke kassajuffrouw.
Die ouders zijn in dit verhaal niet de bad guys.
Ik deel geen medische infoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke medische info deel je dan precies?
Ik doel op jouw zin "En je medische info delen met elke kassajuffrouw. "quote:
Dit klopt ook, velen klaagden niet en gingen mee met de regels en filmden het niet. Maar als die paar die het wel gefilmd hebben dat niet gedaan hadden... Zouden we er dan ooit iets over gehoord hebben? Net als hekken voor de Sinterklaas intocht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik dus niet.
Ik wil het wel herhalen: de ouders hadden meerdere mogelijkheden dan enkel hun kind buiten in de kou te laten omkleden.
Toch kozen zij daarvoor.
Vreselijk zulke ouders.
En ik begrijp niet dat mensen op deze manier hun punt willen maken.
Die ouders die geen kaartje gekocht hadden (en een evenement was uitverkocht, ook met QR kwam er niet meer in)?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit klopt ook, velen klaagden niet en gingen mee met de regels en filmden het niet. Maar als die paar die het wel gefilmd hebben dat niet gedaan hadden... Zouden we er dan ooit iets over gehoord hebben? Net als hekken voor de Sinterklaas intocht?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald worden
[ twitter ]
Ik alvast 0,0quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
Je hebt de test doorstaan. En hoe vaak ben je nou ziek geweest de laatste 2.5 jaar?
ter info : Van Gucht is de "collega" van Van Ranst , u allen bekend ondertussenquote:Steven Van Gucht waarschuwt: "sterftepercentage ligt héél hoog"
Moeten we vrezen voor een nieuwe pandemie? In Cambodja stierf een elfjarig meisje aan het H5N1-virus. Hoe gevaarlijk is dit virus?
Het vogelgriepvirus werd voor het eerst opgemerkt in 1996 in China. De laatste maanden wordt het H5N1-virus echter steeds vaker op zoogdieren vastgesteld. En nu dus ook op mensen…
Van de besmettingen die bekend zijn bij de mens ligt het sterftepercentage op hoger dan 50 procent”, klinkt het bij viroloog Marc Van Ranst in Het Laatste Nieuws. Al wil hij geen paniek zaaien…
“Dat is geen reden tot paniek”, benadrukt Van Ranst. “De reden dat dat percentage zo hoog is komt omdat we alleen de ernstige gevallen registreren. Bij mensen die amper of geen symptomen krijgen merken we het simpelweg niet op. Want symptomen zijn gelijkaardig aan de gewone griep.”
Het Laatste Nieuws bericht dat Canadese gezondheidsexperts denken dat de echte mortaliteitsgraad voor de mens ergens tussen 0 en 1 procent ligt, wat dus iets lager zou zijn dan bij het coronavirus waar dat op ongeveer 1 procent ligt. Toch is er reeds een pandemie aan de gang…
“Bij vogels is er vandaag een H5N1-pandemie”, legt Steven Van Gucht uit in Het Nieuwsblad. Mensen raken nog steeds zelden besmet, maar de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) noemt de situatie toch “zorgwekkend” en roept op tot waakzaamheid.
https://www.msn.com/nl-be(...)2a56d59&ei=7#image=6
En wat vind je van het artikel?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ter info : Van Gucht is de "collega" van Van Ranst , u allen bekend ondertussen
Tijdens het coronacircus nergens last van gehad, weekje of wat geleden even een kleine verkoudheid sinds jaren maar niet noemenswaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Je hebt de test doorstaan. En hoe vaak ben je nou ziek geweest de laatste 2.5 jaar?
Aha! Dat was zeker die MF-SW2023 variant (man-flu/superwoman) ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tijdens het coronacircus nergens last van gehad, weekje of wat geleden even een kleine verkoudheid sinds jaren maar niet noemenswaardig.
Hey man! Fyn om je terug te zien!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Yo mate,, relaxt dat jij ook nog aanwezig bentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey man! Fyn om je terug te zien!
Ik ben twee keer 'ziek' geweest....een keer voor de lol bij een vriendin een (negatief) thuis test gehad.
Lableks,biolabs, biowapens....gewoon bullshit om mensen bezig met de hele circus te houden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:23 schreef PSVCL het volgende:
Gelekt uit een lab? is dat het nieuwe sprookje na het vleermuizen verhaal.. ze blijven maar valse narratieve creëren terwijl we allemaal weten dat het 1 grote scam was. Een proefperiode voor de grote ¨pandemie¨ die ons te wachten staat.
Klopt. Is gewoon het zoveelste bullshit verhaal. Ze kunnen wel goed acteren, dat moet ik ze nageven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Lableks,biolabs, biowapens....gewoon bullshit om mensen bezig met de hele circus te houden.
Pandemie my arse....pandemonium more like.
Volgens mij zat er meer achter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?
Ik kan het wat betreft Corona gewoon echt nog niet geloven dat dit alles nodig was, is het een inschattingsfout geweest of zit er meer achter?
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij zat er meer achter.
In het begin hadden we de intelligente lockdown in Nederland.
Ieder land deed wat anders en ineens moest iedereen hetzelfde doen.
De angst moest er in gehouden worden, bange mensen luisteren beter.
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vinden![]()
Lijkt me fantastisch om weer niet mee te doen
En als je uitgaat van de oude definitie, zou dat verschil hebben uitgemaakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.
En hoe komt het toch dat wij blijkbaar in staat zijn de dingen glashelder in te zien zonder er ook maar enige angstemotie aan te koppelen? Ik kan me amper in iemands goedgelovigheid verplaatsen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En daarom mag binnenkort de WHO beslissen wat ieder land moet doen wanneer "zij" iets een pandemie vinden![]()
Waar een discussie met een indringer al niet toe kan leiden...quote:De 29-jarige Alexei Z. wordt verdacht van de moord op de wetenschapper en is gearresteerd.
De Russische onderzoekscommissie is een moordonderzoek gestart nadat het lichaam van Botikov op 2 maart in zijn woning werd gevonden. De Rus werd bekend doordat hij in 2020 samen met 17 andere wetenschappers aan het Sputnik V- coronavirusvaccin werkte bij het Gamaleya National Research Center.
Mexicaanse griep (NL) of varkensgriep (wereld). Zonder aanpassen van de definitie was dit ook geen pandemie geweest.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Plus het feit dat de definitie van 'pandemie' in 2009 (tijdens de vogelgriep of swineflu?weet ik niet meer) veranderd was.
Nee, maar met de bullshit computer modellen van hetzelfde experts (Neil Ferguson in de VK bvb) een 'pandemie' voorgespeeld was, dacht ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mexicaanse griep (NL) of varkensgriep (wereld). Zonder aanpassen van de definitie was dit ook geen pandemie geweest.
Tja, het nieuws he? Gaat het over abortus dan mag men wel roepen "my body, my choice" (waar ik het altijd mee eens ben overigens).quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En hoe komt het toch dat wij blijkbaar in staat zijn de dingen glashelder in te zien zonder er ook maar enige angstemotie aan te koppelen? Ik kan me amper in iemands goedgelovigheid verplaatsen.
"Hoe dan"?
Zien jullie het nou echt niet?
Als ik als goedgelovig mens zou merken dat een groot deel van de samenleving weerstand biedt, wat is mijn persoonlijke winst daar dan in om die mensen het leven zuur te maken ? Wat heeft het voor mijn eigen leven een meerwaarde om al deze mensen te verketteren? Het gaat namelijk om een keuze in je leven die je nooit lichtzinnig zou moeten maken. Je kan daarom beter gewoon luisteren en vragen stellen.
Het idee dat jij als souverein mens vrijwillig je lichaam, je ziel en je gezondheid overdraagt aan dubieuze instanties en identiteiten. Dat de kracht van gepropageerde angsten dominant zijn tov de totale zelfcontrole over jouw lichaam vind ik een trieste constatering.
Mijn pre-corona beste vriend heb ik eens gezegd dat ik het zo jammer vind dat hij niet in staat is om van zichzelf te winnen.
De blinde overgave aan een wereldmacht die in staat is het slechtste met de mensheid te doen, wordt volgens mij door menig mens gezien als nieuw goddelijke identiteit die er altijd voor mij is en altijd in mijn belang denkt en het belang van de mensheid.
Ik wens pertinent niemand zoveel macht te geven over de mensheid. Dat kan een souverein land met een gedeelde historie prima zelf.
Iedereen heeft gewoon de keuze gehad tussen wel of niet vaccineren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, het nieuws he? Gaat het over abortus dan mag men wel roepen "my body, my choice" (waar ik het altijd mee eens ben overigens).
Maar gaat het om experimentele prikken dan mag je geen "my body, my choice" roepen want ineens doe je het voor een ander. En zet de media je al gelijk weg als zijnde weigeraar zelfs als je de keuze het niet te doen weloverwogen hebt gemaakt. Ineens ben je een complotdenker. Willem Engel aanhanger en noem maar op. Terwijl dit voor de meesten compleet niet het geval is![]()
De middenweg is er niet meer, het is het 1 of het ander en dat is niet goed denk ik.
Je bedoelt toch niet Ivermectine toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze enkel toestemming hebben gekregen voor de experimentele vaccinatie omdat er geen werkend medicijn beschikbaar was.
Klopt dat?
Dat zou wel verklaren waarom ze zo hard optreden tegen de dokters die medicijnen voorschreven bij een covid infectie.
"oh Hans, doe 3 mondkapjes op want de vogelgriep is in aantocht!!!"quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Een nieuwe pandemie lijkt op komst ( om nu even weer ontopic te gaan)
[ twitter ]
Geen haar die er aan denkt om mee te doen, Ik geloof niks meer wat er uit de monden van de WHO lui komenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Ivermectine toch?
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze enkel toestemming hebben gekregen voor de experimentele vaccinatie omdat er geen werkend medicijn beschikbaar was.
Klopt dat?
Nee, je mag sowieso niet buiten het gebruiksvoorschrift medicijnen voorschrijven.quote:Dat zou wel verklaren waarom ze zo hard optreden tegen de dokters die medicijnen voorschreven bij een covid infectie.
Ik hou me redelijk op de vlakte de laatste tijdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.
Hoe krijg je dat gepubliceerd in The Lancet? Als iemand het weet... ik ken nog wel een paar wetenschappers die daar een publicatie op hun naam zouden willen hebben.
Een wetenschapper weet wel hoe hij zijn werk gepubliceerd krijgt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dacht je van het nep onderzoek in The Lancet, waardoor alle lopende onderzoeken naar HCQ werden gestaakt. Maakt niet uit of het werkte of niet, maar het moest kapot.
Hoe krijg je dat gepubliceerd in The Lancet? Als iemand het weet... ik ken nog wel een paar wetenschappers die daar een publicatie op hun naam zouden willen hebben.
Hoezo is daar ooit sprake consensus van geweest dan?quote:Op zondag 5 maart 2023 04:51 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Het is eigenlijk diep triest, maar ik kan er alleen nog maar om lachen. Het was so "in your face obvious" dat het gespeeld was, en mensen blijven nog steeds "de wetenschap" en de "de overheid" beschermen.
En dan nu weer... "Ow, vogelgriep"...
Als het een test was, dan scoren we als mensheid niet best. Weten we nog dat Ab ons naar een eiland wilde hebben.. Ik kan het de acteurs niet eens kwalijk nemen, die konden de verleiding van het geld niet aan, maar wat mij vooral tegenvalt is hoe gemakkelijk het volk tegen elkaar op te zetten is met leugens.
En hoe lastig mensen het vinden om parallellen te zien. "Covid was een groot circus, maar het klimaat is wel echt.." Uhu. Dream on... Met je nutsrekening van > 500 EUR. Ja, maar sancties... mimimimi
Lemmingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |