Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat okι vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Onderwater zwemmen met een mondkapje op.![]()
Moest je daar niet om lachen?
Dat ouders te beroerd waren om zich te testen stond niet in je tweet, dat waren meer hylarische gekke filmpjes.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat okι vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik voorbij het zwembad kwam en ik zag kleine kindjes rillend in een handdoek omgekleed worden buiten omdat hun ouders geen qr-code hadden. Ik kan daar niet om lachen, genoeg volk wat dat okι vond. Enige positieve destijds was dat daar best nog wat ouders stonden.
Maar laten we achteraf gezien even kijken, ouders die geen QR code wilden vanwege vaccinatie of niet willen laten testen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ouders te beroerd waren om zich te testen stond niet in je tweet, dat waren meer hylarische gekke filmpjes.
Ja. Vreselijk. Zulke ouders. Blij dat het weer normaal is. Toch?
Ten tijde van een pandemie hθ. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we achteraf gezien even kijken, ouders die geen QR code wilden vanwege vaccinatie of niet willen laten testen.
Mogen kinderen daar de dupe van worden? Ze moesten toch ook een mondkapje op? Dan was het toch veilig zeiden ze?
En of het nou gaat om een virus of niet, de inconsequentie van maatregelen en hoe ze ingevoerd werden zonder enige echte wetenschappelijke onderbouwing daar maak ik me wel zorgen over. Hoe makkelijk het tijdens Corona ging, hoe makkelijk gaat het met een ander "probleem"?
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ten tijde van een pandemie hθ. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?
Je had ook even de buurvrouw of een ouder van een vriendje kunnen vragen om je kind binnen te helpen. Of jezelf even kunnen laten testen.
Dat neemt niet weg dat ik nooit een een voorstander van de QR code geweest ben.
Maar dit waren wel zelf de ouders die dat bij hun kinderen deden.
Zo'n nietszeggende flut thuistest zeker en dan nog, je moeten laten testen om je kind om te kleden op het zwembad, pure waanzin gebaseerd op leugens. Bij mijn zwembad stonden de ouders hun kinderen buiten onder een afdak om te kleden of snel in een handdoek de auto in, geen camera te zien daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Ten tijde van een pandemie hθ. Je niet even willen laten testen. En dan pontificaal voor de camera je kind buiten om gaan staan kleden?
Je had ook even de buurvrouw of een ouder van een vriendje kunnen vragen om je kind binnen te helpen. Of jezelf even kunnen laten testen.
Ik vind dat die ouders hun kind misbruikt hebben om hun punt te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd en dat is triest, een mondkapje zou al helpen zeiden ze. Dat zou voor je kind in een zwembad om even om te kleden dan toch voldoende moeten zijn?
Ik kan het wat betreft Corona gewoon echt nog niet geloven dat dit alles nodig was, is het een inschattingsfout geweest of zit er meer achter?
Je was geen voorstander van de QR code, maar vond dat die ouders toch een QR hadden moeten laten zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
Nee. Dat zeg ik dus niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Je was geen voorstander van de QR code, maar vond dat die ouders toch een QR hadden moeten laten zien.
Juist.
En je medische info delen met elke kassajuffrouw.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef capricia het volgende:
Ten tijde van een pandemie hθ. Je niet even willen laten testen.
Welke medische info deel je dan precies?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:28 schreef loveli het volgende:
[..]
En je medische info delen met elke kassajuffrouw.
Die ouders zijn in dit verhaal niet de bad guys.
Ik deel geen medische infoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke medische info deel je dan precies?
Ik doel op jouw zin "En je medische info delen met elke kassajuffrouw. "quote:
Dit klopt ook, velen klaagden niet en gingen mee met de regels en filmden het niet. Maar als die paar die het wel gefilmd hebben dat niet gedaan hadden... Zouden we er dan ooit iets over gehoord hebben? Net als hekken voor de Sinterklaas intocht?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik dus niet.
Ik wil het wel herhalen: de ouders hadden meerdere mogelijkheden dan enkel hun kind buiten in de kou te laten omkleden.
Toch kozen zij daarvoor.
Vreselijk zulke ouders.
En ik begrijp niet dat mensen op deze manier hun punt willen maken.
Die ouders die geen kaartje gekocht hadden (en een evenement was uitverkocht, ook met QR kwam er niet meer in)?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit klopt ook, velen klaagden niet en gingen mee met de regels en filmden het niet. Maar als die paar die het wel gefilmd hebben dat niet gedaan hadden... Zouden we er dan ooit iets over gehoord hebben? Net als hekken voor de Sinterklaas intocht?
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald worden
[ twitter ]
Ik alvast 0,0quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
Je hebt de test doorstaan. En hoe vaak ben je nou ziek geweest de laatste 2.5 jaar?
ter info : Van Gucht is de "collega" van Van Ranst , u allen bekend ondertussenquote:Steven Van Gucht waarschuwt: "sterftepercentage ligt hιιl hoog"
Moeten we vrezen voor een nieuwe pandemie? In Cambodja stierf een elfjarig meisje aan het H5N1-virus. Hoe gevaarlijk is dit virus?
Het vogelgriepvirus werd voor het eerst opgemerkt in 1996 in China. De laatste maanden wordt het H5N1-virus echter steeds vaker op zoogdieren vastgesteld. En nu dus ook op mensen…
Van de besmettingen die bekend zijn bij de mens ligt het sterftepercentage op hoger dan 50 procent”, klinkt het bij viroloog Marc Van Ranst in Het Laatste Nieuws. Al wil hij geen paniek zaaien…
“Dat is geen reden tot paniek”, benadrukt Van Ranst. “De reden dat dat percentage zo hoog is komt omdat we alleen de ernstige gevallen registreren. Bij mensen die amper of geen symptomen krijgen merken we het simpelweg niet op. Want symptomen zijn gelijkaardig aan de gewone griep.”
Het Laatste Nieuws bericht dat Canadese gezondheidsexperts denken dat de echte mortaliteitsgraad voor de mens ergens tussen 0 en 1 procent ligt, wat dus iets lager zou zijn dan bij het coronavirus waar dat op ongeveer 1 procent ligt. Toch is er reeds een pandemie aan de gang…
“Bij vogels is er vandaag een H5N1-pandemie”, legt Steven Van Gucht uit in Het Nieuwsblad. Mensen raken nog steeds zelden besmet, maar de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) noemt de situatie toch “zorgwekkend” en roept op tot waakzaamheid.
https://www.msn.com/nl-be(...)2a56d59&ei=7#image=6
En wat vind je van het artikel?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ter info : Van Gucht is de "collega" van Van Ranst , u allen bekend ondertussen
Tijdens het coronacircus nergens last van gehad, weekje of wat geleden even een kleine verkoudheid sinds jaren maar niet noemenswaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Je hebt de test doorstaan. En hoe vaak ben je nou ziek geweest de laatste 2.5 jaar?
Aha! Dat was zeker die MF-SW2023 variant (man-flu/superwoman) ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tijdens het coronacircus nergens last van gehad, weekje of wat geleden even een kleine verkoudheid sinds jaren maar niet noemenswaardig.
Hey man! Fyn om je terug te zien!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Yo mate,, relaxt dat jij ook nog aanwezig bentquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hey man! Fyn om je terug te zien!
Ik ben twee keer 'ziek' geweest....een keer voor de lol bij een vriendin een (negatief) thuis test gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |