Thanks maatquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Welkom back![]()
Leuk om je weer terug te zien
Oh, die oorlog geloof ik ook niet in. Wel dat er die info erg slecht kan gaan zijn voor China.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien die Xi Jingping (afgezien van dat het een smeerlap is) hij heel goed weet dat hij het westen nodig heeft voor de economie. Een land met zoveel inwoners wat gaan morren en de straten op gaan kan hij niet beteugelen, de bevolking heeft geld en eten nodig. Valt de hele economie stil is het gedaan met het in mijn ogen misdadige regime wat hij voert.
Ik geloof niet dat China wapens gaat leveren aan Rusland en zeker niet dat zij als agressor een oorlog met Amerika zullen starten. Hoe fout Xi ook is, hij is niet dom denk ik.
Dat kan zijn, maar Xi weet ook wel dat hij en het westen van elkaar afhankelijk zijn. Dus zullen met hele sterke bewoordingen komen eventueel voor de vorm ambassadeurs eruit knikkeren en Amerika wat jennen met veel vertraagde leveringen door bureaucratische onzinquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, die oorlog geloof ik ook niet in. Wel dat er die info erg slecht kan gaan zijn voor China.
Gedraag je je, dan heel langquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thanks maatmijn accounts is opgestaan uit de dood.. kijken hoelang we het dit keer weten vol te houden.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gedraag je je, dan heel langen anders
![]()
Maar ook jij kan het
Je kan het wel blijven downplayen, maar we gaan richting Armageddonquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk het niet, zeker niet dat de NATO zich daarin gaat mengen. China zal nooit de eerste stap nemen, Amerika zal dat eerder doen denk ik. China wacht alles rustig af, en als Amerika de eerste stap zet tot een oorlog hoeft de NATO zich er niet in te mengen. Dit weet China ook donders goed. Blufpoker van beide kanten een beetje, ik zie er geen oorlog van komen.
Hah, jij wil dat gewoon want dat levert je een stuk goed vlees opquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven downplayen, maar we gaan richting Armageddon
Of je het nu wil toegeven of niet
Gewoon netjes aan de regels houdenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thanks maatmijn accounts is opgestaan uit de dood.. kijken hoelang we het dit keer weten vol te houden.
Een hele koe was het toch ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hah, jij wil dat gewoon want dat levert je een stuk goed vlees op
Met kruisboog op de rug loop ik met die koe naar Rotterdam door een post apocalyptische wereld om mijn schuld dan in te lossen.. Bak je wel ff stukje koe voor mij dan? Zal wel honger hebben dan na zo'n tocht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Een hele koe was het toch ?
Kan niet wachten
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
En ik sta je dan met open armen op te wachten ( no homo)
Dan moet ik het weer downplayen, ik zie dit echt niet snel gebeuren. Rondom die random paar "besmettingen" zijn er geen uitbraken geweest. Terwijl de "besmette" mensen wel in contact met anderen zijn geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
Een nieuwe pandemie lijkt op komst ( om nu even weer ontopic te gaan)
[ twitter ]
Van een gewone vogelgriep hebben we weinig te vrezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan moet ik het weer downplayen, ik zie dit echt niet snel gebeuren. Rondom die random paar "besmettingen" zijn er geen uitbraken geweest. Terwijl de "besmette" mensen wel in contact met anderen zijn geweest.
Maar de winter is bijna voorbij, vogel migratie begint weer. We gaan het zien, en nee Ali! Geen 2 koeien
Fijn dat je er weer bent, marhabaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goedenavond strijderquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, marhaba
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald wordenquote:
Maar 6 likes. Valt me alweer mee, gezien de omvang van het account.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden. Wat een waanzin, het kan zomaar weer van stal gehaald worden
[ twitter ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar 6 likes. Valt me alweer mee, gezien de omvang van het account.
Je bent niet de enige die dit nogal absurd vindt.![]()
In de beginfase van de coronapandemie overwoog de Britse regering om alle huiskatten in het land te doden. Voormalig plaatsvervangend minister van Volksgezondheid Bethell vertelde dit op Channel 4.
Toen in 2020 de pandemie uitbrak, was het onduidelijk of huisdieren het coronavirus konden overdragen. Daarom werd er even nagedacht om het publiek aan te sporen alle katten in het VK uit te roeien.
In zeldzame gevallen kan het coronavirus waarschijnlijk worden overgedragen van kat op mens. In een studie beschreven wetenschappers een geval in Thailand waarbij een dierenarts besmet was met het virus nadat ze een kat had behandeld die positief was getest op Saes-Cov-2 in de Zuid-Thaise stad Songkhla.
"There was an idea at one moment that we may have to ask the public to exterminate all the cats in Britain."
Former Health Minister Lord Bethell discusses the early government response to the Covid pandemic. pic.twitter.com/YWyp32zPML
— Channel 4 News (@Channel4News) March 1, 2023
Onderwater zwemmen met een mondkapje op.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
een groot circus dat was het ook in NL, mensen die hun boodschappen gingen afspoelen
Zijn er landen die massaal hun huisdieren afgemaakt hebben, trouwens?quote:
Volgens mij niet, wel alle nertsen in Denemarken dacht ik. Of de huisdier-nertsen ook afgemaakt moesten worden weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn er landen die massaal hun huisdieren afgemaakt hebben, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |