Leuk! Met de chef?quote:
Als dat hetzelfde effect heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees maakt mijn brein daar een keurig dichtgelast naadje van....
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:45 schreef AnneX het volgende:
OK. Plaatje van een tulpenvaas?
Die zie ik dan na het ochtenddutje, voor het middagdutje.
Ooohquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Mijn tulpen moeten nog open gaan, en ik moet nog 1 gat verruimen. Ook erg leuk concept om wat bloemetjes uit eigen tuin in te zetten, is meteen voller. Voor dat doel kocht ik ook deze:
[ afbeelding ]
Met curry?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:49 schreef Myraela het volgende:
Ik had vega worstenbroodjes. Mijn leven is mooi.
Ketchup.quote:
Omg wat zeg jij nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Waarom überhaupt saus bij een worstenbroodje.....
Waar had je de vega versie gekocht?
Ik weet door een podcast dat het een ding is, maar ik heb het nog nooit echt iemand zien doen.quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen .. maar ik heb ze bij Vreeken besteld. Ben heel benieuwd wanneer ze komen, wat er maanden en maanden vantevoren bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, hoe is het met de amandines? Heb nog voor je gekeken maar ze hadden ze niet in mijn Belgische winkel.
Picnic. Wel prima, maar ik vind de vega-variant wel altijd zo frustrerend duur.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Waarom überhaupt saus bij een worstenbroodje.....
Waar had je de vega versie gekocht?
Ah kijk die tactiek kan ik nog begrijpenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Picnic. Wel prima, maar ik vind de vega-variant wel altijd zo frustrerend duur.
Saus bij worstenbroodjes.Al heb ik wel een tactiek. Ik eet eerst de eindjes van het worstenbroodje met saus, en dan eet ik 1 zijkant van het worstenbroodje met saus. En dan blijft de worst met een bescheiden hoeveelheid brood over, en dat is de perfecte verhouding worst/brood om wel zonder saus te eten.
Living on the edgequote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen .. maar ik heb ze bij Vreeken besteld. Ben heel benieuwd wanneer ze komen, wat er maanden en maanden vantevoren bij.
Nee, als het echt misgaat koop ik gewoon bij Crisp. Was dit jaar ook de backupquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Living on the edge![]()
Ga je proberen om er een paar over te houden tot volgend jaar? Als je nog een late zaai doet, red je dat misschien net.
Sow, slim. Serieus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, als het echt misgaat koop ik gewoon bij Crisp. Was dit jaar ook de backup
Ik lees steeds vegetarische kapsonesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:58 schreef sigme het volgende:
Oh ja, in vegan-nieuws, trof ik toevallig gister in de wachtkamer van de apotheek:
[..]
Een vegetarische kapsalon of kebab, zeker huisgemaakt en met linzen als basis, dat lijkt mij wel erg interessant. Als ik een keer in de gelegenheid ben wil ik dat graag eens proberen.
Mijn stulpje wordt nu op 146.000 geschatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze WOZ-waarde is met 80.000 gestegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |