Volgende week naar Rottiedamquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
Gister beetje drinken en een poging tot darten en nu 2 dagen niet meer bewegen en hooguit wat schoonmaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje relaxed weekend voor de boeg?
ik heb voor het eerst bijzonder lang last van (te) veel zuipenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister beetje drinken en een poging tot darten en nu 2 dagen niet meer bewegen en hooguit wat schoonmaken.
Topweekend dus.
Goedemorgen terug!
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @tong80 jij nog suggesties?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst bijzonder lang last van (te) veel zuipen
ik word oud
misschien toch ook een virusje opgelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @:tong80 jij nog suggesties?
Zie de problemen niet. Althans, ik begrijp ze niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @:tong80 jij nog suggesties?
Nu doe je net alsof het een straf is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja.
Wat vind jij van Bobbi Greaves?
Stijlvolle vrouwquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja.
Wat vind jij van Bobbi Greaves?
quote:
Plaats voortaan dan ook gelijk een foto erbij Nelis. Jezus. Na al die jaren moet je het nog steeds als een klein kind uitleggen.quote:
Je moet jou ook alles voorkauwen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plaats voortaan dan ook gelijk een foto erbij Nelis. Jezus. Na al die jaren moet je het nog steeds als een klein kind uitleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet jou ook alles voorkauwen.
https://www.instagram.com/bob_greaves/
https://twitter.com/bobgreaves_x/media
De klasse druipt van deze dame af.Wel wat voor @DrizztSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |