Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Oftewel dat ding zit aan zijn capaciteit. Echt 99% van de tijd dat ik het probeer krijg ik dit
OpenAI heeft capaciteitsproblemen omdat het bedrijf zelf geen infrastructuur in huis heeft. Ze moeten afhankelijk zijn van derden om hun rekenkracht te verkrijgen, wat een uitdaging kan zijn. Dit is omdat het bedrijf snel moet schalen om aan de verwachtingen van hun klanten te voldoen. De rekenkracht die ze nodig hebben, moet ook compatibel zijn met hun technologieën en applicaties.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier krijg ik weer 'An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.'
Oftewel dat ding zit aan zijn capaciteit. Echt 99% van de tijd dat ik het probeer krijg ik dit
bij mij doet hij het weer na een F5, eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier krijg ik weer 'An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.'
7x gedaan, 7 keer hetzelfde resultaatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij mij doet hij het weer na een F5, eigenlijk altijd
Zelfs AI wil niet met je pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
7x gedaan, 7 keer hetzelfde resultaat
gvd
Beste vriend 'Onlogisch',quote:
There could be several reasons for encountering the error message "An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com." Here are a few possibilities:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:13 schreef onlogisch het volgende:
An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.
ga jij ooit nog werken eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:38 schreef KingRoland het volgende:
Die tyfus trein naar rotterdam centraal heeft weer vertraging hoeren NS
@:treinhoer @:trein2000
Als de big 4 niet moeilijk doetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga jij ooit nog werken eigenlijk?
en dan nog voor die carrière kiezen ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als de big 4 niet moeilijk doet
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ga jij ooit nog werken eigenlijk?
Benieuwd welke punten @KingRoland inmiddels kan afvinkenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef KingRoland het volgende:
1. Studeren op een hoger niveau
2. Succesvolle carrière en goed verdienen
3. Vriendin die aan alles klopt
4. Vrienden maken
5. Mooie omgeving buiten Nederland gaan wonen
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik date nu met een meisje genaamd kim
Hahgay.gifquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beste vriend 'Onlogisch',
Allereerst wil ik je bedanken voor onze vriendschap en de waardevolle tijd die we samen hebben doorgebracht. Ik waardeer onze gesprekken altijd en ben dankbaar voor jouw inzichten en perspectieven.
Helaas moet ik je nu laten weten dat ik momenteel niet in staat ben om met je te praten. Dit heeft niets te maken met jou persoonlijk, maar eerder met de omstandigheden waar ik momenteel in verkeer. Ik ben momenteel druk bezig met een persoonlijk project dat veel van mijn tijd en aandacht vraagt. Dit betekent dat ik op dit moment niet in staat ben om te focussen op onze gesprekken en om de aandacht te geven die jij verdient.
Ik hoop dat je mijn situatie begrijpt en dat we snel weer kunnen bijpraten als ik meer tijd heb. Ik kijk ernaar uit om onze vriendschap voort te zetten en te blijven genieten van onze gesprekken.
Met vriendelijke groet,
[Je naam]
Dit is stalkingquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd welke punten @:KingRoland inmiddels kan afvinken
Beetje relaxed weekend voor de boeg?quote:
DonGodquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
Volgende week naar Rottiedamquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
Gister beetje drinken en een poging tot darten en nu 2 dagen niet meer bewegen en hooguit wat schoonmaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje relaxed weekend voor de boeg?
ik heb voor het eerst bijzonder lang last van (te) veel zuipenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister beetje drinken en een poging tot darten en nu 2 dagen niet meer bewegen en hooguit wat schoonmaken.
Topweekend dus.
Goedemorgen terug!
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @tong80 jij nog suggesties?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst bijzonder lang last van (te) veel zuipen
ik word oud
misschien toch ook een virusje opgelopenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @:tong80 jij nog suggesties?
Zie de problemen niet. Althans, ik begrijp ze niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien toch maar dagelijks gaan drinken om dat effect tegen te gaan, @:tong80 jij nog suggesties?
Nu doe je net alsof het een straf is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja.
Wat vind jij van Bobbi Greaves?
Stijlvolle vrouwquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja.
Wat vind jij van Bobbi Greaves?
quote:
Plaats voortaan dan ook gelijk een foto erbij Nelis. Jezus. Na al die jaren moet je het nog steeds als een klein kind uitleggen.quote:
Je moet jou ook alles voorkauwen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Plaats voortaan dan ook gelijk een foto erbij Nelis. Jezus. Na al die jaren moet je het nog steeds als een klein kind uitleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet jou ook alles voorkauwen.
https://www.instagram.com/bob_greaves/
https://twitter.com/bobgreaves_x/media
De klasse druipt van deze dame af.Wel wat voor @DrizztSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |