Erg mooiquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef Caland het volgende:
Ze happen nog eerder dan de gemiddelde hoer in een oostbloktent vanavond
Graag een review dan. Alleen "is goed" doet het voor mij niet.quote:
De grootste hoerenloper van FOK! neem ik in deze objectieve peiling zeer serieus. Houten haringen happen is immers de specialiteit van de tentenbouwent. Gemiddeld genomen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef Caland het volgende:
Ze happen nog eerder dan de gemiddelde hoer in een oostbloktent vanavond
Noem de lekkerste FA geen hoer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt de man die zijn enige genot uit een hoer kan halen
Dit is geilllllllquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zegt de man die zijn enige genot uit een hoer kan halen
Orthostatische hypotensie.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:11 schreef tong80 het volgende:
Ik had een gruwelijk mooi gedicht in gedachten. Krijg het plotseling zwart voor de ogen. Ik moet gaan liggen. Voordat ik het zwart in zie. Hoop jullie vandaag nog te spreken. Caland, hou m'n handje vast. Gaat niet goed. Keep walking.
Denk aan je hart!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:11 schreef tong80 het volgende:
Ik had een gruwelijk mooi gedicht in gedachten. Krijg het plotseling zwart voor de ogen. Ik moet gaan liggen. Voordat ik het zwart in zie. Hoop jullie vandaag nog te spreken. Caland, hou m'n handje vast. Gaat niet goed. Keep walking.
succes tongquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:11 schreef tong80 het volgende:
We zijn allemaal al AI’squote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef aTypisch het volgende:
Welke user zou hier het makkelijkst te vervangen zijn met een AI zonder dat we het merken?
@Haagsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef aTypisch het volgende:
Welke user zou hier het makkelijkst te vervangen zijn met een AI zonder dat we het merken?
Hier krijg ik weer 'An error occurred. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.'quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succes tong
ik heb een AI een gedichtje voor je laten schrijven
Herman, onze dichter achter het doel
Vol passie voor Ajax en zijn doel
Maar nu, soms zwart voor jouw ogen
De gezondheid, een gevecht, soms verborgen
Jouw poëzie, zo rijk en vol
Met woorden, als edelstenen in een schol
Maar nu, soms even op de achtergrond
Het gevecht, soms zwaar en ongezond
Herman, onze held van het FOK!forum
Jouw liefde voor Ajax, als een glimmende korom
Maar nu, soms met wat beperkingen
De gezondheid, een gevecht, soms wat dwingend
Jouw woorden, als muziek in ons oor
Zo rijk en vol, als een goudmijn op zijn voor
Maar nu, soms even wat rustiger aan
Het gevecht, soms zwaar en moeilijk te doorstaan
Herman, onze dichter, onze man
Met Ajax in jouw hart, als een onlosmakelijke band
Maar nu, soms met wat extra zorg en aandacht
De gezondheid, een gevecht, soms wat onverwacht
@DonRajaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:30 schreef aTypisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |