Nee dan is het voor mij duidelijk hoe dit gaat aflopen en heb ik genoeg van dit programma gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Best wel gehint .. zie filmpje in een van de laatste posts van het vorige topic.
Wat is nu duidelijk dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dan is het voor mij duidelijk hoe dit gaat aflopen en heb ik genoeg van dit programma gezien
Zij spoort echt niet hoor.. die hebben vroeger echt van de commode laten vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef pingu66 het volgende:
Dat gesprek tussen Esther en Jeff over haar man (JW)![]()
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. -knip-quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
Wat een oud pokkuhwijf is dat toch is gewoon Gj terug pakken voor gisteravond
Niet alleen van gisteravond, hij werkt haar altijd wel tegen als het mogelijk is. Duidelijk dat hij een bloedhekel aan haar heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. Opgerot mt die rancuneuse pinda.
maar dan is de kans om isaac naar huis te sturen verkekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. Opgerot mt die rancuneuse pinda.
Het is natuurlijk ook geen happy family hè, het is een spel waarin mensen elkaar weg moeten spelen, dus waarin andere bewoners terug gepakt kunnen worden als ze iets gedaan hebben wat niet op prijs gesteld wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
Eunice kijkt nu niet met zaadvragende ogen naar hem maar JW kijkt met vragende ogen of ze zijn zaad wilquote:
Ze werkt tegen het plan van de hele groep, die boomrang komt terug.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ergens begrijp ik wel dat Esther dit heeft verraden.. GJ werkt haar ook overal in tegen dus zo pakt ze hem terug.
Of het goed voor haar gaat uitpakken is nog de vraag natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |