Hoe vaak per dag vertel je mensen ongewild over de certificering van die zure honden van je.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Duitse herder met certificaat ph2 zit bij de achterdeur.
Een getrainde maar afgekeurd ph1 hond is aan boord . (Afgekeurd op dubbel beet )
Heb je last van dan ?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:46 schreef Ketpret het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag vertel je mensen ongewild over de certificering van die zure honden van je.
Nee hoor, want ik rij een Audi A3 (2004, 180.000km) (met leren stoelen) (geen cruisecontrol maar wel gaspedaal)(afgekeurd want er zit geen stuur meer in)quote:Op zondag 19 maart 2023 00:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Heb je last van dan ?
Dan kan je het ook negeren.
Tenslotte jouw achterlijk reactie zit namelijk ook niemand op te wachten.
een vaste plek op een vluchtroute lijkt me logischerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, het idee van een vluchtsleutel is dat je deze op een vaste centrale plek in huis bewaard. Dat is niet perse bij de deur. Wat een groot risico vormt als je deze moet gaan halen en de boel in de fik staat.
Daar kun je gewoon een nieuwe cilinder voor kopen die dat wel kan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik liet voorheen altijd de sleutel in het slot steken. De deur moet ook standaard op slot want anders gaat de hond ervandoor. Maar sindskort een nieuwe voordeur waarbij je 'm niet meer van buiten kan openen als er binnen een sleutel op zit. Irritant. Dus nu de sleutel aan een haakje naast de deur.
Kwestie van voorspellen waar het mis gaat bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2023 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
een vaste plek op een vluchtroute lijkt me logischer
Kans is het grootste om het te laat te ontdekken als je slaapt of in ieder geval boven bent. vaak is er dan maar 1 route, de trap naar benedenquote:Op zondag 19 maart 2023 16:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kwestie van voorspellen waar het mis gaat bedoel je?
Het beste is meestal om via het raam naar buiten te gaan. Willens en wetens richting rook en vuur lopen is zo ongeveer het allerdomste wat je kan doen. Zeker om daar een zinloze sleutel te gaan zoeken. In die tijd was je al lang en breed veilig buiten geweest.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Kans is het grootste om het te laat te ontdekken als je slaapt of in ieder geval boven bent. vaak is er dan maar 1 route, de trap naar beneden
Daarna vaak 2 keuzes of de voordeur, of de achterdeur, als je 1 sleutel hebt voor beide deuren is de beste plek bij de trap (in ieder geval in mijn huis)
Touw met knopen klaarhangen.quote:Op maandag 20 maart 2023 09:08 schreef GereDathan het volgende:
En zoals eerder genoemd, een noodtrap die je aan het kozijn kunt hangen is ook geen overbodige luxe.
Benieuwd hoe je dat gaat doen met kleine kinderen, bejaarden of fysiek beperkten. Maar in principe zal het wel werken.quote:
Ik zal wel moeten, als ik de kans heb om mijn huisdieren te redden dan probeer ik dat mits dat relatief veilig kanquote:Op maandag 20 maart 2023 09:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het beste is meestal om via het raam naar buiten te gaan. Willens en wetens richting rook en vuur lopen is zo ongeveer het allerdomste wat je kan doen. Zeker om daar een zinloze sleutel te gaan zoeken. In die tijd was je al lang en breed veilig buiten geweest.
Maar eigenlijk geef je zelf de echte oplossing al, je moet zorgen dat je het tijdig ontdekt. En dat doe je niet met een vluchtsleutel maar met deugdelijke rook/hitte melders die zo aangesloten zijn dat je waar het ook mis gaat tijdig een signaal krijgt.
En zoals eerder genoemd, een noodtrap die je aan het kozijn kunt hangen is ook geen overbodige luxe.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef bijdehand het volgende:
Nee wij laten de achterdeur altijd open als we thuis zijn en op de voordeur zit een sleutel.
Jaquote:
Welke provincie?quote:
inschatten van wat de grootste brandrisico's zijn jaquote:Op zondag 19 maart 2023 16:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Kwestie van voorspellen waar het mis gaat bedoel je?
ik heb maar 1 verdieping, vluchtroute is door keuken naar voordeurquote:Op zondag 19 maart 2023 18:02 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Kans is het grootste om het te laat te ontdekken als je slaapt of in ieder geval boven bent. vaak is er dan maar 1 route, de trap naar beneden
Daarna vaak 2 keuzes of de voordeur, of de achterdeur, als je 1 sleutel hebt voor beide deuren is de beste plek bij de trap (in ieder geval in mijn huis)
Succes daarmee. Klinkt als de beroemde “voor het zingen de kerk uit” anticonceptie. Ook een groot succes.quote:Op maandag 20 maart 2023 16:44 schreef mschol het volgende:
[..]
inschatten van wat de grootste brandrisico's zijn ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |