ik ben benieuwd hoeveel er nog uit gaatquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alles kan kapot .....
nopequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak weer aan...
Geen eliminatie dus...
iets anders boeiends gebeurd?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel er nog uit gaat
tjaquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is pasta over, maar er zin geen bakken meer om het in te vriezen voor zondag, want voor zondag is er geen eten.
Jeff stelt voor om het in een vuilniszak te flikkeren en zo in te vriezen.
Zo'n vuilniszak stinkt toch ontzettend naar plastic
Ik denk dat zolang je de boel niet in die zak ontdooit dat nog wel meevalt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is pasta over, maar er zin geen bakken meer om het in te vriezen voor zondag, want voor zondag is er geen eten.
Jeff stelt voor om het in een vuilniszak te flikkeren en zo in te vriezen.
Zo'n vuilniszak stinkt toch ontzettend naar plastic
Isaak en Babet in de organisatie. De evenementen organisator zal wel groots willen uitpakkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
die 1750 voor aankleding van een halfjaarsfeest is best veel geld
waar is de manager danquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wegflikkeren is zonde. Nu moet er snel snel weer iets bedacht worden om verspilling te voorkomen.
Het zijn van die witte zakken, die stinken niet zo ergquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
of je hebt wel eten of je hebt niks
zit er geen lavendel luchtje aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn van die witte zakken, die stinken niet zo erg
Die grijze zakken meuren als de pest, die lucht gaat er echt in zitten, maar ze hebben die dunne witte, dus ik heb te vroeg geroepenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang je de boel niet in die zak ontdooit dat nog wel meevalt.
Lekkerrrrr!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit er geen lavendel luchtje aan?
JW wil niks roeren voor Estherquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef IkFok het volgende:
Zelfs de koffie roert Esther nog voor JW
Het is echt pathetisch, na het ijsje pakte ze ook zijn stokje uit zijn handen, schonk daarna een sapje voor hem bij. Brrrr.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef IkFok het volgende:
Zelfs de koffie roert Esther nog voor JW
Ja die heeft volgens mij geen idee. Dit deden de vorige managers wel beter..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is de manager dan
die vind het allemaal wel prima
Ernaar kijken is al ontzettend ranzigquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW wil niks roeren voor Esther![]()
Sowieso hoe ze iedere keer met hun handen (waarmee ze net door hun haren hebben gewoeld of andere dingen hebben vastgepakt) in het eten zitten... het is maar goed dat de andere bewoners dat allemaal niet meekrijgen (of juist jammer ;-) )quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ernaar kijken is al ontzettend ranzig
Laat staan als je het moet gaan opeten
Ik hoop toch zo dat ze met meerdere gaan staan te zingen bij JW zijn bed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Esther checkt even of ze op de hoogte zijn dat er vannacht niet gefeliciteerd wordt..
[ afbeelding ]
...en nog even hetzelfde even bij Babette.
En niemand die zegt dat ze de pot op kanquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Esther checkt even of ze op de hoogte zijn dat er vannacht niet gefeliciteerd wordt..
[ afbeelding ]
...en nog even hetzelfde even bij Babette.
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat ze met meerdere gaan staan te zingen bij JW zijn bed.
Ik hoop met danaqui mee, dat ze gewoon schijt aan d'r hebben en de hele boel op stelten zetten in kamer 1quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niemand die zegt dat ze de pot op kan
Maar het licht blijft aan....quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef IkFok het volgende:
[..]
Isaak en Babet in de organisatie. De evenementen organisator zal wel groots willen uitpakken
Met deksels en potten en pannenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop met danaqui mee, dat ze gewoon schijt aan d'r hebben en de hele boel op stelten zetten in kamer 1
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef tonja het volgende:
* tonja stuurt een lading vuvuzela's die kant op
Aggieeeequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef tonja het volgende:
* tonja stuurt een lading vuvuzela's die kant op
Van Esther voor JW, maar het is pas morgenavond, dus niemand mag hem voor die tijd feliciterenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
Is die surpriseparty voor JW of Esther?
Waarvan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Wanda
je moet stoppen met savonds dingen plannen want iedereen is kapot
hou toch op![]()
het lijken wel een stel bejaardenquote:
i know...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van Esther voor JW, maar het is pas morgenavond, dus niemand mag hem voor die tijd feliciteren
haar man hequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know...
ik denk gewoon dat zij dit zoooo erg naar haar toetrekt...
Judomaarwehebbengeencluehoehetmoetthough?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:52 schreef greysbones het volgende:
Morgen Judo
of zoals ik het het noem
wie raakt er nu weer geblesseerd
en Bern wil weerwolven
Die mag de gezelligheid thuis gaan zoeken wat mij betreft. Ik trek dat gemaakte kijk ons het eens leuk hebben gedoe niet zo..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Thorelf het volgende:
Wanda wil het zo graag gewoon leuk en gezellig hebben,maar het enige wat ze doet is roddelen en zeuren. IK zou zeggen begin bij jezelf meid !
Aahhhquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:56 schreef IkFok het volgende:
Ze hebben schijnbaar actie ondernomen om geluiden van buitenaf te dempen. JW en Jeff hadden het over een domme actie. (Denk dat ze doelen op Kim W en Mexx schreeuw actie)
Toen hoefde evenementen nog niet zelf betaald te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Nu over het eten voor het halfjaar feest
500 euro vinden ze veel
(ben ik het mee eens)
maar wat kostte die kerstmarkt ook al weer
Kerstmarkt is uit de prijzenpotquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:58 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Toen hoefde evenementen nog niet zelf betaald te worden.
was dat zo duur ja?quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kerstmarkt is uit de prijzenpot
1500
Wat ik begreep was dat voor de kerstbomen en kerst spullen. De markt voorbereiding was al voor het entertainmentboek.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kerstmarkt is uit de prijzenpot
1500
nope deel was kerstbomen en het grootste deel voor de kerstmarktquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat voor de kerstbomen en kerst spullen. De markt voorbereiding was al voor het entertainmentboek.
zal dat ook hetgeen zijn waar ze van de week naar keken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en JW hadden het over 'de overkapping' die febo gebouwd heeft. Ze kunnen de 'haard' buiten even niet gebruiken want al die rook blijft er onder hangen.
Of het echt geluidsdicht is weet Jeff niet, JW betwijfelt dat, kan niet met hoe het eruit ziet. Ze hebben er in ieder geval iets aan gedaan zegt Jeff. JW denk dat ze er toch wel bang voor waren. Ze snappen het beiden wel want het leuke aan het experiment is dat ze geen contact hebben van buitenaf. Het zou jammer zijn dat een spel met zo'n geldbedrag kan worden bepaald door acties van buiten. Jeff noemt als voorbeeld een JW die dan gaat roepen dat ze op Esther gaan stemmen. Zo zie je wat een domme actie te weeg brengt. Ze vinden het goed dat er vanaf de febo meteen goed ingegrepen werd.
Ik ben benieuwd wat er nou precies gedaan is. Krijgen ze straks nog een boodschap: "Beste deelnemers, ga zo snel mogelijk in de geluidsdichte ruimte zitten"
ja dat denk ik welquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal dat ook hetgeen zijn waar ze van de week naar keken?
Vanavond in de TV uitzending was ze ook op dreef. Ze wil iedereen elimineren waar Jeff goed mee is...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:53 schreef Thorelf het volgende:
Wanda wil het zo graag gewoon leuk en gezellig hebben,maar het enige wat ze doet is roddelen en zeuren. IK zou zeggen begin bij jezelf meid !
Je zou hieruit op kunnen maken dat niet alleen Mexx en Kim hebben staan blèren, maar dat er ook 1 of meer pogingen zijn geweest om via geschreeuw te waarschuwen voor bepaald stemgedrag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:02 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en JW hadden het over 'de overkapping' die febo gebouwd heeft. Ze kunnen de 'haard' buiten even niet gebruiken want al die rook blijft er onder hangen.
Of het echt geluidsdicht is weet Jeff niet, JW betwijfelt dat, kan niet met hoe het eruit ziet. Ze hebben er in ieder geval iets aan gedaan zegt Jeff. JW denk dat ze er toch wel bang voor waren. Ze snappen het beiden wel want het leuke aan het experiment is dat ze geen contact hebben van buitenaf. Het zou jammer zijn dat een spel met zo'n geldbedrag kan worden bepaald door acties van buiten. Jeff noemt als voorbeeld een JW die dan gaat roepen dat ze op Esther gaan stemmen. Zo zie je wat een domme actie te weeg brengt. Ze vinden het goed dat er vanaf de febo meteen goed ingegrepen werd.
Ik ben benieuwd wat er nou precies gedaan is. Krijgen ze straks nog een boodschap: "Beste deelnemers, ga zo snel mogelijk in de geluidsdichte ruimte zitten"
Jeff is al tijden een obsessie voor haar...... arme Ivorrrrrrrrquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond in de TV uitzending was ze ook op dreef. Ze wil iedereen elimineren waar Jeff goed mee is...
wat Mexx en Kim hebben staan schreeuwen heeft de FEBO denk ik al genoeg hoofdpijn opgeleverdquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zou hieruit op kunnen maken dat niet alleen Mexx en Kim hebben staan blèren, maar dat er ook 1 of meer pogingen zijn geweest om via geschreeuw te waarschuwen voor bepaald stemgedrag.
ik ben wel benieuwd of Martin van zichzelf doorheeft dat hij dit doet..quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet hoe Matin zichzelf kan profileren als iemand die weet hoe de mens in elkaar steekt
als je bij de 1 dit typetje neer zet en bij de ander die
ja vandaar dat ik zei dat er misschien 'stemgedrag' doorgegeven was (of geprobeerd was door te geven)quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat Mexx en Kim hebben staan schreeuwen heeft de FEBO denk ik al genoeg hoofdpijn opgeleverd
en dan snap ik eigenlijk niet dat ze het nu pas doen
want die vriend van Alicia had er ook gestaan toch
ik denk dat hij dat heel erg bewust doetquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of Martin van zichzelf doorheeft dat hij dit doet..
ja!quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of Martin van zichzelf doorheeft dat hij dit doet..
ik kijk nooit tv,maar ben wel benieuwd hoe zij daar neer gezet wordt. hoop niet te positiefquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond in de TV uitzending was ze ook op dreef. Ze wil iedereen elimineren waar Jeff goed mee is...
denk het nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik kijk nooit tv,maar ben wel benieuwd hoe zij daar neer gezet wordt. hoop niet te positief
ik twijfel...quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat heel erg bewust doet
om zo de schijn te wekken dat ze gelijk zijn en dus met Tiano goede bro;s
een showman is jet sowiesoquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja!
Martin doet niets zomaar, alles om in beeld te komen, om aandacht te krijgen, liegen en bedriegen waar hij het nodig acht, aanstellen of hij bijna dood gaat, het maakt hem allemaal niets uit, ALS hij maar in de spotlights staat
ik vraag me af waarom dit niet vaker gezegd wordt tegen Martin, die er lak aan lijkt te hebben en -tig keer per dag Spaans of zo loopt te blatenquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
Beste Rupie
graag in het Nederlands praten
Beste Moraima
graag in het Nederlands praten
En toch blijf ik een enorm zwak voor Jeff houden zolang ie zich niet gedraagt als een dorpsidiootquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:19 schreef mangalie het volgende:
Jeff heeft alleen nog maar aansluiting bij JW en Esther...Twee nogo's die alleen met hem meelullen..
De rest van de loods negeert hem![]()
Er zijn altijd mensen die zich laten meeslepen en het nodig vinden om daarheen te gaan, zag je bij Utopia, die stonden ook live te streamen voor de poort.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat Mexx en Kim hebben staan schreeuwen heeft de FEBO denk ik al genoeg hoofdpijn opgeleverd
en dan snap ik eigenlijk niet dat ze het nu pas doen
want die vriend van Alicia had er ook gestaan toch
als de bewoners naar buiten kwamen werd het een steeds grotere happening..... heb je/heeft iemand weleens een bewoner bij EJVJL naar buiten zien komen???quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die zich laten meeslepen en het nodig vinden om daarheen te gaan, zag je bij Utopia, die stonden ook live te streamen voor de poort.
Helaas lopen er van de 2e categorie veel meer rond daar...... althans vind ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
Je hebt mensen die je liggen en figuren waar je niks mee hebt en in die lijn zou Jeff aan de voor mij juist goede kant zitten
Is juist ook heel normaal sowieso in het leven want het gros boeit je weinig en je hebt niet zomaar een boontje voor iemandquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Helaas lopen er van de 2e categorie veel meer rond daar...... althans vind ik
Ja te idioot gewoon, kim mag knuffelen met JW, Marciano tafelvoetbal geloof ik dat mens is echt niet goed hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
Er is ook een heel rooster gemaakt waarin staat dat bijv. Jeff om kwart over vier moet gaan darten met JW
en wat mag eunice?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja te idioot gewoon, kim mag knuffelen met JW, Marciano tafelvoetbal geloof ik dat mens is echt niet goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Het is toch achterlijk, moeten ze morgen met jw rondhangen, maar ze mogen hem niet feliciteren, pas in de avond bij de surpriseparty.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:26 schreef Harry het volgende:
Dus, GJ bepaald voor iedereen hoe JW behandeld moet gaan worden.
Esther komt haar bed uit.....
Nu zet GJ haar voor gek, door haar maniertjes te overdrijven.
Esther vraagt aan Erik waarom het zo raar is wat ze bedacht heeft. Als een kind van 4 jaar...
Esther: kom op, meen je dat?
Erik: ja.
Esther: dan ben ik heel kinderachtig.
Jeff wil je zien als individu die door zo'n spel heen banjert en tussen alle bedrijven door gezellig een wijntje in de handquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:54 schreef Thorelf het volgende:
Vind het ook jammer dat hij wat met Kim heeft....zij heeft zelf teveel issues.. en kan moeilijk communiceren! en toont ook snel agressie
Te bezopen voor woorden. Ik vermaak me prima nu met rare Esther. Knettergek joh.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk, moeten ze morgen met jw rondhangen, maar ze mogen hem niet feliciteren, pas in de avond bij de surpriseparty.
Zonde als ze naar huis gaatquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te bezopen voor woorden. Ik vermaak me prima nu met rare Esther. Knettergek joh.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:29 schreef mootie het volgende:
Nu gaat ze vast aan iedereen vragen of het raarrrrr is.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:30 schreef mootie het volgende:
Esther vult wel heel veel in, en bepaalt hoe Jw zijn verjaardag wil.
Even feliciteren is niet in de picture staan, Esther.
Zelfkennis heeft ze welquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef Harry het volgende:
Esther: jullie willen niet doen wat ik vraag, PRIMA., ik ben gewoon een raar wijf.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef mootie het volgende:
Maar ze wil dus doen alsof jw door zijn droomsap op de verkeerde dag zit en niet jarig is
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:29 schreef D. het volgende:
We wisten het al, maar Esther is helemaal van het padje af
Koekoek koekoekquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef mootie het volgende:
Maar ze wil dus doen alsof jw door zijn droomsap op de verkeerde dag zit en niet jarig is
Waarom doe je nou zo tegen mij…quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
Stalkster is het, nu gaat ze tegen Babs tekeer, die zegt, ik heb toch niets gedaan.
Echt hoor, ze is zo raar en zo geinig dat de rest het nu ook zegt en ze er om vraagt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom doe je nou zo tegen mij…
Oh nou was Willem helemaal depressief vanavond.
Wij zijn ook raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
Kijk ik hiernaar?
Ja ik kijk hiernaar!
*knijp knijp knijp*
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
Kijk ik hiernaar?
Ja ik kijk hiernaar!
*knijp knijp knijp*
Vind jij het raaaarrr?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Even zappen, want Esther is een langspeelplaat die overslaat
Ook heel fijn dat de regie ons stream 2 erbij heeft gegeven nu.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Even zappen, want Esther is een langspeelplaat die overslaat
edit: blijft hangen bedoelde ik
Eunice ligt al in z'n bed verstopt maar JW heeft nog niks opgemerktquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook heel fijn dat de regie ons stream 2 erbij heeft gegeven nu.![]()
Ik ben benieuwd dadelijk om 12 uur. Wie hem gaat feliciteren en zo.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice ligt al in z'n bed verstopt maar hij heeft nog niks opgemerkt
Mag niet! Hij heeft droomsap genomen en was helegaar depressief!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook heel fijn dat de regie ons stream 2 erbij heeft gegeven nu.![]()
Ik ben benieuwd dadelijk om 12 uur. Wie hem gaat feliciteren en zo.
Ja, Esther is raarquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
Potver, wat Wanda nu zegt heeft ze wel gelijk in.
truequote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
Potver, wat Wanda nu zegt heeft ze wel gelijk in.
Echt hoor, stalkster die alles wil bepalen voor hem en zeggen hoe hij zich voelt ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag niet! Hij heeft droomsap genomen en was helegaar depressief!!
Erik voerde terecht aan, dat het zo wel een kinderverjaardag lijktquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:42 schreef mootie het volgende:
Wanda vindt het heel raar dat er een heel schema is om Jw, die niet in de spotlight wil staan, te vermaken morgen.
Ja dit dus, ik had geen zin om het te tikken, tikken dat Wanda gelijk had was al pijnlijk moeilijk voor me.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:42 schreef mootie het volgende:
Wanda vindt het heel raar dat er een heel schema is om Jw, die niet in de spotlight wil staan, te vermaken morgen.
Ja en ook hier moet ik dus zeggen dat Erik het goed deed en dat dat mij reuze mee viel. Shit man, 2 mensen waarvan ik iets niet verwachtte en moet toegeven dan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Erik voerde terecht aan, dat het zo wel een kinderverjaardag lijkt
De meeste zijn dan gewoon ook koekoek of idioten. Dus tja.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:44 schreef Harry het volgende:
Het is wel een beetje zo, dat GJ het niet goed vindt dat Esther een dag voor JW in wil delen, maar zelf wel een mening heeft hoe het dan wel MOET.
Nou ja, hij wil gewoon een normale dag, waar jw doet wat jw zelf wil. En niet volgens schema spelen met de anderen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:44 schreef Harry het volgende:
Het is wel een beetje zo, dat GJ het niet goed vindt dat Esther een dag voor JW in wil delen, maar zelf wel een mening heeft hoe het dan wel MOET.
Nee, de groep verklapte het, ze riepen het spontaan toen ie binnen was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
Ze zijn het er wel over eens dat de intentie van Esther goed is.
Maar dat het een gek gedoetje is.
Hoor ik nu dat esther verklapte dat het drumstel er is?
drumstel is vanmiddag al binnengekomen. Esther wilde niet dat jw het al ging uitpakken. Gelukkig heeft jw dat wel gewoon gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
Dat is dus de kwestie. Esther weet van JW dat hij 24.00 uur niet toegezongen wil worden, en verder geen bombarie wil. En heeft vanuit die basis voor de avond een surprise party georganiseerd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, hij wil gewoon een normale dag, waar jw doet wat jw zelf wil. En niet volgens schema spelen met de anderen.
Een vol schema waar iedereen verplicht een trucje doet met Jw is toch juist enorm veel bombarie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is dus de kwestie. Esther weet van JW dat hij 24.00 uur niet toegezongen wil worden, en verder geen bombarie wil. En heeft vanuit die basis voor de avond een surprise party georganiseerd.
Het overdag niet feliciteren is natuurlijk kul.
Ja, die verplichte nummertjes is ook een plank mis slaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Een vol schema waar iedereen verplicht een trucje doet met Jw is toch juist enorm veel bombarie.
Volgens mij was hij toen ineens ook sjagrijnig omdat Esther het dus eigenlijk flink verpestte voor hem, hij wou het open maken en zij riep, nee nee dat mag nog niet en toen klein gedoetje en ging hij mokkend zitten en toen mocht hij het wel openen van haar en toen wilde hij weer ff niet en toen ging hij het toch openmaken en heeft zij er bijna heel de tijd bijgezeten onder het mom van ik zit hier iets te naaien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:54 schreef Thorelf het volgende:
morgen een heel beladen dag! een verjaardag om nooit te vergetenwell done Esther
dr hoefjes ...quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice haar schoenen aan het pimpen
Echt hoor, wat is dit nou weer voor actie van de regie, waarom ditquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
Geen idee. We moeten de xchoen van dunice kijken
Dat mag ... toch niet voor jezelf, want dat is zieligquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik heb net gezongen.
Nee, voor JW natuurlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag ... toch niet voor jezelf, want dat is zielig
Het staat Eunice en JW vrij om te doen wat ze willenquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice laat ook weer haar slechte kant zien, zal ze met JW in de hottub gaan vandaag hi hi hi hahahaaaahaaaa
Uiteraard maar ik zie liever daden dan woorden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het staat Eunice en JW vrij om te doen wat ze willen
Geloof dat JW die kant wel kan waarderenquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice laat ook weer haar slechte kant zien, zal ze met JW in de hottub gaan vandaag hi hi hi hahahaaaahaaaa
Zal bij Eunice met de camera's te maken hebben want zonder waren ze elkaar allang besprongenquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik zie liever daden dan woorden.
Dat denk ik ook wel, toen hij vanmiddag Eunice drumles gaf keek hij heel vrolijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat JW die kant wel kan waarderen
Kwam Esther toen koffie met een koekje brengen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, toen hij vanmiddag Eunice drumles gaf keek hij heel vrolijk.
Dat denk ik ook, nu is alleen het risico te groot dat Esther er dan achter komt en dan breekt de pleuris misschien wel echt uit. Dus inhouden JW.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal bij Eunice met de camera's te maken hebben want zonder waren ze elkaar allang besprongen
Die zat vlakbij te naaien heel de tijd. De machine ging erg langzaam hoorde ik. Esther heeft er dus gewoon bijgezeten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kwam Esther toen koffie met een koekje brengen?
Ja dat snap ik dus niet, dat bedoelde ik met daden ipv woorden willen zien nu, grote bek maar ondertussen feliciteren ze hem nu niet en wachten tot morgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Conclusie, ze vinden er allemaal wat van, maken Esther belachelijk, maar luisteren wel naar haar en feliciteren JW niet om 00.00 uur
Herkenbaar, maar ik luister meer dan dat ik nog kijk.. gewoon bezig met mijn werk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Zucht, al die grootmonden net en dan krijg je een beetje hoop op sensatie of zo als kijker en dan blijkt het allemaal weer veel blah blah te zijn maar meer ook niet, deceptie weer. Zucht en toch zet ik morgen de streams weer aan.
Gaat bij die meiden liggen, die juist alleen wilden zijn denk ik. Esther verpest ook allesquote:
Dat was het enige wat Jw zelf echt niet wilde, wakker worden gemaakt om 12 uur.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Conclusie, ze vinden er allemaal wat van, maken Esther belachelijk, maar luisteren wel naar haar en feliciteren JW niet om 00.00 uur
Daar zit niet alleen een kabel los maar is sprake van een gigantische stroomstoringquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat bij die meiden liggen, die juist alleen wilden zijn denk ik. Esther verpest ook alles![]()
Het naderende onheilquote:Op donderdag 23 februari 2023 01:03 schreef woxxel het volgende:
Wat veel geluid op de achtergrond. Is dat de wasmachine
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik las dat Eunice het plan heeft om in de hottub te stappen met JW.
Ik zeg doen!!!...
Ja make my day..quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn![]()
Ik zie Martin nu zitten met zijn zere voet, is al bekend of er iets op de echo te zien was?
Misschien voor JW z'n verjaardag, ik zeg maar wat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:02 schreef Dotteke het volgende:
De jarige lig tnog lekker te slapen
En Erik weegt 80,9 kilo
Babette zit ook al weer op de praatstoel ppffff
Wt doet dat mens zo vroeg uit bed
Ze kan hem ook om 11 uur feliciterenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Misschien voor JW z'n verjaardag, ik zeg maar wat.
Ja die is lekker laat de laatste tijd..quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan hem ook om 11 uur feliciterenJW ligt nog heerlijk te slapen
Martin weet wat hij is, en weet wat hij nodig heeft
Slechte leermeester.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
HIj leert van Martin om meer met zijn lichaam en sport bezig te zijn
Dat Martin gestructureerd bezig is, dat zit Erik zijn zijn echte leven niet
Wij zien natuurlijk veel meer van een persoon die daar zit dan de mensen die daar zitten hequote:
Oh ja Erik deed aan paprikas kweken toch..? Hete paprikasquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:29 schreef greysbones het volgende:
Erik is beus over de kas
De zaadjes zijn weg
Ze weet niet wat ze daar doetquote:
Thnxquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze daar doet
Boeklezen kan ze thuis ook, zinloze discussies etc etc een dipje denk ik
ben je wel even bezig, zaadjes drogen, dan op vochtig papier leggen om te kiemen, planten, plantje moet groeien, dan bloemetjes en uiteindelijk als het bloemetjje is uitgebloeid groeit het pepertje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:32 schreef greysbones het volgende:
Hoelang duurt het om pepers te kweken?
Ik heb even snel gekekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ben je wel even bezig, zaadjes drogen, dan op vochtig papier leggen om te wortelen, planten, plantje moet groeien, dan bloemetjes en uiteindelijk als het bloemetjje is uitgebloeid groeit het pepertje.
succes
5 maanden dus, nou dat kan dus wel als je leest hoe het in zijn werk gaatquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken
150 dagen voor hete pepers
GJ bedanktquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet niet wat ze daar doet
Boeklezen kan ze thuis ook, zinloze discussies etc etc een dipje denk ik
Iedereen vond het al raarquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther haar verhaal doen bij Isaac, dat GJ gister door de loods 'schreeuwde' dat het raar was.. en dat toen ineens iedereen het raar vond.
is toch veel te veel geld , ze hebben amper geld genoeg om boodschappen te doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft aan dat die 1750 erg veel geld is voor het huren van dingen voor 1 dag
Dat hoort Babs natuurlijk liever niet en komt met allerlei non argumenten
Matin springt hierin ook bij
Maar pintje bij paaltje heeft Erik eigenlijk gelijk
Dan moet er ook nog voor 500 boodschappen gedaan wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch veel te veel geld , ze hebben amper geld genoeg om boodschappen te doen
daarom , feestje kan en mag ook maar met veel minder bombariequote:Op donderdag 23 februari 2023 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet er ook nog voor 500 boodschappen gedaan worden
Die er niet is
Huren van wat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft aan dat die 1750 erg veel geld is voor het huren van dingen voor 1 dag
Dat hoort Babs natuurlijk liever niet en komt met allerlei non argumenten
Matin springt hierin ook bij
Maar pintje bij paaltje heeft Erik eigenlijk gelijk
Wat schreeuwde hij dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther haar verhaal doen bij Isaac, dat GJ gister door de loods 'schreeuwde' dat het raar was.. en dat toen ineens iedereen het raar vond.
huren van rode loper , feestverlichting en nog andere onzinquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huren van wat?
Heeft erik een pintje bij het paaltje de stiekemerd
Een rode loperquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Huren van wat?
Heeft erik een pintje bij het paaltje de stiekemerd
quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
Voor de boodschappen komt elke keer wel weer een verdienopdracht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
Isaac kan weer bommetjes kwijtquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Harry het volgende:
Esther maakt met gebaren duidelijk dat ze straks met Isaac praten wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |