ik ben benieuwd hoeveel er nog uit gaatquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Alles kan kapot .....
nopequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak weer aan...
Geen eliminatie dus...
iets anders boeiends gebeurd?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel er nog uit gaat
tjaquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is pasta over, maar er zin geen bakken meer om het in te vriezen voor zondag, want voor zondag is er geen eten.
Jeff stelt voor om het in een vuilniszak te flikkeren en zo in te vriezen.
Zo'n vuilniszak stinkt toch ontzettend naar plastic
Ik denk dat zolang je de boel niet in die zak ontdooit dat nog wel meevalt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Er is pasta over, maar er zin geen bakken meer om het in te vriezen voor zondag, want voor zondag is er geen eten.
Jeff stelt voor om het in een vuilniszak te flikkeren en zo in te vriezen.
Zo'n vuilniszak stinkt toch ontzettend naar plastic
Isaak en Babet in de organisatie. De evenementen organisator zal wel groots willen uitpakkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
die 1750 voor aankleding van een halfjaarsfeest is best veel geld
waar is de manager danquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wegflikkeren is zonde. Nu moet er snel snel weer iets bedacht worden om verspilling te voorkomen.
Het zijn van die witte zakken, die stinken niet zo ergquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
of je hebt wel eten of je hebt niks
zit er geen lavendel luchtje aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn van die witte zakken, die stinken niet zo erg
Die grijze zakken meuren als de pest, die lucht gaat er echt in zitten, maar ze hebben die dunne witte, dus ik heb te vroeg geroepenquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang je de boel niet in die zak ontdooit dat nog wel meevalt.
Lekkerrrrr!quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit er geen lavendel luchtje aan?
JW wil niks roeren voor Estherquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef IkFok het volgende:
Zelfs de koffie roert Esther nog voor JW
Het is echt pathetisch, na het ijsje pakte ze ook zijn stokje uit zijn handen, schonk daarna een sapje voor hem bij. Brrrr.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:26 schreef IkFok het volgende:
Zelfs de koffie roert Esther nog voor JW
Ja die heeft volgens mij geen idee. Dit deden de vorige managers wel beter..quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is de manager dan
die vind het allemaal wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |