abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208108994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:03 schreef weetjewel5 het volgende:
Nee gewoon geen propaganda van belastinggeld, van welke kant dan ook.
Je bent boos omdat wat jij als geen propaganda ziet te weinig aan bod komt. Dat bedoel je te zeggen ja. Je kan gewoon Ongehoord NL kijken of je eigen zender binnen het bestel proberen te krijgen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_208108998
https://nos.nl/artikel/24(...)r-russische-spionnen

Baudet gewaarschuwd voor Russische spionnen.

Nu buiten redelijke twijfel is inmiddels dat hij zelf een spion is van de Russische Federatie is de volgende vraag, hoe gaat de overheid dit gevaar neutraliseren? Hij mag al niet in bepaalde commissies, maar een verrader midden in je parlement lijkt me geen fijne gedachte.
pi_208109023
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:06 schreef Korenfok het volgende:
Hij wil gewoon alleen propaganda horen, want wat rusland echt zegt, bijvoortbeeld dat hier dagelijks veroordeelde pedofielen in jurken met baarden voor de klasstaan, weet hij ook dat dit niet bestaat (aangeziene en veroordeelde pedofiel geen BVG voor de funcite kan krijgen). maar goed hij heeft de leugens en propaganda nodig voor zijn nazi heilstaat.
En zelfs dat mag die allemaal vinden en uiten, itt zijn geliefde Rusland olv de “master strateeg” en wiens nieuws hij niet als propaganda typeert maar tientallen Russen uit ramen vallen, een oorlog alleen speciale operatie genoemd mag worden bij wet etc etc 😩
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 09:40:55 #229
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208109025
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:38 schreef Confetti het volgende:

Nu buiten redelijke twijfel is inmiddels dat hij zelf een spion is van de Russische Federatie is de volgende vraag, hoe gaat de overheid dit gevaar neutraliseren? Hij mag al niet in bepaalde commissies, maar een verrader midden in je parlement lijkt me geen fijne gedachte.
Gelukkig zit Sjerrie niet in de Commissie Stiekem. Helaas zit twijfelachtige geertje daar dan weer wel in.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208109051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:38 schreef Confetti het volgende:

Hij mag al niet in bepaalde commissies, maar een verrader midden in je parlement lijkt me geen fijne gedachte.
Tijd voor tribunalen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208109074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?
Dat is iets totaal anders.
NPO zendt een nieuwsitem uit over iets dat in Rusland plaatsvindt. Hoe is dat propagan voor de NPO?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:46:25 #232
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_208109083
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:35 schreef phpmystyle het volgende:
Maar welke conclusies kunnen wij onderhand trekken dan?

Lijkt erop dat als Rusland overhand krijgt de steun (militair) toeneemt, verliest Rusland te snel wordt de steun (militair) afgebouwd. Lijkt erop dat latent het westen inzet op een remise.

Ik kan ook gewoon niet tot een andere conclusie komen, het is net alsof het Westen spreekwoordelijk net te weinig antibiotica geeft om de infectie te overwinnen, maar voldoende om geen fatale ontstekingen te krijgen.

Zonden van al het leed en bloedvergieten, voor géén van de partijen gaat dit iets opleveren.
Een remise is een zeer slechte oplossing. Immers, vanuit de veroverde gebieden kan Poetin het over tien jaar weer proberen. Ook zal het altijd blijven rommelen in de bezette gebieden.

Het is inderdaad zo dat de acties niet matchen met de retoriek (grenzen terug naar pre-2014). Daarvoor krijgt Oekraïne te weinig offensieve slagkracht. Dan rest de vraag, als dat zo is (echt zeker ben ik er nier van), waarom dan? Een mogelijk argument zou kunnen zijn dat men dan de reactie van Rusland vreest. Eentje in de trand van: als wij Oekraïne niet kunnen hebben, dan zij ook niet en een bom op de Krim of Kiev.

Echter weten we het simpelweg niet. Als de winter voorbij is zullen we weten waar Oekraïne toe in staat is.
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 09:50:45 #234
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208109135
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
NPO zendt een nieuwsitem uit over iets dat in Rusland plaatsvindt. Hoe is dat propagan voor de NPO?
Ik vermoed dat daar niet zo lang over na is gedacht maar dat het gewoon een soort van NPO IST PROPAGANDA-reflex is die je wel vaker ziet..
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:50:46 #235
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_208109136
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gelukkig zit Sjerrie niet in de Commissie Stiekem. Helaas zit twijfelachtige geertje daar dan weer wel in.
Ik denk dat Greet te dik is met Israël om door de Russen als betrouwbaar ervaren te worden..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_208109167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:50 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik denk dat Greet te dik is met Israël om door de Russen als betrouwbaar ervaren te worden..
Mijn gevoel bij de PVV, op basis van hun bijdragen aan de debatten over dit onderwerp, is dat ze niet zo zeer pro-Rusland zijn, maar blijven hangen in een soort eigen volk eerst-standpunt en vinden dat wij ons niet moeten bemoeien. Het is niet onze oorlog en het geld kan beter in Nederland besteed worden, ofzo.
pi_208109173
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb het in het algemeen over NPO.
pi_208109185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Ah, ok. Dat verandert de zaak aanmerkelijk natuurlijk. Je wilde gewoon even je gal spuwen terwijl dat als een tang op een varken sloeg op dat moment?

En oneens, maar dat wist je al.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 23 februari 2023 @ 09:55:28 #239
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208109187
quote:

[..]
Zelfs Sjerrie heeft hier niet gestaan:
pi_208109194
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Maar wat is dan de propaganda? Serieuze vraag.

Dat Rusland een koloniale veroveringsoorlog is gestart tegen een soeverein buurland, daar burgerdoelen bestookt en genocide pleegt? Dat is geen propaganda maar de realiteit, ouwe reus.
pi_208109216
quote:

[..]
Ik vraag me af of geert nog dik is met Israël, gezien hij het hier nooit meer over heeft. Hem niet meer gehoord over de joodse mede mens afgelopen jaren. Denk dat zijn geldstroom ook wat verschoven is.
pi_208109223
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je ziet dit ook met lieden als Le Pen. Ik denk dat ze aanvankelijk wel goed gingen op zo’n autocraat. Want geen gezeik met moslims/LHBTI/woke geneuzel. Hetzelfde als waarom de SGP het aanvankelijk wel een prima vent vond.

Maar ik heb het Wilders sinds de inval nergens voor Putin of Rusland op horen nemen.
pi_208109239
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je ziet dit ook met lieden als Le Pen. Ik denk dat ze aanvankelijk wel goed gingen op zo’n autocraat. Want geen gezeik met moslims/LHBTI/woke geneuzel.

Maar ik heb het Wilders sinds de inval nergens voor Putin of Rusland op horen nemen.
wel over stoppen van leveren van wapens.
pi_208109266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wel over stoppen van leveren van wapens.
Ja, maar dat is omdat ze vinden dat het geld in Nederland besteed moet worden. Eigen volk eerst. Wat ze al 20 jaar roepen.

Zij willen dat Nederland neutraal is in dit conflict. Hoewel ik het daar niet mee eens ben staat neutraliteit natuurlijk niet gelijk aan het actief steunen van de agressor, zie Zwitserland.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:03:44 #245
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_208109282
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Och verrek dat is ook zo.. toch verdenk ik hem hier eerder van opportunisme dat loyaliteit of iets in die richting. Itt tot Tjerr, die gewoon knettergek is en zijn ziel allang aan de duivel verkocht heeft voor 15m of fame.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_208109299
FvD is al sinds de oprichting actief voorstander van herstel van de betrekkingen met Rusland. Pak het beginselprogramma er maar bij. Die hebben daar nooit geheimzinnig over gedaan.
pi_208109323
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden was dat?
Rusland is natuurlijk ook lang een bevriend land geweest waar graag zaken mee werd gedaan. Dat is in de laatste jaren (in elk geval sinds MH17) wel veranderd. Het grote probleem met Sjerrie is dat zijn pro Russische drek alleen maar erger werd naarmate onze relatie met Rusland verslechterde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208109332
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Och verrek dat is ook zo.. toch verdenk ik hem hier eerder van opportunisme dat loyaliteit of iets in die richting. Itt tot Tjerr, die gewoon knettergek is en zijn ziel allang aan de duivel verkocht heeft voor 15m of fame.
Dit dus. Wilders zou mijn stem nooit krijgen, maar ik snap zijn verhaal en het is duidelijk waar hij voor staat. Thierry is gewoon eng en met zijn dubbele agenda gewoon staatsgevaarlijk.
pi_208109345
Het heeft geen zin om te discussieren met iemand die telkens doelpalen verlegt. Elke keer als je tot een inhoudelijke vraag komt, wordt er toch weer wat anders bedoeld...

Het doet te veel pijn om inhoudelijk antwoord te geven want dat is dan in strijd met eigen gedachtegoed.
  donderdag 23 februari 2023 @ 10:11:40 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208109356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?
Natuurlijk wel: luister maar eens naar wat de FvD-pionnen voor onzin uitkramen, lees 'de andere krant' eens, kijk eens naar Ongehoord Nederland, etcetera.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')