Je bent boos omdat wat jij als geen propaganda ziet te weinig aan bod komt. Dat bedoel je te zeggen ja. Je kan gewoon Ongehoord NL kijken of je eigen zender binnen het bestel proberen te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:03 schreef weetjewel5 het volgende:
Nee gewoon geen propaganda van belastinggeld, van welke kant dan ook.
En zelfs dat mag die allemaal vinden en uiten, itt zijn geliefde Rusland olv de “master strateeg” en wiens nieuws hij niet als propaganda typeert maar tientallen Russen uit ramen vallen, een oorlog alleen speciale operatie genoemd mag worden bij wet etc etc 😩quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:06 schreef Korenfok het volgende:
Hij wil gewoon alleen propaganda horen, want wat rusland echt zegt, bijvoortbeeld dat hier dagelijks veroordeelde pedofielen in jurken met baarden voor de klasstaan, weet hij ook dat dit niet bestaat (aangeziene en veroordeelde pedofiel geen BVG voor de funcite kan krijgen). maar goed hij heeft de leugens en propaganda nodig voor zijn nazi heilstaat.
Gelukkig zit Sjerrie niet in de Commissie Stiekem. Helaas zit twijfelachtige geertje daar dan weer wel in.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:38 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-russische-spionnen
Baudet gewaarschuwd voor Russische spionnen.
Nu buiten redelijke twijfel is inmiddels dat hij zelf een spion is van de Russische Federatie is de volgende vraag, hoe gaat de overheid dit gevaar neutraliseren? Hij mag al niet in bepaalde commissies, maar een verrader midden in je parlement lijkt me geen fijne gedachte.
Tijd voor tribunalen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:38 schreef Confetti het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-russische-spionnen
Baudet gewaarschuwd voor Russische spionnen.
Hij mag al niet in bepaalde commissies, maar een verrader midden in je parlement lijkt me geen fijne gedachte.
Dat is iets totaal anders.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?
Een remise is een zeer slechte oplossing. Immers, vanuit de veroverde gebieden kan Poetin het over tien jaar weer proberen. Ook zal het altijd blijven rommelen in de bezette gebieden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:35 schreef phpmystyle het volgende:
Maar welke conclusies kunnen wij onderhand trekken dan?
Lijkt erop dat als Rusland overhand krijgt de steun (militair) toeneemt, verliest Rusland te snel wordt de steun (militair) afgebouwd. Lijkt erop dat latent het westen inzet op een remise.
Ik kan ook gewoon niet tot een andere conclusie komen, het is net alsof het Westen spreekwoordelijk net te weinig antibiotica geeft om de infectie te overwinnen, maar voldoende om geen fatale ontstekingen te krijgen.
Zonden van al het leed en bloedvergieten, voor géén van de partijen gaat dit iets opleveren.
Ik vermoed dat daar niet zo lang over na is gedacht maar dat het gewoon een soort van NPO IST PROPAGANDA-reflex is die je wel vaker ziet..quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders.
NPO zendt een nieuwsitem uit over iets dat in Rusland plaatsvindt. Hoe is dat propagan voor de NPO?
Ik denk dat Greet te dik is met Israël om door de Russen als betrouwbaar ervaren te worden..quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig zit Sjerrie niet in de Commissie Stiekem. Helaas zit twijfelachtige geertje daar dan weer wel in.
Mijn gevoel bij de PVV, op basis van hun bijdragen aan de debatten over dit onderwerp, is dat ze niet zo zeer pro-Rusland zijn, maar blijven hangen in een soort eigen volk eerst-standpunt en vinden dat wij ons niet moeten bemoeien. Het is niet onze oorlog en het geld kan beter in Nederland besteed worden, ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Greet te dik is met Israël om door de Russen als betrouwbaar ervaren te worden..
Ik heb het in het algemeen over NPO.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders.
NPO zendt een nieuwsitem uit over iets dat in Rusland plaatsvindt. Hoe is dat propagan voor de NPO?
Ah, ok. Dat verandert de zaak aanmerkelijk natuurlijk. Je wilde gewoon even je gal spuwen terwijl dat als een tang op een varken sloeg op dat moment?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik heb het in het algemeen over NPO.
Zelfs Sjerrie heeft hier niet gestaan:quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat Greet te dik is met Israël om door de Russen als betrouwbaar ervaren te worden..
Maar wat is dan de propaganda? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ik heb het in het algemeen over NPO.
Ik vraag me af of geert nog dik is met Israël, gezien hij het hier nooit meer over heeft. Hem niet meer gehoord over de joodse mede mens afgelopen jaren. Denk dat zijn geldstroom ook wat verschoven is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je ziet dit ook met lieden als Le Pen. Ik denk dat ze aanvankelijk wel goed gingen op zo’n autocraat. Want geen gezeik met moslims/LHBTI/woke geneuzel. Hetzelfde als waarom de SGP het aanvankelijk wel een prima vent vond.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zelfs Sjerrie heeft hier niet gestaan:
[ afbeelding ]
wel over stoppen van leveren van wapens.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je ziet dit ook met lieden als Le Pen. Ik denk dat ze aanvankelijk wel goed gingen op zo’n autocraat. Want geen gezeik met moslims/LHBTI/woke geneuzel.
Maar ik heb het Wilders sinds de inval nergens voor Putin of Rusland op horen nemen.
Ja, maar dat is omdat ze vinden dat het geld in Nederland besteed moet worden. Eigen volk eerst. Wat ze al 20 jaar roepen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
wel over stoppen van leveren van wapens.
Och verrek dat is ook zo.. toch verdenk ik hem hier eerder van opportunisme dat loyaliteit of iets in die richting. Itt tot Tjerr, die gewoon knettergek is en zijn ziel allang aan de duivel verkocht heeft voor 15m of fame.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden was dat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus. Wilders zou mijn stem nooit krijgen, maar ik snap zijn verhaal en het is duidelijk waar hij voor staat. Thierry is gewoon eng en met zijn dubbele agenda gewoon staatsgevaarlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Och verrek dat is ook zo.. toch verdenk ik hem hier eerder van opportunisme dat loyaliteit of iets in die richting. Itt tot Tjerr, die gewoon knettergek is en zijn ziel allang aan de duivel verkocht heeft voor 15m of fame.
Natuurlijk wel: luister maar eens naar wat de FvD-pionnen voor onzin uitkramen, lees 'de andere krant' eens, kijk eens naar Ongehoord Nederland, etcetera.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat er in Nederland geen propaganda is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |