Ze krijgen niet voor niets de ene prestigieuze prijs na de anderequote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Nee, hier ben jij écht de enige. Alle andere investeerders zijn zéér tevreden over MAX CF en ontvangen altijd stipt op tijd de betalingen van Corbelo![]()
![]()
Een man die hier zeer regelmatig in de lokale krant opduikt...quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:13 schreef KrekelJapie het volgende:
9% rente en 1e hypotheek bedrijfspand
https://www.collincrowdfund.nl/sahin-vastgoed-b-v/
>100% ltv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Tsundoku het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie op een mail onlangs dit van CCF te horen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er speelt mij de gedachte dat hij dit als eens eerder heeft gedaan. De betalingen staken. Zielig doen. En dan via een bevriende partij herfinancieren voor natuurlijk een aanmerkelijk lager bedrag. Aflossen tegen 75%. En op naar de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:41 schreef Tsundoku het volgende:
[..]
Ik kreeg als reactie op een mail onlangs dit van CCF te horen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij toe dat ik toen voor MINDER-zorg gekozen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.![]()
Dat zou zomaar kunnen... (vandaag een algemene update gehad)quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:23 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Er speelt mij de gedachte dat hij dit als eens eerder heeft gedaan. De betalingen staken. Zielig doen. En dan via een bevriende partij herfinancieren voor natuurlijk een aanmerkelijk lager bedrag. Aflossen tegen 75%. En op naar de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tsundoku op 01-03-2023 15:20:46 ]![]()
Hoe goed dat bijgehouden wordt is een zeer afhankelijk van de verkopend makelaar, sommige zetten het pand ook wel op "onder bod"quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:08 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Meestal staat dan op funda verkocht onder voorbehoud. Hier staat dat het pand nog beschikbaar is.
Aangeboden: sinds 6 weken
Status: Beschikbaar
Aanvaarding: Per direct beschikbaar
Andere houden hem zo lang mogelijk open om toch wat traffic te creëren. Ons koophuis stond weken na het tekenen van het koopcontract nog 'open'. Aan de status zou ik niet al te veel waarde hechtenTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Eens, vriend van me is nu bezig met het kopen van een huis. De huidige eigenaar is door onvoorziene omstandigheden al enkele maanden bezig met het oplossen van zaken voor verkoop. Huis is in principe al maandenlang gereserveerd voor hem, toch stond het huis op Funda nog beschikbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoe goed dat bijgehouden wordt is een zeer afhankelijk van de verkopend makelaar, sommige zetten het pand ook wel op "onder bod"
Andere houden hem zo lang mogelijk open om toch wat traffic te creëren. Ons koophuis stond weken na het tekenen van het koopcontract nog 'open'. Aan de status zou ik niet al te veel waarde hechten![]()
Update Collin project P*ter B*smanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar was er ook tijdelijk een achterstand die opliep tot 3 maanden, die begon in december 2021 en werd vanaf maart 2022 weer ingelopen. Nu begon de achterstand al in oktober 2022 en is dus groter dan een jaar ervoor.
Hopelijk kan er dan nu na de adempauze inderdaad vanaf mei weer worden ingelopen op de achterstand. Als dat lukt is natuurlijk de kans erg groot dat het dan in het najaar weer misgaat, maar dan zit er nog maar 1 winterperiode in de lening, deze loopt volgens het betaalschema tot mei 2024. Van de lening is intussen al 2/3e terugbetaald.![]()
Sinds 17feb23 staat ook 18e in the sale / uit 2018 + aanvulling in 2021 (samen met 22 B) ;quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:05 schreef KrekelJapie het volgende:
Herfinanciering Lex bij SiG
https://investeren.sameni(...)-20f-herfinanciering
https://www.funda.nl/koop(...)egijnhofstraat-18-e/![]()
Dordrecht Bilderdijkstraat 55 zou gisteren afgelost moeten wordenquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:49 schreef peterc het volgende:
[..]
Sinds 17feb23 staat ook 18e in the sale / uit 2018 + aanvulling in 2021 (samen met 22 B) ;
https://www.funda.nl/koop(...)egijnhofstraat-18-e/![]()
Vandaag de laatste termijn ontvangen van het geborgde HCN project Glamping Ibiza Project 583. Was een kortlopende lening van 12 maanden + 3 maanden aflossingsvrij. Zal dan de eerste geborgde lening zijn die regulier is afgelost.![]()
Relax, die zal 1 dezer dagen wel binnen komen, herfinanciering is gisteren gepasseerd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:27 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Dordrecht Bilderdijkstraat 55 zou gisteren afgelost moeten worden![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:14 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Een man die hier zeer regelmatig in de lokale krant opduikt...
Conflicten met vastgoedeigenaren, belastingdienst, toeleveranciers.
Ik heb te weinig inhoudelijke kennis van deze afzonderlijke zaken om een oordeel te hebben. Maar het is duidelijk dat hij de schijn niet mee heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet![]()
Schiet de due diligence van CCF hier niet te kort? Door oplettendheid van een Fok'er is iedereen gewaarschuwd, maar CCF zou dit soort info ook moeten achterhalen en op basis daarvan helemaal niet in zee moeten willen met deze geldnemer. Ik vind het persoonlijk -1 voor CCF.quote:![]()
Over de horeca icoon uit Deventer van Collin:
Duidelijk iemand die langs en over de randjes loopt van wat kan. Blijkbaar is hij er nog nooit echt afgevallen. Hij heeft sterke zenuwen maar dat zal je als investeerder ook moeten hebben. Ik sla over.
[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 02-03-2023 09:02:46 ]![]()
CRE Vakantiepark Ooltgensplaat I, II en III:
Momenteel is de Stichting Zekerhedenagent Crowdrealestate met de Leningnemer in overleg om de lening met maximaal 6 maanden te verlengen. Hierdoor krijgen de initiatiefnemers de mogelijkheid om het gewijzigde plan in het tweede/derde kwartaal van 2023 te kunnen verkopen, waarmee de initiatiefnemers kunnen inspelen op de veranderde marktomstandigheden, waaronder schaarste van bouwmaterialen en stijgende kosten. De verleningsovereenkomst wordt naar verwachting volgende week ondertekend, waarna we hiervan de uitkomst (en gewijzigde leningscondities) zullen publiceren.![]()
MCF heeft een nieuwe lening aangekondigd voor morgen, wederom full bullet. Dat lijkt nu de nieuwe strategie te worden, dit is de tweede direct achter elkaar.
Bevalt me helemaal niet, bij een maandelijkse rentebetaling kan je iig nog vinger aan de pols houden hoe de vlag ervoor staat bij de geldnemer en eerder ingrijpen.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:14 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Een man die hier zeer regelmatig in de lokale krant opduikt...
Conflicten met vastgoedeigenaren, belastingdienst, toeleveranciers.
Ik heb te weinig inhoudelijke kennis van deze afzonderlijke zaken om een oordeel te hebben. Maar het is duidelijk dat hij de schijn niet mee heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'For the brave or stupid' de investeringslink:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijlpaal: CRE informeert investeerders nu vóóraf (1 dag vóór de beoogde aflossingsdatum) over max 6 mnd verlenging. Zou dit het begin van een mooie traditie zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:38 schreef iprhba0 het volgende:
CRE Vakantiepark Ooltgensplaat I, II en III:
Momenteel is de Stichting Zekerhedenagent Crowdrealestate met de Leningnemer in overleg om de lening met maximaal 6 maanden te verlengen. Hierdoor krijgen de initiatiefnemers de mogelijkheid om het gewijzigde plan in het tweede/derde kwartaal van 2023 te kunnen verkopen, waarmee de initiatiefnemers kunnen inspelen op de veranderde marktomstandigheden, waaronder schaarste van bouwmaterialen en stijgende kosten. De verleningsovereenkomst wordt naar verwachting volgende week ondertekend, waarna we hiervan de uitkomst (en gewijzigde leningscondities) zullen publiceren.![]()
![]()
'For the brave or stupid' de investeringslink:ik doe mee hoor, wil de updates niet missenquote:Op donderdag 2 maart 2023 10:56 schreef Inductor het volgende:
'For the brave or stupid' de investeringslink:![]()
![]()
Ik ben niet geinformeerdquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:06 schreef Inductor het volgende:
[..]
Mijlpaal: CRE informeert investeerders nu vóóraf (1 dag vóór de beoogde aflossingsdatum) over max 6 mnd verlenging. Zou dit het begin van een mooie traditie zijn?![]()
Ik zit al jaren bij Estateguru en daar is full bullit meer regel dan uitzondering dus lijkt op zich niet ongebruikelijk maar bij MAX ga je er al gauw wat achterzoeken, dat ga je krijgen als er wantrouwen is ontstaan.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:56 schreef Crowdmeister het volgende:
MCF heeft een nieuwe lening aangekondigd voor morgen, wederom full bullet. Dat lijkt nu de nieuwe strategie te worden, dit is de tweede direct achter elkaar.
Bevalt me helemaal niet, bij een maandelijkse rentebetaling kan je iig nog vinger aan de pols houden hoe de vlag ervoor staat bij de geldnemer en eerder ingrijpen.
Overigens komt er een "jubileum" aan: op 6 maart is de langstlopende C*rb*lo exact een jaar over tijd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: