abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208148710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is Jurre. Maar wat een irritante vent is dat zeg, die verwijfde, hysterische act wordt ook elke aflevering erger :')
Dit ligt voor een deel ook wel echt aan de productie. Eerst dat hele verhaal bij zijn foto's, en vervolgens heel toevallig de envelop met een vrijstelling pakken. Het is allemaal zo erg in scène gezet, dan moet je ook wel heel erg acteren. En bij iemand zoals Jurre wordt dat heel snel over the top.
  PR en moderator zondag 26 februari 2023 @ 00:39:04 #252
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208148942
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Waaat dit is een echt liedje?! :o

Ik was er van overtuigd dat het alleen op South Park was :o :D

Mind blown.
Haha! Ik ging dat na die South Park aflevering opzoeken en kwam toen op het originele pareltje uit _O_ Gouden jeugd O+
Fuck the EBU.
pi_208149142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
"En dat we nog gaan abseilen, en dat er dan iemand afvalt."

Dat klinkt gevaarlijk.
Als er bij het abseilen iemand afvalt hou je vanzelf 3 finalisten over :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 26 februari 2023 @ 01:09:56 #254
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208149180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef byah het volgende:
Dit hele seizoen gaat als een nachtkaars uit
Het hele seizoen is een grote nachtkaars die nooit lekker gebrand heeft
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208149548
Deze twist voelt vrij onnodig, en ook qua app-spel is dit vreemd. Je kunt nu eenvoudig alles op Jurre zetten en lekker verdubbelen als je nog punten hebt. :')

Weet ook niet goed wat ik van die toekomstige testdagen vond, hoop niet dat er daardoor iemand sneuvelt die anders wel de finale had kunnen halen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208149566
Ik zou het wel tof vinden als Jurre gewoon stiekem les heeft genomen om die opdracht te winnen.

Er vanuitgaande dat je als Mol weet welke envelop je moet pakken kun je op twee manieren mollen: Je pakt het hoogste bedrag en verneukt de opdracht of je zorgt ervoor dat je 'm wint zodat je de vrijstelling kunt verkrijgen als je 'm onverhoopt nog niet hebt kunnen pakken.

Hoewel ik nu volledig in de Jurre-tunnel zit sluit ik ook nog steeds niet helemaal uit dat het Daniel is trouwens, die had ook verdacht goede foto's en die wilde ook wel heel graag envelop 2 hebben.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 26 februari 2023 @ 10:34:25 #257
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208150711
Dus ze hebben weer een homo / lesbienne gekozen anders gaan ze er de eerste 2 afleveringen al uit. Of ze stappen er zelf uit 'omdat ze het niet aankunnen'.
  Miss 200.000.000! zondag 26 februari 2023 @ 10:58:29 #258
367000 roos94
pi_208150920
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:34 schreef xzaz het volgende:
Dus ze hebben weer een homo / lesbienne gekozen anders gaan ze er de eerste 2 afleveringen al uit. Of ze stappen er zelf uit 'omdat ze het niet aankunnen'.
Ik ga een nieuwe carriere starten als Jomanda 2.0 ;

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 09:17 schreef roos94 het volgende:
De laatste jaren kiest widm graag een lgbt mol, dus ik ga voor Jurre als schot voor de boeg.
pi_208151889
quote:
Dat eerste is maar 1 keer in de laatste 10 seizoenen gebeurd (en notabene vorig jaar toen beide zaken in de eerste zin het geval was _O- ).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208152908
quote:
Wat is dit nou weer :') je kan het ook omdraaien en zeggen dat een homo/lesbienne een betere mol is vaak.

Allebei is natuurlijk onzin :)
  zondag 26 februari 2023 @ 14:22:53 #261
3542 Gia
User under construction
pi_208153451
Zouden er nog 2 reguliere uitzendingen komen, of is het zaterdag de laatste? Eerst een opdracht, dan de executie, dan de finale test en week erna studio-uitzending.
  zondag 26 februari 2023 @ 14:44:21 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208153749
Volgende week nog 1 reguliere uitzending en de week erop live vanaf Soestdijk de ontknoping.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208154702
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 12:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat eerste is maar 1 keer in de laatste 10 seizoenen gebeurd (en notabene vorig jaar toen beide zaken in de eerste zin het geval was _O- ).
die ene in de laatste 10 seizoenen, bedoel je Everon, Margriet vd Linden of Jeroen Kijk in de Vegte? Of laatste 10 afgeronde seizoenen en dan bedoel je Kees Tol?
  Miss 200.000.000! zondag 26 februari 2023 @ 15:53:41 #264
367000 roos94
pi_208154734
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:51 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
die ene in de laatste 10 seizoenen, bedoel je Everon, Margriet vd Linden of Jeroen Kijk in de Vegte? Of laatste 10 afgeronde seizoenen en dan bedoel je Kees Tol?
Vergeet thomas cammaert niet
pi_208154823
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:53 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vergeet thomas cammaert niet
Ik was hem niet vergeten, ik dacht alleen dat hij hetero was. Maar je hebt gelijk.
pi_208154838
Jeetje, op alle fora is er wel veel focus op de hoeveelheid LGHBTQ+ mollen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_208155089
Ranomi kan de foto opdracht ook hebben zitten te mollen door de envelop met de 2000 Euro te pakken en daarna met opzet slechte foto's te gaan maken :Y
pi_208155422
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:00 schreef Steven184 het volgende:
Ziekelijke obsessie. HeT wOrdT oNs OpGeDrOnGeN
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 februari 2023 @ 16:42:36 #269
284411 crew  heywoodu
pi_208155446
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:00 schreef Steven184 het volgende:
Deze post is, ik denk letterlijk, de eerste keer dat ik er over lees. Gelukkig.
  zondag 26 februari 2023 @ 16:47:29 #270
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208155516
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef golfer het volgende:
Volgende week nog 1 reguliere uitzending en de week erop live vanaf Soestdijk de ontknoping.
Soestdijk :') _O-

Aan grootheidswaanzin geen gebrek bij de NPO :') |:(
pi_208155536
quote:
10s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Deze post is, ik denk letterlijk, de eerste keer dat ik er over lees. Gelukkig.
Lucky you. Op .com kunnen ze er niet over ophouden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 26 februari 2023 @ 17:09:14 #272
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_208155855
quote:
Kijkers balen van uitgestelde onthulling WIDM-finalisten: 'Anti-climax'

Kijkers die gisteravond hopen te horen wie de finalisten van 'Wie is de Mol?' 2023 zijn, komen van een koude kermis thuis. De makers blijken nóg een plottwist voor ze in petto te hebben en stellen die onthulling nog lekker een weekje uit. Dat wordt door menig kijker niet gewaardeerd.

"Weten ze nou nog niet dat geen afvaller niet leuk is voor de kijker?"

Laten we positief beginnen, want daar was-ie dan eindelijk: de laseropdracht! Daniël Verlaan, Jurre Geluk, Ranomi Kromowidjojo en Soy Kroon mogen het favoriete spel van trouwe kijkers spelen. Ook de opdracht daarvoor, waarin ze à la Het Perfecte Plaatje wilde dieren moeten fotograferen, valt in de smaak. Maar dan dus die plottwist. Terwijl de drie overgebleven kandidaten en de Mol zich klaarmaken voor de abseilopdracht, deelt presentator Rik van de Westelaken mede dat er deze aflevering wéér niemand afvalt. De laatste eliminatie vindt in de tiende aflevering plaats, na het abseilen. Dan kan de finale beginnen.

De kandidaten en de Mol reageren uiteraard enthousiast. Ook Jurre Geluk, die zijn ticket naar de finale sowieso al in the pocket heeft met de vrijstelling die hij in de fotografieopdracht won. Minder enthousiast zijn de kijkers. 'Leuk hoor, die blijdschap omdat ze allemaal door zijn naar de volgende aflevering. Maar voor de kijker is het nog leuker als er wél iemand weg moet', klinkt het bijvoorbeeld. En: 'Weten ze nou nog niet dat geen afvaller niet leuk is voor de kijker?' Ook de termen 'deceptie' en 'anti-climax' vallen.

De makers lijken hier ook punten mee weg te geven voor gebruikers van de Wie is de Mol?-app. Zet je je punten in op finalist Jurre, dan weet je vrijwel zeker dat ze niet sneuvelen. Daar halen andere kijkers hun neus voor op: die durven het risico te nemen en blijven bij hun Mol.

https://www.rtlboulevard.(...)finalisten-widm-2023
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_208157898
Zit ff aflevering van gisteren terug te kijken. Maar ff klacht: Dat waren geen waterbokken, maar blesbokken. En ik weet ook gelijk weer waarom ik liever nooit naar zo'n private game reserve ga, maar goed, mijn referentiekader wat dat betreft is ook nogal biased.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 februari 2023 @ 19:30:55 #274
284411 crew  heywoodu
pi_208157914
quote:
Ik ben er wel blij mee, volgende week is m'n vriendin weer thuis, dus dan kunnen we die toch wel grote beslissing gewoon fysiek samen kijken ipv 'samen via WhatsApp' :D

Topidee.
  zondag 26 februari 2023 @ 22:37:24 #275
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208160120
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zit ff aflevering van gisteren terug te kijken. Maar ff klacht: Dat waren geen waterbokken, maar blesbokken. En ik weet ook gelijk weer waarom ik liever nooit naar zo'n private game reserve ga, maar goed, mijn referentiekader wat dat betreft is ook nogal biased.
Viel me inderdaad op dat het geen waterbokken waren :P. Dacht zelf iets van een Tsessebe/Hartebeest, maar kende de Blesbok niet. Wel een flink verschil met een water buck inderdaad.

Maar goed, daar kunnen de programmamakers niks aan doen. Net zoals dat ik het gevoel kreeg dat de leeuwen gechipt waren.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zondag 26 februari 2023 @ 22:44:52 #276
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208160175
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:18 schreef TLC het volgende:
Ranomi kan de foto opdracht ook hebben zitten te mollen door de envelop met de 2000 Euro te pakken en daarna met opzet slechte foto's te gaan maken :Y
Uhu, en daarna al dat geld binnen hengelen bij het lasergamen :Y
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zondag 26 februari 2023 @ 22:48:13 #277
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208160198
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is Jurre. Maar wat een irritante vent is dat zeg, die verwijfde, hysterische act wordt ook elke aflevering erger :')
Omekot!
pi_208160414
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:51 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Ik heb het over de afvallers (niet over de mol). Had het wellicht even 'bold' moeten maken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_208163113
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 05:02 schreef TheVulture het volgende:
Deze twist voelt vrij onnodig, en ook qua app-spel is dit vreemd. Je kunt nu eenvoudig alles op Jurre zetten en lekker verdubbelen als je nog punten hebt. :')

Weet ook niet goed wat ik van die toekomstige testdagen vond, hoop niet dat er daardoor iemand sneuvelt die anders wel de finale had kunnen halen.
Alles op Jurre zetten is de veilige route of als je denkt dat Jurre de mol is. Maar als je denkt dat Jurre niet de mol is, loop je wel maximaal 25600 extra punten mis aan het einde van de seizoen. En dat is ook de enige reden dat ik kan bedenken waarom je niet al je punten op Jurre zou inzetten, als je de maximale score wilt halen die te halen is.
pi_208163843
Ik zit dan wel niet in de jurre tunnel maar zou het wel een stunt vinden als blijkt dat jurre lekker heeft zitten chillen in die kar en die top fotograaf de foto’s heeft gemaakt. _O-
pi_208164369
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:37 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Viel me inderdaad op dat het geen waterbokken waren :P. Dacht zelf iets van een Tsessebe/Hartebeest, maar kende de Blesbok niet. Wel een flink verschil met een water buck inderdaad.

Maar goed, daar kunnen de programmamakers niks aan doen. Net zoals dat ik het gevoel kreeg dat de leeuwen gechipt waren.
Het is zo'n 'klein' game reserve, met veel wegen, en waar de gidsen constant met elkaar in radio contact zijn (zie hun oortjes), en vrijwel alle dieren zijn er uitgezet. Daar zien ze die leeuwen waarschijnlijk elke dag meerdere keren, en weten ze precies waar ze uithangen. Denk niet dat ze gezenderd zijn (chips, of onderhuidse zenders, gebruiken ze maar heel zelden, omdat die slechts een kort bereik hebben, niet lang meegaan en het een invasieve ingreep is om ze onder de huid aan te brengen). Mooi land hoor Zuid-Afrika, en Kgalakgadi zou ik nog wel eens willen zien, maar voor wildlife ga ik liever naar Botswana (Okavango Delta, Chope, Central Kalahari), Zimbabwe (Hwange, Matusadona, Mana Pools, Gonarezhou), Zambia (South Luangwa, North Luangwa, Kafue, Liuwa), Tanzania (Ruaha, Selous, Serengeti, Katavi), Mozambique (Nyassa, Gorongosa) of Tsjaad (Zakouma), of zelfs Zuid Sudan (Boma NP, > 1.5 miljoen white-eared kob oa).
pi_208165297
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:18 schreef Document1 het volgende:
Ik zit dan wel niet in de jurre tunnel maar zou het wel een stunt vinden als blijkt dat jurre lekker heeft zitten chillen in die kar en die top fotograaf de foto’s heeft gemaakt. _O-
Dit zou voor mij aanvoelen als valsspelen vanuit de makers toe. Want, dat zou betekenen dat Jurre dus zo goed als in alle gevallen de opdracht zou winnen. En uiteraard weet hij dan in welke enveloppe de vrijstelling zit, dus ook welke het geld zit. Die enveloppen zou hij dan nooit kiezen en dus zou hij volledige controle hebben of er geld in de pot zou komen of niet. Wat voor kans hebben de kandidaten dan nog om geld in de pot te kunnen krijgen. Dit alles vanuit perspectief dat Jurre de mol zou zijn natuurlijk.

Maar die opdracht vond ik sowieso wel raar eigenlijk. Alle kandidaten gescheiden van elkaar, hoe kun je dan een mol in de gaten houden?
pi_208165899
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 13:25 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Maar die opdracht vond ik sowieso wel raar eigenlijk. Alle kandidaten gescheiden van elkaar, hoe kun je dan een mol in de gaten houden?
Ik denk dat ze dat gedaan hebben zodat de mol ff rustig tegen de cameraman kan praten :P
  maandag 27 februari 2023 @ 15:27:34 #284
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208166598
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Het is zo'n 'klein' game reserve, met veel wegen, en waar de gidsen constant met elkaar in radio contact zijn (zie hun oortjes), en vrijwel alle dieren zijn er uitgezet. Daar zien ze die leeuwen waarschijnlijk elke dag meerdere keren, en weten ze precies waar ze uithangen. Denk niet dat ze gezenderd zijn (chips, of onderhuidse zenders, gebruiken ze maar heel zelden, omdat die slechts een kort bereik hebben, niet lang meegaan en het een invasieve ingreep is om ze onder de huid aan te brengen). Mooi land hoor Zuid-Afrika, en Kgalakgadi zou ik nog wel eens willen zien, maar voor wildlife ga ik liever naar Botswana (Okavango Delta, Chope, Central Kalahari), Zimbabwe (Hwange, Matusadona, Mana Pools, Gonarezhou), Zambia (South Luangwa, North Luangwa, Kafue, Liuwa), Tanzania (Ruaha, Selous, Serengeti, Katavi), Mozambique (Nyassa, Gorongosa) of Tsjaad (Zakouma), of zelfs Zuid Sudan (Boma NP, > 1.5 miljoen white-eared kob oa).
Vorig jaar rondje Namibië - Vic Falls - Botswana gemaakt, ik snap je ;)
pi_208169781
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Vorig jaar rondje Namibië - Vic Falls - Botswana gemaakt, ik snap je ;)
Namibie is ook supermooi! En ook mooie wildlife gebieden daar :).
Maar als iemand naar Afrika gaat, ga dan eerst naar ZA, Kruger, en dan verder kijken, ipv eerst naar Zim/Zam/Bots etc, en dan naar Kruger.
pi_208172218
Die 1e opdracht voelt echt weer alsof de productie die expres aangepast is toen Jurre won.

Owh, de mol wint? En hij heeft een envelop met geld? Dus snel even verzinnen dat hij kan omwisselen.

Echt walgelijk hoe op die manier Jurre er weer voor kan zorgen dat hij geen geld binnen haalt.
pi_208174317
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:53 schreef bianconeri het volgende:
Die 1e opdracht voelt echt weer alsof de productie die expres aangepast is toen Jurre won.

Owh, de mol wint? En hij heeft een envelop met geld? Dus snel even verzinnen dat hij kan omwisselen.

Echt walgelijk hoe op die manier Jurre er weer voor kan zorgen dat hij geen geld binnen haalt.
Ja vast.
pi_208177831
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 16:18 schreef TLC het volgende:
Of ze kan gemold hebben wat niet uitgezonden is
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208200569
Ik hoop niet dat Jurre de mol is -ik heb nog steeds de hoop dat t Ranomi is- maar het is wel opvallend dat de foto van Jurre (die van de leeuw) gebruikt is als slot in het molboekje.
pi_208216152
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik ga een nieuwe carriere starten als Jomanda 2.0 ;
[..]

Vijf van de laatste 11. :o Dat zou na Jurre 6 op 12 zijn. Ik doe volgend jaar hetzelfde. En Jan Versteegh zit op de grens van bischierig.
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 15:58 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Ik was hem niet vergeten, ik dacht alleen dat hij hetero was. Maar je hebt gelijk.
:D Ik dacht dat dat bij hem wel duidelijk was. Rik van de Westelaken is trouwens de ex van Thomas. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Heet dat niet alleen game als er op gejaagd wordt?
Hotapnyc
pi_208216207
Het was wel weer opvallend dat Jurre, als enige, in de auto onderweg al een uitbedacht concept had. Alsof hij wist dat deze opdracht zou komen...
Hotapnyc
pi_208219082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:02 schreef Cirilico het volgende:
Heet dat niet alleen game als er op gejaagd wordt?
Nope, er zijn in Zuid Afrika heel veel game reserves waar niet gejaagd wordt, zowel prive als publiek, er zijn er ook waar wel gejaagd wordt. Soms is het alleen maar jagen, soms ook een mix van fotografische safaris en jachtsafaris, soms tegelijkertijd, maar ook wel dat als er gejaagd wordt, er geen andere toeristische activiteiten zijn.

Hluhluwe-Umfolozi Game Reserve bijvoorbeeld, de plek waar de laatste tientallen (zuidelijke) witte neushoorn voorkwamen begin twintigste eeuw, en wat de grondslag was voor de groei van de witte neushoorn populatie tot boven de 20.000. Dat is een fotografisch safari park :). Al heet het park nu geloof ik Hluhluwe-Umfolozi Park.

Overigens zijn er ook weer landen die het jagen binnen nationale parken (soms) toestaan. In Nederland bijv, in Nationaal Park Hoge Veluwe.

En de dieren worden vaak 'game' genoemd, een term ontstaan vanuit de jacht, maar lang niet altijd meer dat het daar naar verwijst, het verwijst nu vooral naar de dieren zelf.
pi_208227578
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 14:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Nope, er zijn in Zuid Afrika heel veel game reserves waar niet gejaagd wordt, zowel prive als publiek, er zijn er ook waar wel gejaagd wordt. Soms is het alleen maar jagen, soms ook een mix van fotografische safaris en jachtsafaris, soms tegelijkertijd, maar ook wel dat als er gejaagd wordt, er geen andere toeristische activiteiten zijn.

Hluhluwe-Umfolozi Game Reserve bijvoorbeeld, de plek waar de laatste tientallen (zuidelijke) witte neushoorn voorkwamen begin twintigste eeuw, en wat de grondslag was voor de groei van de witte neushoorn populatie tot boven de 20.000. Dat is een fotografisch safari park :). Al heet het park nu geloof ik Hluhluwe-Umfolozi Park.

Overigens zijn er ook weer landen die het jagen binnen nationale parken (soms) toestaan. In Nederland bijv, in Nationaal Park Hoge Veluwe.

En de dieren worden vaak 'game' genoemd, een term ontstaan vanuit de jacht, maar lang niet altijd meer dat het daar naar verwijst, het verwijst nu vooral naar de dieren zelf.
^O^
Hotapnyc
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 maart 2023 @ 12:47:34 #294
367000 roos94
pi_208233480
Hoe is volgende week de finale. Voor mijn gevoel zijn we net begonnen :+
pi_208234854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:47 schreef roos94 het volgende:
Hoe is volgende week de finale. Voor mijn gevoel zijn we net begonnen :+
Ben blij dat het er bijna opzit.
pi_208240294
Ik zit er weer klaar voor *O*
  zaterdag 4 maart 2023 @ 20:11:36 #297
2651 svann
night-hawk
pi_208240303
Bijna. *G*

Weken keek ik uit naar de exit van Soy.
Nu zou ik Jurre liever zien vertrekken, zo'n aansteller.
Dat lijkt er helaas niet in te zitten.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator zaterdag 4 maart 2023 @ 20:14:28 #298
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208240350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 20:11 schreef svann het volgende:
Weken keek ik uit naar de exit van Soy.
Dit en nog steeds *O*
Fuck the EBU.
pi_208240444
Ik vind soy wel leuk :@
pi_208240483