Een beetje blanke Afrikaan kan het wel verstaan…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:56 schreef heywoodu het volgende:
Soy geeft geen fuck en doet het lekker in het Nederlands
Dit ja. Sjongejonge.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
De meest ervaren fotograaf neemt de minst goede foto's.
Ranomi?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef Redefine het volgende:
De meest ervaren fotograaf neemt de minst goede foto's.
Dat valt denk ik wel wat tegen, gemiddeld gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje blanke Afrikaan kan het wel verstaan…
Misschien stond de uitslag al vast voordat de opdracht begonquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:51 schreef svann het volgende:
Jurre gaat waardeloze foto's maken zodat het grootste bedrag afvalt.
Die is inderdaad nog wat minder dan Soy. Maar ik bedoelde Soy.quote:
Ik durf wel te vertrouwen dat zo'n fotograaf niet is verteld dat hij X of Y moest kiezenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien staat de uitslag al vast voordat de opdracht begon
Juist van een techjournalist is dat wel te geloven, die heeft het toch wat minder om zelf ergens foto's te gaan maken, maar kan dingen juist meer digitaal doen en onderzoeken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef Metalfreak het volgende:
Daniel die als tech journalist nog nooit een camera in zijn handen heeft gehad, wie gelooft dat?
Gezien het type journalist dat het is niet per se ongeloofwaardig. En denk dat hij vooral met zijn smartphone fotografeert.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:59 schreef Metalfreak het volgende:
Daniel die als tech journalist nog nooit een camera in zijn handen heeft gehad, wie gelooft dat?
Zou wel passen bij dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Het was wel leuk geweest om een envelop met flink mingeld te hebben, zodat er eventueel ook nog iets úit de pot gespeeld kon worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |