quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan sta ik nog meer achter mijn uitspraak.
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt een lang en pijnlijk kwartier voor Liverpool
Mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!
Middenveld plus een matige TAA.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
Verdedigend staat het voor geen meter, al het hele seizoen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Die kan ik je vertellen!quote:
Geen zin inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
Inter - Porto, dat zal me een attractieve wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
PSV kapoetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Donderdag pas weer echt voetbal
In de eerste helft stond het goed. Vooral een blunderende keeper en gelukkig doelpunt waardoor het 2-2 werd. Zaten eigenlijk 2 kwalitatief goede goals bij en rest geluk/pechquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdedigend staat het voor geen meter, al het hele seizoen niet.
Napoli gaat Real alle hoeken van de kleedkamer laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Georgië van Napoli is echt ongekend . Minimaal 200 miljoen. Zelden zo'n eenrichtingsverkeer gezien. Napoli
Volgens mij is de sterspeler weer terug bij Leipzig, dus dan kan het nog wel een interessant potje worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef Oriente het volgende:
Geen Kevin vanavond.
Pep met de korte en pakkende uitleg: https://www.reddit.com/r/(...)ola_on_why_kevin_de/
Welke serie?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een serie kijken ofzo
Hmmm, toch maar wat geld zetten op Porto dan.quote:
De laatste 20 jaar is het behelpen met internationaal voetbal. Het grote Barcelona was het laatste kijken waard. Benzema is de laatste stuiptrekking. Middelwaardige spelers worden gezien als de besten ooit. Trusten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja ik ga ook maar een serie kijken. City is gewoon niet leuk. Betere Drank de Boer voetbal.
Die ben ik eigenlijk steeds meer gaan waarderen, eerst vond ik het alleen maar een rare idioot.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:21 schreef Oriente het volgende:
Pepegod. Zondag al 40 en nog zo'n baas.
Dat was het ook, maar wel één van de beste verdedigers ooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ben ik eigenlijk steeds meer gaan waarderen, eerst vond ik het alleen maar een rare idioot.
Dit soort dingen ja, daar zijn er genoeg van hem.quote:
Het is dit jaar wel echt stukken minder. Haaland past er ook totaal niet, iedereen speelt ineens minder.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:37 schreef KingRoland het volgende:
bald fraud gaat ten onder @:lordvoldemort
Rustigquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gerrit Bale gaat naar het WK en Haaland niet . Hoe zou dat toch komen..quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is dit jaar wel echt stukken minder. Haaland past er ook totaal niet, iedereen speelt ineens minder.
Het moderne voetbal, schrijnend gebrek aan individuele klasse.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matige wedstrijd overigens. Dortmund ontsnapt
Kijk Zorro is het met me eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:21 schreef Zorro het volgende:
Als er ook Chelsea spelers te vroeg inlopen is het geen overnemen wat mij betreft.
Zeker.quote:
Nee van Boekel. Die kan niet beter.quote:
Ja maar Duitsland - Engeland 4-1 of 4-2 op het WK in 2006.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
Dit soort penalties moet ook verboden worden..... dat niets meer te maken met 1 vloeiende beweging
clowntje van boekelquote:
Ja, een penalty is ook al zo moelijk om te stoppen en dan laten ze ook nog dat bijna stilstaan bij het nemen toe.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
Dit soort penalties moet ook verboden worden..... dat niets meer te maken met 1 vloeiende beweging
Daarom ben ik er ook voorstander van om vaker een indirecte vrije trap toe te kennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, een penalty is ook al zo moelijk om te stoppen en dan laten ze ook nog dat bijna stilstaan bij het nemen toe.
wtf VAR?quote:When the ball is kicked, the defending goalkeeper must have at least part of one foot touching, in line with, or behind, the goal line.
Dit dus..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
Bestaat dat nog? Ik zie het nooit meer maar ook buiten het strafschopgebied was dat wel leuk. Nu schieten ze altijd gewoon direct op doel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook voorstander van om vaker een indirecte vrije trap toe te kennen.
Het bestaat nog, maar er zijn nog zelden scheidrechters die fluiten voor een bewuste terugspeelbal oid.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Ik zie het nooit meer maar ook buiten het strafschopgebied was dat wel leuk. Nu schieten ze altijd gewoon direct op doel.
Dat ook, maar vroeger werd er ook voor lichte overtredingen een indirecte vrije trap gegeven. Tegenwoordig is elke overtreding tegen een speler een directe vrije trap lijkt het wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het bestaat nog, maar er zijn nog zelden scheidrechters die fluiten voor een bewuste terugspeelbal oid.
Belachelijk want Chelsea deed het ookquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:32 schreef SamCooke het volgende:
Penalty blijkt te zijn overgenomen omdat een speler van Dortmund te vroeg was ingelopen.
Jammer eigenlijk, want het is in veel situaties een prima middenweg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook, maar vroeger werd er ook voor lichte overtredingen een indirecte vrije trap gegeven. Tegenwoordig is elke overtreding tegen een speler een directe vrije trap lijkt het wel.
Zo zijn de regels, hoe belachelijk ook.quote:
Ben benieuwd wat @capuchon_jongen hiervan vindtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alfred Schreuder weer terug naar Club Brugge, jaweeeeeeeeel.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230307_97669349
Kan regeltechnisch niet (meer)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook, maar vroeger werd er ook voor lichte overtredingen een indirecte vrije trap gegeven. Tegenwoordig is elke overtreding tegen een speler een directe vrije trap lijkt het wel.
Ik ben klein en hun zijn groot dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:02 schreef PSVCL het volgende:
Maar 6 minuten extra tijd terwijl het spel best vaak heeft stilgelegen..
Bij Fey-PSV 9 min terwijl er niks was gebeurd haha
2-0quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:47 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Bayern München - PSG
21:00 Tottenham Hotspur - AC Milan
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:PSVCL
2-1quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:47 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:47 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
Dit zijn teksten.quote:
Zeg het maar
Dan zal het wel een kutpot worden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb hier wel zin in. Hoop dat ik het volhoud, ben nogal doodop
Zeg het maar
Viesdikquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom niet meer van de bank af tot de rust
Vooral doodmoequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zeg het maar
[..]Nu niveautje PSVCL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Waarom zou je daar nu moe van zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar verder heb ik niet veel gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je daar nu moe van zijn?
Omdat hij een mietje is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je daar nu moe van zijn?
Herkenbaar. Ik ga zelfs nu naar bed.quote:
[..]Oh, is kut maar is tijdelijk kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij is het structureel. En mis heel wat wedstrijden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zal wel verkeersdrukte zijn, net als Dortmund gisteren, Londen is a disaster.quote:
Ik juich in principe nooit voor Zee Germans maar vandaag heb ik het lastigquote:
SC Cambuurquote:
VOB5.quote:
Het zit diepquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Voor zo'n actie kreeg Van Persie ooit z'n 2e geel
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/QbDMw-BHiAw?feature=share
Niet gekliktquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/QbDMw-BHiAw?feature=share
Of naast de megafoonmongoolquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
Je zou maar een duur kaartje kopen en dan steeds achter zo'n mega grote vlag zitten.
Scheelt dat het neem ik aan het harde kern vak is, die zijn meer met zichzelf bezig.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Of naast de megafoonmongool
Niet geheel toevallig hebben alleen afgrijselijke nepclubs een megafoonmongool
Een ding dat ik gelukkig nooit echt zal begrijpen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Scheelt dat het neem ik aan het harde kern vak is, die zijn meer met zichzelf bezig.
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
de ligt straks met een blundertje
Mwahquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
de ligt straks met een blundertje
Echt vreselijk ja. Dat die wonnen van City en Chelseaquote:
Het waren tien fantastische minuten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mukiele erin en nu weer eruit lol
Dan is het een goalquote:
Lijkt me hinderlijk buitenspel.quote:
Blijkbaar kan je op deze manier hinderlijk buitenspel staan. Ondanks dat het geen enkel effect heeft op de keeper. Hij doet een poging de bal te spelen.quote:
Het is wel enorme willekeurquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je op deze manier hinderlijk buitenspel staan. Ondanks dat het geen enkel effect heeft op de keeper. Hij doet een poging de bal te spelen.
nog even dan gaat het net zo als grensoverschrijdend gedrag , je mag straks niet eens meer naar de bal kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je op deze manier hinderlijk buitenspel staan. Ondanks dat het geen enkel effect heeft op de keeper. Hij doet een poging de bal te spelen.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:17 schreef RAVW het volgende:
[..]
nog even dan gaat het net zo als grensoverschrijdend gedrag , je mag straks niet eens meer naar de bal kijken
die tussen de keeper is en de laatste verdediger .. want dan doe je ook een poging om de bal te spelen.
Maar dar gaan we wel naar toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |