Mokersaai.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond niet echt een topshow helaas
Op zich best wat kansen maar dat is het welquote:
Heenwedstrijd antigenotquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich best wat kansen maar dat is het wel
Niet dat het ooit gaat gebeuren maar in deze fase had ik graag de dinsdag voor de CL gehad (met schakelkanaal) de woensdag voor de EL en de donderdag voor de Conference Liek.quote:
Zeg het maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
21:00 uur | Liverpool – Real Madrid | RTL 7, Ziggo Sport Voetbal
21:00 uur | Eintracht Frankfurt – Napoli | Ziggo Sport Select
Het maar.quote:
Broekie uit zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het maar.
Ik kijk uit naar Gakpo bij Liverpool in de CL allen.
Genoteerdquote:
Go you reds en m'n FOK!-vriend en ex mod, tevens grootste Liverpool fan Doc.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:58 schreef Coco het volgende:
Ik wens iedereen een fijne wedstrijd (of 2) toe.
Tong vanavond word voor madrid kerelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Go you reds en m'n FOK!-vriend en ex mod, tevens grootste Liverpool fan Doc.
[ afbeelding ]
Het huis uit ermeequote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
één van mijn katten zit de hele tijd smerige ruften te laten.
Lekkere goal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:01 schreef jigggy het volgende:
[..]
Tong vanavond word voor madrid kerel
Fijne wedstrijd
Jammer dat United tegelijk met Ajax is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke voetbalweek worden.
Maar dit is niet de returnwedstrijd Hansquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Regilio_ het volgende:
Returnwedstrijden in knock-outfase mooiste wedstrijden.
Tweede scherm.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat United tegelijk met Ajax is.
Zelfs voor PSV?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke voetbalweek worden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dit is niet de returnwedstrijd Hans
HA HAquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik ga voor het goddelijke Napoli.
Eredivisie taferelen in de CLquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:17 schreef Sked het volgende:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Luukgodquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd kut wel voor lange mensen , een kutmotoriek
Ook hij is mens.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De beste keeper ter wereld gaat de mist in. Is it true?
Laerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe gaat Real dit omdraaien? @:klaasweetalles
Dat is al het hele seizoenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb heel weinig Real gekeken dit seizoen maar wat is dit matig zeg.
Ik wilde net @Alaphilippe_ raadplegen hierover.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb heel weinig Real gekeken dit seizoen maar wat is dit matig zeg.
Zijn al heel 2023 matig als je ze goed onder druk zet. Al is deze Courtois-blunder wel heel uniek.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde net @:alaphilippe_ raadplegen hierover.
heerlijkepot.pngquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel een geweldige goal zeg. Wat een heerlijke pot.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:23 schreef Caland het volgende:
Je zal maar voor Eintrach - Napoli hebben gekozen
Pak wijn. @tong80quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
Dit verdient een Hertog Jan, wat jullie?
Ik hou het bij een sapje.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
Ik probeer de laatste restjes verkoudheid uit mijn neus te krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
Griep heerst hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik probeer de laatste restjes verkoudheid uit mijn neus te krijgen.
Is ook geen carnaval gebied.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valt hier wel mee. Ook weinig corred, alleen in het primitieve Katwijk erover gehoord.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:27 schreef onlogisch het volgende:
WAT EEN WEDSTRIJD MENSEN. (Je zou Napoli maar opgezet hebben) @:Lordvoldermort
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Liverpool - Real. Benieuwd hoe hard Liverpool genomen gaat worden.
Zo zenuwachtig inderdaad dat zelfs zijn specialiteit (chipbalvoorzet als hij wat tijd en ruimte heeft) niet lukt.quote:
Zijn er ook lesbo koreanen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Wat een lekkere pot wat ik heb zin in een lekkere pot
Zeker, ik ken er een: Kim, die valt alleen op vrouwen.quote:
Jackie Chanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:43 schreef tong80 het volgende:
[ [url=https://th.bing.com/th/id/R.45fa053bd2dc27c510c8197cfdf1ae2f?rik=TRzUV8QwORFHVQ&riu=http%3a%2f%2fwww.mixanitouxronou.gr%2fwp-content%2fuploads%2f2014%2f09%2fpol-pot.jpg&ehk=juwsayMCWSf%2fT8FyjMwMF%2fe17uSY1XJ1vMVEOmsFIO0%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0]afbeelding[/url] ]
Pol Pot. Massamoordenaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:47 schreef Coco het volgende:
Welke speler is dit?Milli LithuaniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaar racistisch om te suggereren dat alle Jappen op elkaar lijken.quote:
😜quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zwaar racistisch om te suggereren dat alle Jappen op elkaar lijken.
Ze zijn wel allemaal teringviesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zwaar racistisch om te suggereren dat alle Jappen op elkaar lijken.
We wachten wel nog op ons aller Gakpo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
Geile assist ook wel van Lozano bij die andere pot
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
Geile assist ook wel van Lozano bij die andere pot
Tonggodquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 zat toen achter het doel
Zaterdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een leuk wielertoernooi?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is er weer een leuk wielertoernooi?
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een enorm goedkope vrije trap
Zou zomaar 2-5 kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Liverpool - Real. Benieuwd hoe hard Liverpool genomen gaat worden.
Jammer dat @Bolasie er niet is voor duiding.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De keren dat ik Liverpool keek vond ik ze enorm labiel.
@Wicky15 kan ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat @:Bolasie er niet is voor duiding.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopp kan morgen maar beter een nieuwe baan zoeken.
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk makkerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch krijgt gelijk
@:caland krijgt em terug op z'n koekoek
Och Ajax wordt er weer eens bijgehaald, die hebben hier niks te zoekenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Walgelijk dat Ajax van dit matig Liverpool heeft verloren.
Gelukkig wordt hij zo afgelost door de ongekroonde koning van het inzichtquote:
Real was ook niet perse in beste vorm maar dit is wel extreem slecht van Liverpool.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die Liverpool voorspeld hebben als winnaar kan je ook gewoon totaal niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die Liverpool voorspeld hebben als winnaar kan je ook gewoon totaal niet serieus nemen.
quote:
Ik ken eigenlijk geen speler die na zijn dertigste zoveel progressie heeft geboekt op zo'n hoog niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Modric op zijn 37e, dartelend als een jonge god. Het blijft adembenemend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |