quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan sta ik nog meer achter mijn uitspraak.
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt een lang en pijnlijk kwartier voor Liverpool
Mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!
Middenveld plus een matige TAA.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
Verdedigend staat het voor geen meter, al het hele seizoen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Die kan ik je vertellen!quote:
Geen zin inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
Inter - Porto, dat zal me een attractieve wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
PSV kapoetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Donderdag pas weer echt voetbal
In de eerste helft stond het goed. Vooral een blunderende keeper en gelukkig doelpunt waardoor het 2-2 werd. Zaten eigenlijk 2 kwalitatief goede goals bij en rest geluk/pechquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verdedigend staat het voor geen meter, al het hele seizoen niet.
Napoli gaat Real alle hoeken van de kleedkamer laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Georgië van Napoli is echt ongekend . Minimaal 200 miljoen. Zelden zo'n eenrichtingsverkeer gezien. Napoli
Volgens mij is de sterspeler weer terug bij Leipzig, dus dan kan het nog wel een interessant potje worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef Oriente het volgende:
Geen Kevin vanavond.
Pep met de korte en pakkende uitleg: https://www.reddit.com/r/(...)ola_on_why_kevin_de/
Welke serie?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik gewoon een serie kijken ofzo
Hmmm, toch maar wat geld zetten op Porto dan.quote:
De laatste 20 jaar is het behelpen met internationaal voetbal. Het grote Barcelona was het laatste kijken waard. Benzema is de laatste stuiptrekking. Middelwaardige spelers worden gezien als de besten ooit. Trusten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja ik ga ook maar een serie kijken. City is gewoon niet leuk. Betere Drank de Boer voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |