Moet je wel eerst teveel sushi bestellen want anders sta je daarna ook wel voor lul.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef Speedfight het volgende:
Als t misloopt is t veel gedoe he, ze is altijd letterlijk naast je.
Maar vraag of ze een drankje komt doen of zeg dat je per ongeluk teveel sushi hebt besteld, of ze mee wilt eten 😎
Ja hahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je wel eerst teveel sushi bestellen want anders sta je daarna ook wel voor lul.
Je hebt haar nummer dus al? Dan zie ik het probleem niet, (seks)afspraakje is zo geregeld toch als je een beetje smooth kunt lullen via whatsapp.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:27 schreef Wisselpietertje het volgende:
Had al kort en whatsapp contact gehad
Dat kan ik dus niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:44 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer dus al? Dan zie ik het probleem niet, (seks)afspraakje is zo geregeld toch als je een beetje smooth kunt lullen via whatsapp.
Moet je ook helemaal niet willen.quote:
Beter daar ook rustig mee beginnen en gewoon normaal doen. Tenzij je je graag als creep/predator wilt manifesteren in je nieuwe wijk natuurlijk. Tuurlijk kan het dat je een goeie klik hebt en dat op een gegeven moment van het een het ander kan komen, maar dat zie je tzt wel en zou ik niet de insteek van contact met je buren makenquote:Ik vind het zelf al spannend/raar om haar voor iets te drinken bij mij thuis te vragen.
OK, dan vraag je dr niet voor wat te drinken maar om een keer samen te koken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:47 schreef Wisselpietertje het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet...
Ik vind het zelf al spannend/raar om haar voor iets te drinken bij mij thuis te vragen.
Ik zou gaan voor dit, tenzij je haar écht als relatiemateriaal ziet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:27 schreef Wisselpietertje het volgende:
Of gewoon uit me hoofd zetten omdat als het fout gaat awkward wonen is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Gaatje door de muur van haar slaapkamer boren
Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben dat je het niet gedaan hebt, vwb het deel buren. Zolang je maar oppast geen creep te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor dit, tenzij je haar écht als relatiemateriaal ziet.
(Rijtjeshuis of appartement zou voor mij wel schelen. Maar ik geloof dat je naast haar woont.)
Nooit dichtbij met iemand aanpappen. Buren, collega’s.
Zolang je niet van plan bent om iemand te belazeren dan zou ik ook gewoon met iemand dichtbij aanpappenquote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
Tenzij de natuur nu eenmaal wil dat het zo ontstaat. Dan doe je er toch niets tegen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
Totdat de buuf je afwijst en je haar elke dag ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van plan bent om iemand te belazeren dan zou ik ook gewoon met iemand dichtbij aanpappen
Normaliter wel mee eens.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:34 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben dat je het niet gedaan hebt, vwb het deel buren. Zolang je maar oppast geen creep te zijn.
Voor het deel collega's een no-go voor mijzelf (leidinggevende functie). Als er mensen hier in het bedrijf wat met elkaar beginnen: wat mij betreft geen probleem, zolang ze maar niet op dezelfde afdeling zitten/elkaar leidinggevende zijn.
De mogelijke partner van je leven mislopen voor een bedrijf dat je in 3 dagen heeft vervangen wanneer je weggaat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wbt het bedrijfsleven heb ik ook wel eens m’n potentiële droomman ontmoet. Maar gewoon een dikke no-go, omdat onze werkgevers tegenover elkaar staan en dit daarom echt onacceptabel was.
Was het maar zo eenvoudig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
De mogelijke partner van je leven mislopen voor een bedrijf dat je in 3 dagen heeft vervangen wanneer je weggaat.
Ben daar zelf niet zo moeilijk mee. Maar niet iedereen kan daar even goed mee overweg, dus het zorgt wel eens voor een onwenselijke situatie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:51 schreef Document1 het volgende:
Je kan het best proberen maar het wordt ongelofelijk awkward bij de voordeur de rest van de tijd die je daar woont als het niks wordt.
Zo awkward als dat je het zelf maakt. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:51 schreef Document1 het volgende:
Je kan het best proberen maar het wordt ongelofelijk awkward bij de voordeur de rest van de tijd die je daar woont als het niks wordt.
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.quote:
En dan blijkt de buurvrouw niet helemaal 100…quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zo awkward als dat je het zelf maakt. Nergens voor nodig.
Als je je beide gewoon volwassen gedraagt dan kan je er later zelfs om lachen.
[..]
Het is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Dan zo awkward als zij het maaktquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan blijkt de buurvrouw niet helemaal 100…
Het is nogal een ding, dat je naast elkaar woont. Lijkt me wel iets om van tevoren rekening mee te houden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zo awkward als zij het maakt![]()
Maar om nou van te voren al meteen in het negatieve uiterste te gaan denken..... pff....
@rival wil er echt niet aan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is nogal een ding, dat je naast elkaar woont. Lijkt me wel iets om van tevoren rekening mee te houden.
Dat is natuurlijk een risico, maar kan je ook wel een redelijk inschatten. Iemand op Tinder kan je ook gaan stalken. Tja, crazy people...quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan blijkt de buurvrouw niet helemaal 100…
Maar die woont waarschijnlijk niet naast je.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:43 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een risico, maar kan je ook wel een redelijk inschatten. Iemand op Tinder kan je ook gaan stalken. Tja, crazy people...
Dat heb ik dus niet helaas.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Gooi er wijn in en kijk hoe zo'n avond gaat. Als je ervaring met vrouwen hebt weet je of ze interesse heeft.
Ik heb ooit een relatie gehad met een buurmeisje dat achteraf ook geen problemen veroorzaakte misschien dat ik daarom een ander beeld hierbij heb.quote:
Hoezo niet? Mischien vinden beide dit ok.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef ShevaJB het volgende:
Als je echt verliefd zou zijn dan moet je gewoon poging wagen. Op veel manieren kan het fout gaan, maar als het oprecht is kan het ook heel goed gaan.
Er gewoon een keer overheen willen gaan is geen goed plan.
Ja tuurlijk kan dat. Op de korte termijn is dat leuk. Maar op de lange termijn? Dunnoquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Mischien vinden beide dit ok.
Misschien sta ik hier anders in, maar ik zou juist zeggen dat dat andersom is. Als het gewoon casual sex is, is er ook niet zoveel om je druk over te maken. Maar als een relatie uitgaat en het is je buurvrouw/buurman lijkt me dat redelijk awkward.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef ShevaJB het volgende:
Als je echt verliefd zou zijn dan moet je gewoon poging wagen. Op veel manieren kan het fout gaan, maar als het oprecht is kan het ook heel goed gaan.
Er gewoon een keer overheen willen gaan is geen goed plan.
True. Maar verliefd zijn en niks ondernemen lijkt me vreselijk. Daar kun je nog heel lang spijt van hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:03 schreef CharlyHighnoise het volgende:
[..]
Misschien sta ik hier anders in, maar ik zou juist zeggen dat dat andersom is. Als het gewoon casual sex is, is er ook niet zoveel om je druk over te maken. Maar als een relatie uitgaat en het is je buurvrouw/buurman lijkt me dat redelijk awkward.
Precies dit dus: stel je voor dat je niks met je oprechte gevoelens doet, en je buurvrouw komt over een half jaar een andere kerel tegen waar ze het bed mee doormidden proberen te n...., tja, dan lig je daar in bed ongewild naar mee te luisteren. Wie niet waagt blijft maagd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:22 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
True. Maar verliefd zijn en niks ondernemen lijkt me vreselijk. Daar kun je nog heel lang spijt van hebben.
Dat het later uit kan gaan hoort er eenmaal bij. Misschien wonen ze tegen die tijd al samen en moet er sowieso één verhuizen.
In ieder geval een stuk langzamer dan dat je gedachten nu gaan. Als ik het zo lees heb je haar pas één keer ontmoet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:27 schreef Wisselpietertje het volgende:
Bij kennismaking .... ze zou een keer langskomen...
Tijdens dat gesprek dacht ik wow ze is eigenlijk wel leuk leuk en heel aardig.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Dit is wel waarquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:18 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Precies dit dus: stel je voor dat je niks met je oprechte gevoelens doet, en je buurvrouw komt over een half jaar een andere kerel tegen waar ze het bed mee doormidden proberen te n...., tja, dan lig je daar in bed ongewild naar mee te luisteren. Wie niet waagt blijft maagd.
Zeker niet. Maar hoe toen deed en hoe ze is etc vind ik gewoon echt leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:25 schreef BronzeLeague het volgende:
Holyshit nadat je haar even gesproken hebt al verliefd zijn op de buurvrouw, waarschijnlijk de enige vrouwelijke aandacht dat je gekregen hebt in de laatste jaren en dan vind je dat natuurlijk heel speciaal.
Beste kans was om naakt met carnaval bij haar thuis aan te bellen en vragen of ze het samen wou vieren, gemiste kans. Beter loop je door na de buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |