Moet je wel eerst teveel sushi bestellen want anders sta je daarna ook wel voor lul.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:32 schreef Speedfight het volgende:
Als t misloopt is t veel gedoe he, ze is altijd letterlijk naast je.
Maar vraag of ze een drankje komt doen of zeg dat je per ongeluk teveel sushi hebt besteld, of ze mee wilt eten 😎
Ja hahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je wel eerst teveel sushi bestellen want anders sta je daarna ook wel voor lul.
Je hebt haar nummer dus al? Dan zie ik het probleem niet, (seks)afspraakje is zo geregeld toch als je een beetje smooth kunt lullen via whatsapp.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:27 schreef Wisselpietertje het volgende:
Had al kort en whatsapp contact gehad
Dat kan ik dus niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:44 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer dus al? Dan zie ik het probleem niet, (seks)afspraakje is zo geregeld toch als je een beetje smooth kunt lullen via whatsapp.
Moet je ook helemaal niet willen.quote:
Beter daar ook rustig mee beginnen en gewoon normaal doen. Tenzij je je graag als creep/predator wilt manifesteren in je nieuwe wijk natuurlijk. Tuurlijk kan het dat je een goeie klik hebt en dat op een gegeven moment van het een het ander kan komen, maar dat zie je tzt wel en zou ik niet de insteek van contact met je buren makenquote:Ik vind het zelf al spannend/raar om haar voor iets te drinken bij mij thuis te vragen.
OK, dan vraag je dr niet voor wat te drinken maar om een keer samen te koken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:47 schreef Wisselpietertje het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet...
Ik vind het zelf al spannend/raar om haar voor iets te drinken bij mij thuis te vragen.
Ik zou gaan voor dit, tenzij je haar écht als relatiemateriaal ziet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:27 schreef Wisselpietertje het volgende:
Of gewoon uit me hoofd zetten omdat als het fout gaat awkward wonen is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Gaatje door de muur van haar slaapkamer boren
Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben dat je het niet gedaan hebt, vwb het deel buren. Zolang je maar oppast geen creep te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor dit, tenzij je haar écht als relatiemateriaal ziet.
(Rijtjeshuis of appartement zou voor mij wel schelen. Maar ik geloof dat je naast haar woont.)
Nooit dichtbij met iemand aanpappen. Buren, collega’s.
Zolang je niet van plan bent om iemand te belazeren dan zou ik ook gewoon met iemand dichtbij aanpappenquote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
Tenzij de natuur nu eenmaal wil dat het zo ontstaat. Dan doe je er toch niets tegen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
Totdat de buuf je afwijst en je haar elke dag ziet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang je niet van plan bent om iemand te belazeren dan zou ik ook gewoon met iemand dichtbij aanpappen
Normaliter wel mee eens.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:34 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben dat je het niet gedaan hebt, vwb het deel buren. Zolang je maar oppast geen creep te zijn.
Voor het deel collega's een no-go voor mijzelf (leidinggevende functie). Als er mensen hier in het bedrijf wat met elkaar beginnen: wat mij betreft geen probleem, zolang ze maar niet op dezelfde afdeling zitten/elkaar leidinggevende zijn.
De mogelijke partner van je leven mislopen voor een bedrijf dat je in 3 dagen heeft vervangen wanneer je weggaat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wbt het bedrijfsleven heb ik ook wel eens m’n potentiële droomman ontmoet. Maar gewoon een dikke no-go, omdat onze werkgevers tegenover elkaar staan en dit daarom echt onacceptabel was.
Was het maar zo eenvoudig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
De mogelijke partner van je leven mislopen voor een bedrijf dat je in 3 dagen heeft vervangen wanneer je weggaat.
Ben daar zelf niet zo moeilijk mee. Maar niet iedereen kan daar even goed mee overweg, dus het zorgt wel eens voor een onwenselijke situatie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |