Ik zag het niet eens, ziet er zo gewoon uit, altijd zo geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes heeft een nieuwe manier gevonden om gewicht te besparen
[ afbeelding ]
Halo Jumbo?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:02 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit begrepen waarom de Jumbo reclame nooit op de Halo stond.
quote:
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:13 schreef beantherio het volgende:
Is Heineken nu trouwens de vervanger van Jumbo als persoonlijke sponsor van Verstappen?
Dat weet ik maar er zal misschien een limiet aan het aantal persoonlijke sponsoren zitten. En Jumbo stopt er op termijn mee weten we.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom?
Heineken is al hoofdsponsor bij een behoorlijk aantal GP's.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alfa Romeo: Zhou Bottas AlphaTauri: Tsunoda De Vries Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Drugovich Alonso Ferrari: Sainz Leclerc Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Hamilton Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Williams: Albon Sargeant |
Zelfs zonder halo vind ik de Mercedes een lellukke auto.quote:Op woensdag 22 februari 2023 16:08 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes heeft een nieuwe manier gevonden om gewicht te besparen
[ afbeelding ]
Ik heb me er toch weer een partij zin in. Heeft 100 dagen te lang geduurd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:36 schreef Starflyer het volgende:
Bij deze alvast de line-up voor de eerste testdag morgen.
[ code verwijderd ]
Ochtendsessie: 08:00 uur - 12:00 uur
Middagsessie: 13:30 uur - 17:30 uur
Red Bulls is de sponsor (naamdrager) van het team en niet per definitie van Max? Geen idee.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat weet ik maar er zal misschien een limiet aan het aantal persoonlijke sponsoren zitten. En Jumbo stopt er op termijn mee weten we.
Los daarvan: wel apart dat Red Bull blijkbaar geen moeite heeft met een andere drankenfabrikant als persoonljike sponsor. En ja ik weet dat Red Bull en Heineken hele andere soorten dranken verkopen maar dan nog.
Een evenement sponsoren is toch wat anders, hij is inmiddels dermate bekend wereldwijd dat ze hem wel overal voor een billboard en andere reclames kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom?
Heineken is al hoofdsponsor bij een behoorlijk aantal GP's.
De vloer is heel spannend en geheim blijkbaar, want dat gedeelte blurren ze.quote:
Hoe laat begint F1tv met uitzenden?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:36 schreef Starflyer het volgende:
Bij deze alvast de line-up voor de eerste testdag morgen.
[ code verwijderd ]
Ochtendsessie: 08:00 uur - 12:00 uur
Middagsessie: 13:30 uur - 17:30 uur
Geen Idee ik zit nu via een illegale stream te kijken. Lijkt een samenwerking tussen SKY en F1TV.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe laat begint F1tv met uitzenden?
Ze hebben linkje erbij gezet (wel error nog)quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoe laat begint F1tv met uitzenden?
Ik had nog viaplay gaan ze eerst weer lullen in de studio...quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Geen Idee ik zit nu via een illegale stream te kijken. Lijkt een samenwerking tussen SKY en F1TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |