Ik ben blind inderdaad staat letterlijk in je postquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee vergeleken met de Q van de GP van Bahrein 2022
Ja niet alleen nu natuurlijk. Ook over vorig seizoen natuurlijk. Volgens mij had Mercedes de topsnelheid tegen het einde van het seizoen ook beter op orde dan bij race 1.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ben blind inderdaad staat letterlijk in je post, dan is het nog interessanter. Heeft iedereen flink wat snelheid gevonden. Of de luchtdruk (en/of andere omstandigheden) moet opeens heel anders zijn.
wel verrassendquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee vergeleken met de Q van de GP van Bahrein 2022. In qualy runs dus.
ah de volgende act is gearriveerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nyck benadert als één van de weinige Michael Schumacher qua mentaliteit. Nu al een grootheid en een megabeest.
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ah de volgende act is gearriveerd
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nyck benadert als één van de weinige Michael Schumacher qua mentaliteit. Nu al een grootheid en een megabeest.
Laat hem eerst Tsunoda maar eens structureel verslaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is allemaal voor de balansquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ah de volgende act is gearriveerd
Nummer 17 ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
33 blijft vrij voor Max, mag een andere coureur nu niet kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dacht dat je niet kon drinken in Bahrein?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:17 schreef -XOR- het volgende:
Nelson/Melroy die voorspelt dat Sainz dit seizoen voor Leclerc gaat eindigen
daar komt de hele dag al poep uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:17 schreef -XOR- het volgende:
Nelson/Melroy die voorspelt dat Sainz dit seizoen voor Leclerc gaat eindigen
Je mist weinigquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:28 schreef Perox het volgende:
Echt jammer de hele dag meetings vandaag - lastig kijken.![]()
Maar ja, het gaat ook nog niet om zoveel nog gelukkig.
Die hebben een heerlijke dag tot nog toe, geen problemen, geen grote wijzigingen aan de auto nodig gehad en snel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:21 schreef tja77 het volgende:
Verstappen gaat met wat mazzel 2,5 raceafstand afleggen vandaag.
bron?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:33 schreef SiGNe het volgende:
Debris komt nog een seconde tekort op Tsunoda
Inmiddels is ie iets mer dan 1 sec sneller..quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
bron?
Want als ik bijvoorbeeld deze stint zie van De Vries
[ twitter ]
Dan is een seconde sneller de pace die Max rijdt en daar komt de hele dag eigenlijk niemand bij in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |