Dat komt omdat hij zijn verjaardag eigenlijk niet wil vieren en ze wil net doen of niemand het weet en dan in de avond suprise een feestjuhhhhquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk. Niemand mag hem feliciteren van Esther. Zij beslist als zijn vrouw.
vind esther slecht in allesquote:
In de tv-uitzendingen wordt het echt heel erg aangediktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind esther slecht in alles![]()
zelfs cockblocken
als Eunice echt interesse zou hebben hoeft ze maar 1 keer met dr billen te schudden
dan is Esther verleden tijd
Ze denken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
ik kom wederom tot mijn conclusie dat mocht Isaak eruit gaan
Tiano dit volledig aan Jeff zal wijten
ze (tiano en Ice) dat Jeff er op komt dus ze voelen zich wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hij zei wel heel duidelijk dat het nooit iets met Esther zou wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:58 schreef patat het volgende:
[..]
In de tv-uitzendingen wordt het echt heel erg aangedikt![]()
Steeds 'verliefde' blikken van JW naar Eunice, en dan Esther die kribbig van een afstandje kijkt haha, genieten!
Sorry soort van offtopic
Heerlijke streamsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Ik weet ook
dat hun ons ook wel zouden willen meenemen naar hun einde
een cheng willen ze daar niet zien
en een Matin denk ik ook niet
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |