Haha dat doe ik idd ook liever. Of tegenwoordig chatten als het kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever niet hahaha, maar ik ben dan ook een mailer i.p.v. beller bijvoorbeeld.
In mijn werk zie je dat ook heel goed. Je kan met ons contact opnemen via telefoon of via mail. Contactpersonen bij ICT bellen liever, mijn collega's daar zitten de godganse dag aan de telefoon. Ik en mijn collega bedienen mensen binnen bibliotheken en die zijn allemaal wat schuw. Die mailen dus vooral. Als we een beller hebben is er óf echt een groot probleem óf het is iemand vanuit ICT die het verkeerde nummer heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Liever niet hahaha, maar ik ben dan ook een mailer i.p.v. beller bijvoorbeeld.
Het gekke is dat ik heel veel klantenservice werk heb gedaan vroeger, zowel fysiek als digitaal, maar op de een of andere manier ben ik toch best gedigitaliseerd de laatste tijdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In mijn werk zie je dat ook heel goed. Je kan met ons contact opnemen via telefoon of via mail. Contactpersonen bij ICT bellen liever, mijn collega's daar zitten de godganse dag aan de telefoon. Ik en mijn collega bedienen mensen binnen bibliotheken en die zijn allemaal wat schuw. Die mailen dus vooral. Als we een beller hebben is er óf echt een groot probleem óf het is iemand vanuit ICT die het verkeerde nummer heeft(dat laatste gebeurt het meest).
Ik vind het prima, want ik ben ook niet dol op bellen.
Oh ja maar beslissingen en afspraken bevestig ik sowieso altijd driedubbel schriftelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:19 schreef Phaidra het volgende:
Zakelijk is via mail ook gewoon prettig dat alles zwart op wit staat. Geen gesteggel achteraf of die betaling zus of zo wel was toegezegd. Het staat hier dat je het zou doen, daag.
hoewel het in Arnhem ook vakantie is....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef SQ het volgende:
Was wel fijn om gisteren naar Arnhem te gaan want d
Niks van gemerkt, maar goed, wij zijn ook een paar van die enkele zielen die niet elke schoolvakantie op vakantie gaan dus misschien ligt het daar wel aanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
hoewel het in Arnhem ook vakantie is....
Heel aankomende week blijft het droog. Kouder, maar wel droogquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:10 schreef Nijna het volgende:
Wat een troosteloos weer...kinderen zijn thuis, hebben vakantie.
Daar waren ze wel aan toe en ik ook wel (aan geen gezeur over school), maar dan eigenlijk het liefst wel met stilte in huis...![]()
https://www.hoewerktdat.be/handwerk/hoe-maak-je-slijmquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:04 schreef Aure het volgende:
Er werd vandaag slijm gemaakt met lijm, scheerschuim en lenzenvloeistof maar het bleef toch best wel erg plakkerig, bijna niet hanteerbaar. Iemand hier die de perfecte verhoudingen weet voor hanteerbaar slijm?
Meer lenzenvloeistof aan het eind.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:04 schreef Aure het volgende:
Er werd vandaag slijm gemaakt met lijm, scheerschuim en lenzenvloeistof maar het bleef toch best wel erg plakkerig, bijna niet hanteerbaar. Iemand hier die de perfecte verhoudingen weet voor hanteerbaar slijm?
Mijn dochter maakt het met borax (we hebben van dat poeder wat ze in water oplost, geen idee van de verhouding volgens mij vergeet ze het elke keer ook weerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:04 schreef Aure het volgende:
Weet ik en weet zij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |