abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick vrijdag 24 februari 2023 @ 14:03:55 #201
382129 crew  Donna
pi_208126334
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Liever niet hahaha, maar ik ben dan ook een mailer i.p.v. beller bijvoorbeeld :P.
Haha dat doe ik idd ook liever. Of tegenwoordig chatten als het kan.

Maar vragen naar de WC of bijv. een product in de supermarkt vind ik dan weer helemaal geen probleem. Ga echt geen 'uren' zoeken.
pi_208126360
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Liever niet hahaha, maar ik ben dan ook een mailer i.p.v. beller bijvoorbeeld :P.
In mijn werk zie je dat ook heel goed. Je kan met ons contact opnemen via telefoon of via mail. Contactpersonen bij ICT bellen liever, mijn collega's daar zitten de godganse dag aan de telefoon. Ik en mijn collega bedienen mensen binnen bibliotheken en die zijn allemaal wat schuw. Die mailen dus vooral. Als we een beller hebben is er óf echt een groot probleem óf het is iemand vanuit ICT die het verkeerde nummer heeft _O- (dat laatste gebeurt het meest).

Ik vind het prima, want ik ben ook niet dol op bellen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:09:57 #203
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208126402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]
In mijn werk zie je dat ook heel goed. Je kan met ons contact opnemen via telefoon of via mail. Contactpersonen bij ICT bellen liever, mijn collega's daar zitten de godganse dag aan de telefoon. Ik en mijn collega bedienen mensen binnen bibliotheken en die zijn allemaal wat schuw. Die mailen dus vooral. Als we een beller hebben is er óf echt een groot probleem óf het is iemand vanuit ICT die het verkeerde nummer heeft _O- (dat laatste gebeurt het meest).

Ik vind het prima, want ik ben ook niet dol op bellen :+.
Het gekke is dat ik heel veel klantenservice werk heb gedaan vroeger, zowel fysiek als digitaal, maar op de een of andere manier ben ik toch best gedigitaliseerd de laatste tijd :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208126422
Ik hoor ook van managers bij mijn werkgever dat ze bijna overwegen bel les te geven aan de trainees etc die bij ons binnenkomen. Die zijn zo gewend om alles via Appjes etc te bespreken.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:12:36 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_208126439
bellen _O_ zoveel sneller.
Maar vooral zakelijk wel ja. Vrienden app ik altijd eerst, tenzij het dringend is. Maar ik heb zelf ook wel eens geen zin om gebeld te worden en ik vind niet opnemen lulliger dan via whatsapp zeggen "kan het over een half uurtje, ben nu de was aan t ophangen" zodat ik me nog ff mentaal kan voorbereiden :')
disclaimer
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:13:49 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208126458
Zakelijk dingen via app doe ik dan trouwens weer niet, en ik weiger structureel voice appjes van collega's af te luisteren, die haat ik met heel mijn hart.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208126512
Zakelijk is via mail ook gewoon prettig dat alles zwart op wit staat. Geen gesteggel achteraf of die betaling zus of zo wel was toegezegd. Het staat hier dat je het zou doen, daag :W.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:38:41 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_208126795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:19 schreef Phaidra het volgende:
Zakelijk is via mail ook gewoon prettig dat alles zwart op wit staat. Geen gesteggel achteraf of die betaling zus of zo wel was toegezegd. Het staat hier dat je het zou doen, daag :W.
Oh ja maar beslissingen en afspraken bevestig ik sowieso altijd driedubbel schriftelijk :D
Maar even snel een vraag stellen, iets uitleggen, je hart luchten ofzo, dat doe ik toch liever met m'n kwek dan met m'n duim.
disclaimer
pi_208126846
Ik haat bellen. En dan heb ik ook nog eens een baan waarbij je best veel gebeld kan worden :')
pi_208126903
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 12:46 schreef SQ het volgende:
Was wel fijn om gisteren naar Arnhem te gaan want d
hoewel het in Arnhem ook vakantie is....
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:48:14 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_208126904
Mijn man probeert het bellen ook altijd naar mij te outsourcen. Ik begrijp de weerstand niet zo. Kijk voor een kleine checkin is het niet nodig, maar ik ben nu via de mail offertes aan het opvragen en ughhhh voordat al je vragen echt beantwoord zijn ben je 3 dagen verder. Met een telefoontje heb je in 5 minuten duidelijkheid en kun je weer verder.
disclaimer
  vrijdag 24 februari 2023 @ 14:49:22 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_208126921
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 14:48 schreef Kyara het volgende:

[..]
hoewel het in Arnhem ook vakantie is....
Niks van gemerkt, maar goed, wij zijn ook een paar van die enkele zielen die niet elke schoolvakantie op vakantie gaan dus misschien ligt het daar wel aan :P
disclaimer
pi_208126993
Ik ben ook niet zo'n beller.

En de vakantie zit er hier ook op. Elk kind op een andere locatie en sinds gisteravond iedereen weer thuis met een boel verhalen O+ Dit was ook de eerste keer dat de meiden zo lang zonder elkaar zijn geweest en dat was best even wennen. Veel met elkaar bezig, samen chatten in roblox, videobellen, appen via mijn telefoon naar die van papa, cadeautjes scoren en tekeningen maken. Ze hebben elkaar echt gemist. En we waren nog geen uur thuis en ze vlogen elkaar alweer in de haren :')
pi_208127832
Wat een troosteloos weer... :{ kinderen zijn thuis, hebben vakantie.
Daar waren ze wel aan toe en ik ook wel (aan geen gezeur over school), maar dan eigenlijk het liefst wel met stilte in huis... O-)
Fake it till you make it...
pi_208128968
Er werd vandaag slijm gemaakt met lijm, scheerschuim en lenzenvloeistof maar het bleef toch best wel erg plakkerig, bijna niet hanteerbaar. Iemand hier die de perfecte verhoudingen weet voor hanteerbaar slijm? :P
pi_208129222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 16:10 schreef Nijna het volgende:
Wat een troosteloos weer... :{ kinderen zijn thuis, hebben vakantie.
Daar waren ze wel aan toe en ik ook wel (aan geen gezeur over school), maar dan eigenlijk het liefst wel met stilte in huis... O-)
Heel aankomende week blijft het droog. Kouder, maar wel droog :Y

Mailde gisteravond een bedrijf maar voordat ik dan antwoord heb...dus vanmiddag maar even gebeld. Beller is vaak gewoon sneller :+
Maar vriendinnen bel ik eigenlijk nooit, bang dat ik een stoorzender ben :@

Eén vriendin was een beeldbelster. Maar dan nam ik nooit op en belde ik beeldvrij terug. Nu belt zij me ook normaal. Kan daar echt niet aan wennen: naar een porum te moeten kijken als ik bel :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  vrijdag 24 februari 2023 @ 18:39:32 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208129383
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 18:04 schreef Aure het volgende:
Er werd vandaag slijm gemaakt met lijm, scheerschuim en lenzenvloeistof maar het bleef toch best wel erg plakkerig, bijna niet hanteerbaar. Iemand hier die de perfecte verhoudingen weet voor hanteerbaar slijm? :P
https://www.hoewerktdat.be/handwerk/hoe-maak-je-slijm
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208129807
quote:
Meer lenzenvloeistof aan het eind.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208129942
Ik bel het liefst naar bedrijven. Mijn man laat mij altijd bellen, helemaal als er iets niet gaat zoals het moet. Ik kan heel zakelijk blijven ondanks mijn boosheid, mijn man ontploft sneller.

Tijdens mijn werk bel ik ook liever dan dat ik mail, helemaal als ik iets (bijna) direct nodig heb.
Heb al een keer een incasso traject stop kunnen leggen en vandaag uiteindelijk voor elkaar gekregen dat iets meteen bij de verzekering ingediend werd ipv dat wij de kosten eerst moesten betalen.

A haat bellen, maar soms moet ze echt zelf bellen. Ik ga niet alles meer voor haar regelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208129954
quote:
Mijn dochter maakt het met borax (we hebben van dat poeder wat ze in water oplost, geen idee van de verhouding volgens mij vergeet ze het elke keer ook weer :+ ), maar dat gaat een stuk beter.
Heb je wel lenzenvloeistof met borax erin? Want anders werkt het niet.
Ik vind het trouwens smerig spul, dat slijm, geeft ook rottige vlekken in de vloerbedekking en ik vind sommige scheerschuim ook gewoon smerig ruiken. Ze deed het ook een tijdje met wasmiddel, maar die geur was zo doordringend dat ik er echt naar van werd. (nu schijn ik sowieso een wat gevoelige neus te hebben).

@Mushanga71, ik zag inderdaad dat het droog wordt, wel kouder maar dat vind ik minder erg als het verder wel mooi weer is.

Voor de kinderen doe ik vaak bellen, voor afspraken enzo. Maar misschien ook wel eens goed om ze zelf te laten bellen. De jongste kan dat wel, oudste is denk ik nog niet zo ver...
Die belt mij al niet eens, maar inmiddels appt ze als er iets is, dat is in elk geval een stap.
  vrijdag 24 februari 2023 @ 19:37:18 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_208130167
Borax is wel giftig opzich
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_208130865
Ik bel altijd het liefst zelf als er iets geregeld moet worden, want vriend laat zich altijd afschepen met niets, terwijl ik op mijn strepen ga staan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208130879
Wij waren dus naar de dierentuin, het was rustig en het ging verrassend goed met de 5 mannen. Nog met z’n allen afgesloten bij de mcdonalds, heerlijke dag O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_208136579
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 19:37 schreef pinquit het volgende:
Borax is wel giftig opzich
Weet ik en weet zij ook.
Ik had die zooi liever niet in zulke hoeveelheden in huis, maar mijn man vond het geen probleem.
Het zit natuurlijk ook in wasmiddel en contactlensvloeistof, maar dan in hele kleine hoeveelheden.
pi_208136708
Hier een weekendje Den Haag. Gisteren al een beetje rond gewandeld en een escaperoom gedaan (wordt een mooie traditie om dat op vakantie te doen denk ik).

Vandaag naar een tentoonstelling van escher. Maar nu nog lekker aan het ontbijt. Verder nog even kijken wat er vandaag op het pad gaat komen.

En morgen waarschijnlijk naar Madurodam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')