nos.nlquote:Ihattaren traint weer, post video van Juventus-stadion en work-out
Mohamed Ihattaren probeert zijn voetballoopbaan weer op te pakken. Dat meldt de voetballer op Instagram, waar hij een filmpje heeft geplaatst waarin te zien is dat hij bij zijn club Juventus in het krachthonk bezig is.
"Wat ons definieert, is hoe we terugkomen na tegenslag", schrijft Ihattaren bij het filmpje.
De 21-jarige Utrechter werd ruim een week geleden aangehouden in Amsterdam, omdat hij zou worden verdacht van het mishandelen van zijn ex-vriendin.
Ihattaren heeft bij Juventus nog een contract tot de zomer van 2025. Dat staat door alle gebeurtenissen wel op het spel. Volgens het AD onderzoekt Juventus of het nieuwste incident rond de voetballer reden is voor ontslag.
Doorbraak bij PSV, verhuur aan Ajax
Ihattaren brak op jonge leeftijd door bij PSV en schopte het tot de voorselectie van het Nederlands elftal. Na problemen met trainer Roger Schmidt vertrok hij naar het Italiaanse Juventus, dat hem verhuurde aan Sampdoria.
Ihattaren belandde in Italië op een zijspoor en werd door Juventus opnieuw verhuurd, aan Ajax. Hij speelde daar afgelopen zomer een prima voorbereiding, maar vervolgens verdween de middenvelder van de trainingen.
Wegens mogelijke bedreigingen uit het criminele circuit kon Ihattaren zich enige tijd niet vertonen bij Ajax. Daarnaast ging een auto van de voetballer in vlammen op. Ajax maakte vervolgens bekend niet door te gaan met Ihattaren.
Na zijn vertrek bij Ajax probeerde onder anderen Wesley Sneijder hem in zijn profcarrière bij te staan, maar de oud-international zette die samenwerking stop omdat Ihattaren het niet op zou kunnen brengen zich op het voetbal te focussen. Ihattaren verbleef ook een periode bij de familie Nouri.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
Hoe spreken Marokkanen eigenlijk z'n naam uit? Ik zou graag Ihattaren zeggen, met de nadruk op de laatste lettergreep en een Japans klinkende stoot lucht uit mn longen erbij.
Die zal zo wel aan de lijn (hihi) hangen met Danny om die foto te verwijderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:02 schreef 3rr0r het volgende:
Die shirtsponsor op de foto in de OP, goodhabitz 😂
Pfoh, ik zag een tijdje geleden een interview van zo'n moskeegast bij Mo thuis. Was iets van Ich-tar-en meen ik, met zo'n roggel G en de klemtoon op en. (edit: of die 'en' was juist vrij stil, wat Pizzakoppo zegt. Weet het niet helemaal precies meer).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
Hoe spreken Marokkanen eigenlijk z'n naam uit? Ik zou graag Ihattaren zeggen, met de nadruk op de laatste lettergreep en een Japans klinkende stoot lucht uit mn longen erbij.
Igtar blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
Ihattereen grote shoarmaschotel ingeklapt voor zijn ontbijt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2023 23:16 schreef Eppie_NL het volgende:
Is inmiddels getrouwd.
Gaat ie nog ooit voetballen vraag ik me af.
Is Mo nou wel met de goede getrouwd of krijgt hij binnenkort weer de Mocro Maffia achter zich aan?quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig koppel. Talentvolle dame https://instagram.com/iitsyasmine doet Mo goed.
Die gaan overvallen plegen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig koppel. Talentvolle dame https://instagram.com/iitsyasmine doet Mo goed.
Talentvol omdat ze kan poseren?quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft hij haar gelijk van de trap geflikkerd?quote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verstandige dame die ver is gekomenquote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Mo nou wel met de goede getrouwd of krijgt hij binnenkort weer de Mocro Maffia achter zich aan?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2023 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft hij haar gelijk van de trap geflikkerd?
Lekker wijfquote:Op woensdag 3 mei 2023 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon nog steeds miljoenen op de bank.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:52 schreef Marsenal het volgende:
Leuke stoeipoes voor een werkloze dikkie, strak geregeld.
Hoop voor de newlyweds dat ze daar slim mee om kunnen gaan, Mo'tje lijkt het wel lastig te vinden om stabiel in loondienst te blijven.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds miljoenen op de bank.
quote:‘Juventus wil af van Ihattaren, hij respecteert zijn contract niet’
Juventus lijkt het contract van Mo Ihattaren te willen ontbinden. Aan de carrière van de voetballer lijkt daarmee echt een einde te komen. De carrière van Ihattaren, voor zover daar nog sprake van is, lijkt slechts nog op papier te bestaan. Hij heeft nog een contract tot 2025 bij Juventus maar daar hebben ze geen vat op de speler.
Na het trainingsfilmpje dat Ihattaren zelf postte rond 21 februari, is zijn comeback weer in het slop geraakt. Uit Italiaanse bronnen wordt duidelijk dat de club bezig is een dossier op te bouwen om het contract van de voetballer te kunnen ontbinden als het zo doorgaat. ,,Want hij respecteert zijn contract niet.” Dat ondersteunt wat sportjournalist Hélène Hendriks onlangs bij Vandaag Inside al zei: Ihattaren traint niet meer.
https://www.ad.nl/sport/j(...)tract-niet~a3a6da77/
Jammer dat hij jarenlang miljoenen heeft gekregen voor niks.quote:
Iedere normale werknemer was allang ontslagen als hij zich zo gedroeg.quote:
Dealenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd wat hij wel kan naast voetballen.
Er moet toch wel bepaald werk zijn waar je geen motivatie en topsport lichaam hoeft voor te hebben.
Zelfs ik heb als hoogbegaafde orders verzameld in een magazijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef KingRadler het volgende:
Er moet toch wel bepaald werk zijn waar je geen motivatie en topsport lichaam hoeft voor te hebben.
Rappen, pizza bezorgen, andere troep bezorgen, vloggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef KingRadler het volgende:
Gaan werken voor de instagram pagina "reality_fbi"quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef KingRadler het volgende:
Thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef KingRadler het volgende:
In de Kuip heeft iedereen zijn eigen Motje, dat weet je toch.quote:
zo levert hij toch in het stadion vermaak aan supportersquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip heeft iedereen zijn eigen Motje, dat weet je toch.
Volgens Promes heb je dat zo onder de knie.quote:
Misschien ergens 3e divisie zandbak of zo.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:44 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgt hij zijn zaakjes snel op de rit, anders zou het wel eens de verkeerde kant op kunnen gaan met zijn carrière
Misschien kan hij ritjes gaan maken als pizzakoerier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:44 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgt hij zijn zaakjes snel op de rit, anders zou het wel eens de verkeerde kant op kunnen gaan met zijn carrière
Met het uitgavenpatroon van Mo is een paar miljoen net genoeg zakgeld voor een weekend.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Paar miljoen mee naar Dubai. Lekker man.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Trapt er toch weer iemand in.
Qua geld daarintegen.. de overheid gaat weer lekker moeten bijpassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Turkije is toch Saudi-Arabië light qua reputatie?
Stukje kebab #topvormquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
MoGod. Lekker Turkse knaken cashen.
Die man eindigt nog bij eens bij een daklozencentrum als zijn familie hem niet onder de arm neemt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:19 schreef RipCity het volgende:
Telegraaf:
Het van zijn voetstuk gevallen voetbaltalent Mohamed Ihattaren (21) lijkt in financiële problemen te zijn geraakt. Twee deurwaarders hebben in opdracht van waterschap de Dommel en meubelbedrijf Sucasa uit Amsterdam beslag gelegd op zijn herenhuis aan de Haarzichtlaan in Vleuten.
Meh. 5000 euro. Daar gaat Mo niet minder van naar de snackbar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:rambodirk
Bedragen van 5000 eu zijn voor deze held zó onbetekenend dat hij gewoon vergeet dat soort dingen af te tikken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Meh. 5000 euro. Daar gaat Mo niet minder van naar de snackbar.
Ik kan me best voorstellen dat als je altijd in het buitenland bent. Een waterschapsbelasting er wel eens bij in schiet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bedragen van 5000 eu zijn voor deze held zó onbetekenend dat hij gewoon vergeet dat soort dingen af te tikken!
Mo kan geen automatische incasso instellen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat als je altijd in het buitenland bent. Een waterschapsbelasting er wel eens bij in schiet.
Ik ook prima, maar voordat ze beslag gaan leggen heb je de zaakjes toch wel écht uit de hand laten lopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat als je altijd in het buitenland bent. Een waterschapsbelasting er wel eens bij in schiet.
Dat is z’n broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:04 schreef Ferdii het volgende:
Die manager is gewoon knap dat ie dit weet te fixen voor soldaat Mo
dan nog, iedere verstandxige club zou toch geld toe vragen om hem een contract te gevenquote:
Verstandige clubs en Turkije.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dan nog, iedere verstandxige club zou toch geld toe vragen om hem een contract te geven
2800 en 5000 zijn toch geen moeilijke bedragen om af te tikken met zijn bankrekening?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober @:rambodirk
Ik denk dat je je nog wel eens kan verkijken op de vermogens van jonge voetballers.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
2800 en 5000 zijn toch geen moeilijke bedragen om af te tikken met zijn bankrekening?
Of is dit een nieuwe Glenn Helder die eigenlijk alles uitgeeft (lees: weggooit) wat er binnen komt?
Vreemd dat je het tot een beslaglegging laat komen voor zo'n luttele bedrag als je kijkt naar het vermogen dat hij bezit.
Ja true, als ik zo op zijn socials keek/kijk had ik al het idee dat er alles uitging wat er binnen kwam. Dat jonge voetballers geen heldere lichten zijn mbt financiën wist ik al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan verkijken op de vermogens van jonge voetballers.
Nu vier jaar een volledig contract denk ik?
Waarschijnlijk een relatief groot uitgavenpatroon met de verwachting genoeg te verdienen de komende 15 jaar.
Huizen op de piek gekocht die nu met verlies verkocht worden.
Vrienden/familie die op zo'n inkomen teren
Laat ik het zo zeggen dat ik niet het idee heb dat we met financieel lichten te maken hebben bij de gemiddelde voetballer aan het begin van z'n carrière. Zeker als die carrière dan niet zo loopt zoals verwacht.
Besiktasquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verstandige clubs en Turkije.
Pick one.
Zou wel een prestatiecontract zijn, al weet je het bij Turken nooit. Die betalen gewoon niet al ze geen zin hebben en lokken je met een mooi contract.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dan nog, iedere verstandxige club zou toch geld toe vragen om hem een contract te geven
Mo heeft geen school afgemaakt, nooit verantwoordelijkheden gehad, altijd bij de hand genomen. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat een automatische incasso is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mo kan geen automatische incasso instellen?
Kijk met zijn migratie achtergrond is het aannemelijk dat hij geen beste basis om zich heen heeft. Kijk maar naar andere marokkaanse voetballers. Ze beginnen goed, maar ze falen uiteindelijk allemaal.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 22:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog wel eens kan verkijken op de vermogens van jonge voetballers.
Nu vier jaar een volledig contract denk ik?
Waarschijnlijk een relatief groot uitgavenpatroon met de verwachting genoeg te verdienen de komende 15 jaar.
Huizen op de piek gekocht die nu met verlies verkocht worden.
Vrienden/familie die op zo'n inkomen teren
Laat ik het zo zeggen dat ik niet het idee heb dat we met financieel lichten te maken hebben bij de gemiddelde voetballer aan het begin van z'n carrière. Zeker als die carrière dan niet zo loopt zoals verwacht.
Je bent nog niet bekend Turkse voetbalfans?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Wordt hij echt zo onthaald of zijn dat oudere beelden er in geknipt?
Nou ja beetje en ken de beelden ook wel van andere voetballers, maar die hebben dan meestal nog wel wat klaargespeeld in hun carrière voordat ze daar landen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent nog niet bekend Turkse voetbalfans?
Alsof ze een gefaalde afdankertje als hem nog willen hebben na een 4de plaats op het WK lolquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:01 schreef KingRadler het volgende:
Mo kan nog altijd voor Marokko uit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |