abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208100375
Ach jeetje arme jongen...
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208100411
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hè?
Angela Merkel
Je domme vragen zijn vermoeiend, lospedrosov.

Mss moet die haatdwerg in het kremlin ff kappen met z'n oorlog, mss dat we dan weer willen na gaan denken over een eensgezind europa+rus, snap je het zo?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:08:04 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_208100490
De enige juiste reactie (naast ze op de bek timmeren natuurlijk)

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Forum Admin woensdag 22 februari 2023 @ 14:08:09 #279
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208100493
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Europese eenheid, dat was ooit een ding toch in de Merkel tijd?

Op 7 oktober 2022 zei ze dat nog.
https://tass.com/world/1519037/amp
Doe eens niet zo hemeltergend vervelend man
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208100503
quote:
Wagner founder Yevgeny Prigozhin has posted a picture showing dozens of dead Wagner fighters, blaming it on "shell starvation" and "those who should have solved the question of supplying us with enough ammunition."

Prigozhin also posted the photograph of a formal request asking the Russian military to provide Wagner with ammunition in order to capture Bakhmut, a request he says has not been fulfilled.

"Ammunition was not given to us and is not being given to us. It is now 10 a.m. on February 22, no steps have been taken to provide ammunition," Prigozhin said as he posted the photograph of the dead Russian soldiers.

"I'm publishing a photo below. This is one of the gathering places of the dead. These are the guys who died yesterday due to the so-called shell starvation," he went on to say.
Foto stond niet bij het bericht.
pi_208100524
Damn, dit zijn er wel een boel.

twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208100555
quote:
13s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je domme vragen zijn vermoeiend, lospedrosov.

Mss moet die haatdwerg in het kremlin ff kappen met z'n oorlog, mss dat we dan weer willen na gaan denken over een eensgezind europa+rus, snap je het zo?
Exact mijn punt!
Vakman pur sang
pi_208100562
Lekker voor die dode Wagner boys. Hopelijk wordt dit probleem nooit opgelost en ontstaat er een dik conflict tussen Poetin en Wagner.
pi_208100570
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Ja, die dagelijkse +700 in de statistieken komen wat anders over dan de daadwerkelijke beelden. Helaas zien de mensen in Rusland er niks van. Deze zien er nog redelijk heel uit en niet uit elkaar gereten.
pi_208100610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja, die dagelijkse +700 in de statistieken komen wat anders over dan de daadwerkelijke beelden. Helaas zien de mensen in Rusland er niks van. Deze zien er nog redelijk heel uit en niet uit elkaar gereten.
Als ze het al zien dat wordt gezegd dat het poppen zijn ofzo. Is al vaker gebeurd.
pi_208100670
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:18 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Als ze het al zien dat wordt gezegd dat het poppen zijn ofzo. Is al vaker gebeurd.
Dit is dan een beeld geproduceerd door 'eigen zijde' en niet de tegenstander, maar ze zullen vast wel een manier vinden om het zo te draaien dat het ze minder doet inderdaad. Alsnog doet beeld meer dan cijfertjes op papier. Dat is in het Westen net zo. Cijfers op papier = 'ver van m'n bed show', gruwelijke beelden = oei, we moeten wat doen.
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:23:31 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208100677
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Waarom zijn sommigen in hun nakie? Of hadden ze gestolen Ukrainse uniforms aan? 🤔
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:24:08 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_208100683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:23 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Waarom zijn sommigen in hun nakie? Of hadden ze gestolen Ukrainse uniforms aan? 🤔
Die waren hun buks aan het oppoetsen :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208100689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:29 schreef Raw85 het volgende:

[..]
De oorverdovende stilte van de Nexit-roepers is tekenend toch? Na Brexit en het uitbreken van deze oorlog heb ik nog maar weinig geluiden uit die hoek horen komen.
Dan zou je eens op facebook moeten kijken, daar is een behoorlijk grote Nexit groep actief.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:25:37 #290
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208100700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is nou de juiste actie als de 1e tank op een mijn is ingereden? 🤔
[ twitter ]
Je moet over de eerste tank heen rijden, want daar ligt geen mijn meer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208100725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zou je eens op facebook moeten kijken, daar is een behoorlijk grote Nexit groep actief.
Wat is groot? 100.000 leden? 500.000? 1.000.000?

Er zijn 13.600.000 stemgerechtigden in Nederland.
pi_208100737
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:05 schreef Richestorags het volgende:
Dat zou kunnen werken helaas. Echter berust het wel op de aanname dat Biden niet herkozen wordt en dat zijn Republikeinse opvolger de kraan volledig dichtdraait.
Zeker maar gezien het feit dat de invasie totaal niet verloopt zoals Poetin dacht heeft hij de afloop ervan uit handen gegeven. Het kan alleen voor hem nog goed aflopen als het geluk hem mee zit zeg maar. Daar ontkomt die sowieso niet meer aan. Hij heeft de afloop niet in eigen handen door immens falen.

Maar ook als er een andere Republikein zit denk ik naarmate de jaren vorderen dat de kans groot is dat de Oekraïners niet nog eens 60+miljard weer extra gaan ontvangen zoals nu met Biden is vrijgesteld en al verzekerd voor Oekraïne. Dat zou zelfs als Biden wordt herkozen niet eens zeker zijn omdat die dat moeilijk kan verkopen en alleen als het congress echt in meerderheid op zijn hand zit in een tweede termijn. Dat is niet waarschijnlijk. Oekraïne moet dus dit jaar echt winst boeken en “wij” hen alle mogelijke wapens daartoe geven, want erna wordt het lastiger.

quote:
Ook berust het op de aanname dat de kliek om Putin heen nog jarenlang onder deze sancties wil leven. Maar ik weet te weinig van Rusland om daar iets zinnigs van te kunnen zeggen.
De sancties raken Rusland helemaal niet zoals wij hoopten, niet economisch noch het reguliere leven daar. En zelfs aan chips komen ze inmiddels beter dan gehoopt via buitenland en zwarte markt. Laat staan de boven middenklasse of überhaupt de elite te raken. Vergeet niet dat de rest van de niet-Westerse wereld gewoon vrolijk doorgaat met handel, op Japan of Z-Korea na. Russische economische cijfers wordt algemeen onderkend zijn “verrassend positief gezien de sancties”. En met de uitleg die ik gaf.

Uiteindelijk ligt het lot van de afloop van deze oorlog nog steeds in “onze” handen. Europa als steun en met name Amerika en hoe ver wij bereid zijn Oekraïne te steunen en welke wapens wel te leveren. Ik verwacht zelf dat Oekraïne vrij in voorjaar offensief gaat herpakken en winst boeken. De wapens die eraan komen gaan ze ver brengen. Naar verluidt zijn de eerste 150km raketten al aangekomen en gebruikt zoals opblazen van logistieke opslag in Mariupol gisteren. Met dit bereik kunnen ze vanaf zuidfront alles tot aan de kust raken zoals Mariupol. Waardoor niets veilig is qua opslag en die nog verder van front moeten worden gezet. Laat staan met een goede zooi tanks etc. De Russen zijn ook niet in staat hun lucht dominantie op te pakken wat funest is en zal blijven zijn. Dit betekent dat Poetin eigenlijk al moet beginnen met nieuwe mobilisatie want als er nu 1000x circa per dag stierven aan zijn kant zullen dat er met de nieuwe wapens bijv 1500x zijn snel. Maar die mobilisatie durfde hij niet af te kondigen en gaat die nooit 100% doen, altijd beetje half half officieel.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_208100749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je moet over de eerste tank heen rijden, want daar ligt geen mijn meer.
Even over een tank rijden.. het is geen autootje. Tevens dan hopen dat het geen mijnenveld is maar een net recht dwars lijntje over de weg.
pi_208100776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Of hadden ze gestolen Ukrainse uniforms aan?
Dat was om eerlijk te zijn ook mijn gedachte ja. Waarom die gasten uitkleden? Dient geen enkel doel. Tenzij ze in oekrains pakkie liepen. En dan is het een principe kwestie.
pi_208100790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel leden die groep heeft, ik zag hun berichten steeds omdat iemand op mijn vriendenlijst die groep voorstelde, die heb ik inmiddels op negeren gezet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:33:57 #296
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208100806
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:28 schreef Aloulu het volgende:
Oekraïne moet dus dit jaar echt winst boeken en “wij” hen alle mogelijke wapens daartoe geven, want erna wordt het lastiger.
Wordt moeilijk als het Westen hun druppelgewijs wapens levert zodat ze niet winnen maar het gelijkspel blijft. De tankleveringen werden niet voor niets teruggeschroeft nadat bleek dat Rusland geen 500k man bestorming ging doen eind februari.
  woensdag 22 februari 2023 @ 14:35:21 #297
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208100817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:13 schreef Nielsch het volgende:
Lekker voor die dode Wagner boys. Hopelijk wordt dit probleem nooit opgelost en ontstaat er een dik conflict tussen Poetin en Wagner.
Ik kan me het conflict tussen Nietzsche en Wagner nog herinneren, dat kreeg Bert van Lingen ook al niet opgelost.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208100818
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat was om eerlijk te zijn ook mijn gedachte ja. Waarom die gasten uitkleden? Dient geen enkel doel. Tenzij ze in oekrains pakkie liepen. En dan is het een principe kwestie.
Die hadden misschien gewoon de juiste maat kleren van iemand die wat beters kon gebruiken en niet teveel onder het bloed.
pi_208100831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:08 schreef speknek het volgende:
De enige juiste reactie (naast ze op de bek timmeren natuurlijk)

[ twitter ]
Hoezo gaat het hier om nazi´s??
pi_208100846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 14:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Niet iedereen die een Nexit wel wat lijkt zit uiteraard in een zichtbare social media groep dus om daar conclusies uit te trekken... Alsnog zal het wel relatief niet enorm zijn daar niet van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')