abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208087979
Wel verhip toch meid, kan je het niet meer aan? Is de druk te hoog? Te lastig om je gemiddelden hoog te houden?

Reden: ze krijgt teveel huiswerk en de leraar kijkt teleurgesteld als ze weer eens een 5 haalt :')

Dat wordt nog wat als je zometeen gaat werken, snowflake :')

Klacht: ziehier de toekomst van werkend Nederland
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208088041
Ze heeft wel een hoofd voor op de radio.

Of ze kan altijd nog dienen als vogelverschrikker bij een boer in het veld.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_208088067
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:02 schreef Rozevla het volgende:
Ze heeft wel een hoofd voor op de radio.

Of ze kan altijd nog dienen als vogelverschrikker bij een boer in het veld.
Volgens mij staat ze elke seconde op het punt om in huilen uit te barsten :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208088081
Maar ja, mede gefinancierd door de Europese Unie he. Dan krijg je dat soort vleesgeworden havermelk cappuccino zuioende zwakteboden.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:06:01 #5
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_208088100
Ach, harder janken van @ vogeltjesdans ia onmogelijk dus het zal wel meevallen allemaal.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Admin dinsdag 21 februari 2023 @ 15:11:04 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208088162
apart. de afgelopen honderd jaar hoorde je daar niemand over.
huidige generatie is te lui om iets te doen, willen dat alles wordt aangereikt en als er iets tegenzit ligt dat aan een ander, moet iedereen zich aanpassen en verven ze uit protest hun haar blauw en gaan hard 'how dare you' roepen.
Echt :')
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208088233
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:11 schreef Danny het volgende:
huidige generatie is te lui om iets te doen, willen dat alles wordt aangereikt en als er iets tegenzit ligt dat aan een ander, moet iedereen zich aanpassen en verven ze uit protest hun haar blauw en gaan hard 'how dare you' roepen.
Compleet mee eens. Nog nooit een minder goede tijd meegemaakt, hebben alles aangereikt gekregen door pappie en mammie en staan te janken als ze niet drie keer per jaar met het vliegtuig op vakantie kunnen. Betaald door iemand anders, natuurlijk.

Om van het maken van een fatsoenlijk topic nog maar te zwijgen :{w

Oh en ze staan te schreeuwen naast de A12.
pi_208088586
Ik zou er ook ontiegelijk moe van worden als ik mezelf zo fucking serieus zou nemen. Godverdomme ey.

Beste Minde of wat je snowflakenaam ook is, ik werk al een aantal jaar lang zonder uitbetaald te worden omdat het bij mijn opleiding hoort en we volgens de minister 'toch later genoeg gaan verdienen', maar we nu uitgebuit worden als arbeider+. Mij hoor je ook niet, ik hou gewoon mijn bek dicht en werk door.
Als ik die tyfus sommen niet tot in den treure had gemaakt om de middelbare, was ik ook niet gekomen waar ik nu ben.
Als je moe bent moet je meer slapen en minder Tiktokken.

Werd al witheet bij het woord millenial in de titel maar ben het voor het eerst wel met TS eens. Is dit trouwens een millenial? Dit is toch Gen Zielig? @vogeltjesdans
pi_208088650
ok boomer
Conscience do cost.
pi_208088654
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Volgens mij staat ze elke seconde op het punt om in huilen uit te barsten :')
Komt omdat Minde zo moe is van die wiskundesommen. Krijgt ze een burnout van. Misschien kan papa het leed verzachten met een nieuwe iPhone waarop ze dan nog meer kan Tiktokken en daar ook haar speciale verhaal over haar Grote Burn Out kan delen.

Beste Minde, sommige mensen zijn gemaakt om te werken en anderen hebben hun beroep gemaakt van zeiken. Bekijk zelf maar in welke categorie je thuishoort. Of krijg je ook een burn out van dit vraagstuk?
pi_208088661
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:41 schreef Muisje22 het volgende:
Ik zou er ook ontiegelijk moe van worden als ik mezelf zo fucking serieus zou nemen. Godverdomme ey.

Beste Minde of wat je snowflakenaam ook is, ik werk al een aantal jaar lang zonder uitbetaald te worden omdat het bij mijn opleiding hoort en we volgens de minister 'toch later genoeg gaan verdienen', maar we nu uitgebuit worden als arbeider+. Mij hoor je ook niet, ik hou gewoon mijn bek dicht en werk door.
Als ik die tyfus sommen niet tot in den treure had gemaakt om de middelbare, was ik ook niet gekomen waar ik nu ben.
Als je moe bent moet je meer slapen en minder Tiktokken.

Werd al witheet bij het woord millenial in de titel maar ben het voor het eerst wel met TS eens. Is dit trouwens een millenial? Dit is toch Gen Zielig? @:vogeltjesdans
Ik ga alleen nog maar de meest bekende namen benoemen :{w
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:51:06 #12
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_208088765
quote:
Misschien omdat de generatie voor ze roofbouw pleegden op de aarde en vrijwel alle sociale zaken hebben verneukt.
Maar het enige waar boomers over janken is hoe blauw hun haar is.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:59:12 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_208088896
Kijk al die huilie boomers in dit topic nou eens miepen omdat ze een filmpje kijken wat ze niet leuk vinden :') Ga lekker aan het werk ofzo.

Vroeger deden we dan gewoon de tv uit. Ze zagen je al aankomen _O- Dat je tegen anderen gaat vertellen: 'Wat me nou is overkomen!! Ik zag een filmpje en dat vond ik niet leuk! Ik kon mij er niet mee identificeren want die persoon zei iets wat ik niet leuk vind... Ik ga dit snel aan iedereen vertellen. Misschien hang ik wel een pamflet op!'
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_208088899
Ik werd moe van haar hoofd en stem. Niet afgekeken.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208088992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:59 schreef Näsenbar het volgende:
Kijk al die huilie boomers in dit topic nou eens miepen omdat ze een filmpje kijken wat ze niet leuk vinden :') Ga lekker aan het werk ofzo.

Vroeger deden we dan gewoon de tv uit. Ze zagen je al aankomen _O- Dat je tegen anderen gaat vertellen: 'Wat me nou is overkomen!! Ik zag een filmpje en dat vond ik niet leuk! Ik kon mij er niet mee identificeren want die persoon zei iets wat ik niet leuk vind... Ik ga dit snel aan iedereen vertellen. Misschien hang ik wel een pamflet op!'
Heeft niet met niet leuk te maken, wel met haar uitlachen vanwege haar zwakzinnige instelling.
pi_208088999
De mogelijkheid om te reageren is uitgeschakeld.
Vinden jullie dat gek dat je dit altijd ziet bij dit soort video's?
Je zal eens tegengesproken worden.
Ga lekker partime hamburgers flippen bij de Mac muts!
pi_208089103
Pooooooh bollingkje hier hoor
U MAD?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:16:54 #18
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208089119
quote:
En zo zei elke generatie over de generaties die na hun kwamen.
pi_208089151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:16 schreef Momo het volgende:

[..]
En zo zei elke generatie over de generaties die na hun kwamen.
Maar dit is toch wel een ultiem zwaktebod zeg :')

Wat moet hierna komen? Kan het nog erger?

Dit zijn wel de lui die het de eerstkomende 50 jaar moeten gaan doen.
pi_208089183
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik sprak hier onlangs over met iemand die psychologie had gestudeerd.
Volgens hem hebben we nu rock bottom bereikt en kan het niet anders dan dat komende generaties wat steviger in hun schoenen gaan staan.
Dit is antropologisch onhoudbaar.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:23:07 #21
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208089185
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat heb jij dan "gedaan" voor de samenleving?
Iedere generatie heeft hun eigen uitdagingen, het is niet dat mensen ineens anders geboren worden.
pi_208089293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef Momo het volgende:

[..]
Iedere generatie heeft hun eigen uitdagingen, het is niet dat mensen ineens anders geboren worden.
Okee, een kleine greep:

Ik heb voor continue stroomvoorziening gezorgd, ook op momenten dat jij lag te slapen.
Ik heb gezorgd dat mensen hun huis met mooie ramen konden isoleren en er nu warmpjes bij zitten.
Ik heb voor tientallen kantoorgebouwen de complete vliesgevelbouw begeleid.
Ik heb voor tientallen bedrijven en duizenden mensen de ict aan de gang gehouden.
Ik heb honderden mensen gecoacht en begeleid tijdens hun opleiding en ontwikkeling.
Ik heb tientallen mensen door mentale problemen in de corona periode begeleid.
Ik heb ervoor gezorgd dat duizenden mensen een waardige uitvaart kregen.

Is dat goed genoeg voor je?

Dit alles trouwens niet in mijn eentje, dat deed ik steeds met een goed team van professionals. Maar ik denk dat ik mijn steentje wel bijgedragen heb.
pi_208089303
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef Momo het volgende:

[..]
En dat deed ik door niet te zeiken op youtube, maar door gewoon de schouders eronder te zetten.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:37:49 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208089341
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Okee, een kleine greep:

Ik heb voor continue stroomvoorziening gezorgd, ook op momenten dat jij lag te slapen.
Ik heb gezorgd dat mensen hun huis met mooie ramen konden isoleren en er nu warmpjes bij zitten.
Ik heb voor tientallen kantoorgebouwen de complete vliesgevelbouw begeleid.
Ik heb voor tientallen bedrijven en duizenden mensen de ict aan de gang gehouden.
Ik heb honderden mensen gecoacht en begeleid tijdens hun opleiding en ontwikkeling.
Ik heb tientallen mensen door mentale problemen in de corona periode begeleid.
Ik heb ervoor gezorgd dat duizenden mensen een waardige uitvaart kregen.

Is dat goed genoeg voor je?

Dit alles trouwens niet in mijn eentje, dat deed ik steeds met een goed team van professionals. Maar ik denk dat ik mijn steentje wel bijgedragen heb.
En jij denkt komende generaties dat soort dingen niet meer kunnen doen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
En dat deed ik door niet te zeiken op youtube, maar door gewoon de schouders eronder te zetten.
Net of er toen geen mensen waren die aan het zeiken waren over hun werk/school. Je zag dat alleen niet omdat je geen social media had.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:43:30 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208089397
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
En dat alles heeft jou er niet van weerhouden hier op de foks een eindeloze stroom van gejank te produceren. Dus als we jouw redenatie volgen (namelijk: als je zeikt doe je niks voor de samenleving) dan heb jij ook niks voor de samenleving betekend.
Huilen dan.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 16:48:41 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208089469
TS ziet één filmpje op youtube van een toneelstukje, snapt het niet, en schrijft meteen hele generaties af. Jaja weer een intellectueel hoogstandje van de grote denker des foks hoor.
Huilen dan.
pi_208089706
Dat is millennial, dat is een Gen Z
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barričres kennen we niet
Denk unlimited
pi_208090453
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:37 schreef Momo het volgende:

[..]
En jij denkt komende generaties dat soort dingen niet meer kunnen doen?
Ik denk dat deze generatie niet eens meer een telefoon kan opnemen. Met hun 'belangst' :')

quote:
[..]
Net of er toen geen mensen waren die aan het zeiken waren over hun werk/school. Je zag dat alleen niet omdat je geen social media had.
Als je het niet aankon, dan deed je gewoon niet meer mee. Dan ging je maar wat anders doen wat beter bij je niveau of je mentale gesteldheid past.
pi_208090456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:09 schreef nils_22 het volgende:
Dat is millennial, dat is een Gen Z
Ja wat is het nu? :{w
pi_208090475
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dat alles heeft jou er niet van weerhouden hier op de foks een eindeloze stroom van gejank te produceren. Dus als we jouw redenatie volgen (namelijk: als je zeikt doe je niks voor de samenleving) dan heb jij ook niks voor de samenleving betekend.
Je snapt dat fok voor mij iets heel anders is dan IRL? Of...

quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:48 schreef Isdatzo het volgende:
TS ziet één filmpje op youtube van een toneelstukje, snapt het niet, en schrijft meteen hele generaties af. Jaja weer een intellectueel hoogstandje van de grote denker des foks hoor.
De laatste tijd komt er wel heel wat meer naar boven dan 1 filmpje :')

Maar je hebt gelijk, ik zie het inderdaad het beste! ^O^
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:39:59 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208090538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Je snapt dat fok voor mij iets heel anders is dan IRL? Of...
Precies het punt dat ik maak: jouw redenatie slaat nergens op. Bedankt!

Jij snapt dat dit een filmpje in het kader van een speechwedstrijd is en dat je op basis van dit filmpje niet kan concluderen dat het meisje zichzelf elke nacht in slaap huilt en/of niks toevoegt aan de maatschappij?
Huilen dan.
pi_208090638
Maar als er zo veel mis is met deze generatie, is dat dan niet de schuld van de ouders ervan? Dat kan je zo'n meisje toch amper kwalijk nemen? Die heeft gewoon altijd netjes op de stoep gelopen omdat papa vond dat oversteken onveilig was.
-nee-
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:54:16 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208090728
ok boomer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208090820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik sprak hier onlangs over met iemand die psychologie had gestudeerd.
Volgens hem hebben we nu rock bottom bereikt en kan het niet anders dan dat komende generaties wat steviger in hun schoenen gaan staan.
Dit is antropologisch onhoudbaar.
De Derde Wereldoorlog staat op het punt van uitbreken, dus dan krijg je weer sterkere generaties. In zo'n situatie heb je niet veel keuze dan harder te worden, je moet aan de bak anders ga je dood.
pi_208090824
Ik had vroeger ook veel stress van school.

Dan was het einde middag, en dan zat mijn zus beneden op de computer en dan ging de telefoon. En je voelde het al hé, dan nam je pa de telefoon op, ging die zo ze hoofd naar je draaien, en ik draaide dan mijn hoofd naar mijn zus achter de computer alsof ik van niet wist.

En dan dat moment dat je naam genoemd wordt. Ik snap die stress wel.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_208091124
Als oude zak zeuren dat de jeugd van tegenwoordig slap is… Origineel zeg! Dat heeft men echt nog nooit eerder gedaan!
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_208092385
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies het punt dat ik maak: jouw redenatie slaat nergens op. Bedankt!

Jij snapt dat dit een filmpje in het kader van een speechwedstrijd is en dat je op basis van dit filmpje niet kan concluderen dat het meisje zichzelf elke nacht in slaap huilt en/of niks toevoegt aan de maatschappij?
Heb je de andere huilfimpjes gezien? Over pesten of over lbthqi bv, jongens laten we nog eens een open deur intrappen :')

Verder is mijn punt wel degelijk valide. Wedstrijd of niet, deze screentouchgeneratie heeft nog nooit een betaalde baan van dichtbij gezien, laat staan dat ze een bedrijf overeind kunnen houden (getuige ook de vele andere reacties in dit topic). Met dergelijk gejank kom je geen stap verder. Ik raad hen allemaal aan eens de schouders ergens onder te zetten. Teveel huiswerk, komop zeg! Is dit soms survival of the weakest? :')

En volg eens een training presentatievaardigheden.
pi_208092424
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef Marsenal het volgende:
Maar als er zo veel mis is met deze generatie, is dat dan niet de schuld van de ouders ervan? Dat kan je zo'n meisje toch amper kwalijk nemen? Die heeft gewoon altijd netjes op de stoep gelopen omdat papa vond dat oversteken onveilig was ze dacht dat dat beter verdiende.
Fixed. Geen dank.
pi_208092432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:25 schreef knoopie het volgende:
Als oude zak zeuren dat de jeugd van tegenwoordig slap is… Origineel zeg! Dat heeft men echt nog nooit eerder gedaan!
Verder nog opmerkingen over de inhoud, of was het dat alweer?
pi_208092684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:01 schreef Avelie het volgende:

[..]
De Derde Wereldoorlog staat op het punt van uitbreken, dus dan krijg je weer sterkere generaties. In zo'n situatie heb je niet veel keuze dan harder te worden, je moet aan de bak anders ga je dood.
Ja, zo werkt het wel inderdaad.
pi_208095286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Verder nog opmerkingen over de inhoud, of was het dat alweer?
Dat was het alweer. Bedankt voor je aandacht en een fijne avond nog.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_208095344
ProbleemwijkenAssen.jpg
  woensdag 22 februari 2023 @ 00:14:16 #43
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_208095354
Boomertipic. Toont weer es aan dat de gemiddelde leeftijd 50 is
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_208095765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:55 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat was het alweer. Bedankt voor je aandacht en een fijne avond nog.
Heb ik sowieso. Jij daarentegen hebt het nodig om op anderen te zeiken.

Lukt het een beetje met opvoeden van de snowflakegeneratie?
pi_208095766
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 00:14 schreef corehype het volgende:
Boomertipic. Toont weer es aan dat de gemiddelde leeftijd 50 is
En jij je daar maar op aftrekken he, viezerik.
pi_208097889
Kijk dit meisje heeft gewoon een slechte opvoeding gehad. Teveel gepamperd, dan krijg je dit.

Geen weerbaarheid, geen ruggegraat kansloos en ze kan beter stoppen lekker achter de kassa gaan zitten. Succes komt door hard werken en door te zetten als je moe bent.

Janken is voor mietjes. :Y
  woensdag 22 februari 2023 @ 12:30:13 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_208099315
Misschien zit het meisje gewoon op een te hoog niveau, en had de havo beter gepast?
pi_208099535
Wat is die BNNVARA ook allemaal aan het doen man :{

Ik bedoel ik snap dat je binnen het omroepbestel verschillende omroepen hebt met elk ietsje hun eigen karakter (van extreemlinks en progressief naar gematigd links), maar die BNNVARA faciliteert echt volledig het slachtofferdenken.

Zat laatst nog naar Kassa! te kijken (dat consumentenprogramma) en dat was vroeger best te pruimen als zaterdagavondvermaak, maar het was nu een en al gejank van mensen in de slachtoffferpositie. Een of andere vrouw die een psychische klacht had en daardoor niet zelf het huishouden kon doen omdat ze daar mentaal te moe voor was met een heel item over hoe belachelijk het was dat ze geen gratis hulp in de huishouding kreeg van de overheid.

levensgevaarlijke omroep die bnnvara die slachtoffergedrag volledig faciliteert en zelfs aanmoedigt, maar totaal niet stil lijkt te staan bij het feit dat dit ook allemaal bekostigd moet worden.
pi_208099558
Overigens is dit geen millenial. Milennials zijn nu onderhand 30+
pi_208099740
"Dit komt vooral door de constante hoge prestatiedruk en omdat we stapels aan werk meekrijgen".

Nee dat komt omdat jullie de godsganse dag op je mobiel zitten en je focus laat vertyfen door al die kutsocialmedia.

"Ik werk al te hard" BOE HOE HOE :'(

Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')