abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2023 @ 15:54:08 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208290003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Moet op de website ook zichtbaar zijn toch? Heb geen zin om me in bochten te wringen om ze te melden dat ze onterechte vorderingen doen.

En telefoon geopend tussen 14-17 en vervolgens is die gesloten _O-

Lachwekkend.
Het staat op de website: https://viaplay.com/nl-nl/terms
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208290068
Afgelopen weekend heerlijk F1, Premier League en darts gekeken.

ViaPlay _O_
pi_208291429
Ook gewoon via Viaplay teruggekeken (was 's middags zelf aan het sporten). Ik ben niet in slaap gevallen, heb me niet bovenmatig geirriteerd, heb geen haperingen geconstateerd. Heel vervelend voor al die mensen die er wel problemen hebben, ze laten zich iig duidelijk horen. Ik wens ze veel succes en sterkte met het verwerken van hun Viaplay-leed
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208291548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:09 schreef Sabata het volgende:
Ook gewoon via Viaplay teruggekeken (was 's middags zelf aan het sporten). Ik ben niet in slaap gevallen, heb me niet bovenmatig geirriteerd, heb geen haperingen geconstateerd. Heel vervelend voor al die mensen die er wel problemen hebben, ze laten zich iig duidelijk horen. Ik wens ze veel succes en sterkte met het verwerken van hun Viaplay-leed
Tijdens het terugkijken zal het niet druk zijn geweest.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208303043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, ik ben uit m'n abo geflikkerd nadat ik de incasso had gestorneerd (joh) _O-

Na een chat (van fucking 45 minuten :') :N ) met viaplay een code gekregen voor 1 maand gratis.

Heb hem meteen geactiveerd maar had eigenlijk moeten wachten tot vlak voor de eerstvolgende GP. Want dan had ik Australië ook nog via VP kunnen kijken. Dus misschien een tip voor andere mensen met hetzelfde probleem.
Tja het is maar wat je voorkeur is natuurlijk…ik zou zelfs gratis het hele jaar niet eens naar die kille koude lui kunnen kijken en luisteren (!) Met een bedrijf die zo te werk gaat wil ik absoluut niets te maken hebben.
pi_208303095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:48 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Tja het is maar wat je voorkeur is natuurlijk…ik zou zelfs gratis het hele jaar niet eens naar die kille koude lui kunnen kijken en luisteren (!) Met een bedrijf die zo te werk gaat wil ik absoluut niets te maken hebben.
En maar komen klagen in een topic over een bedrijf waarvan je geen dienst van afneemt.
:')

'Living rent free in your head' noemen ze dat volgens mij.
pi_208303200
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:48 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Tja het is maar wat je voorkeur is natuurlijk…ik zou zelfs gratis het hele jaar niet eens naar die kille koude lui kunnen kijken en luisteren (!) Met een bedrijf die zo te werk gaat wil ik absoluut niets te maken hebben.
Hebben ze je kat vermoord?
pi_208306008
Ik zou geen viaplay meer nemen maar ik doe nu8 samen met mijn broer voor die 10.49 dus dat kwam neer op praktisch hetzelfde bedrag per jaar pp als f1tv (voordat f1tv met hun aanbieding kwamen). Geen haperingen gehad beeld was ook goed en commentaar dat stoort ons niet echt en de nabeschouwing kijken we op ziggo sport. Dus voor ons is het wel te doen.
pi_208308898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2023 17:55 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
En maar komen klagen in een topic over een bedrijf waarvan je geen dienst van afneemt.
:')

'Living rent free in your head' noemen ze dat volgens mij.
Ik probeer mijn kostbare vrije tijd deels te besteden door hier mensen te proberen te overtuigen om niet, of om te stoppen, dit malafide bedrijf financieel te ondersteunen. Ik zou savonds niet in de spiegel kunnen kijken als ik wist dat ik financieel een bedrijf steunde die in en intens slecht is. Elke abbonnee op die dienst minder, is een overwinning.
Nogmaals, F1 TV kun je delen met 6 mensen, heeft scherper beeld, meer content, een veel gebruiksvriendelijker app, betere analisten, beter, is minstens meer dan de helft goedkoper, en in meer talen commentaar.
Als mensen heel graag Engels voetbal kijken begrijp ik het nog een heel klein beetje, maar al het andere is gewoon echt vrijwillig bukken.
pi_208308910
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 01:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik probeer mijn kostbare vrije tijd deels te besteden door hier mensen te proberen te overtuigen om niet, of om te stoppen, dit malafide bedrijf financieel te ondersteunen. Ik zou savonds niet in de spiegel kunnen kijken als ik wist dat ik financieel een bedrijf steunde die in en intens slecht is. Elke abbonnee op die dienst minder, is een overwinning.
Nogmaals, F1 TV kun je delen met 6 mensen, heeft scherper beeld, meer content, een veel gebruiksvriendelijker app, betere analisten, beter, is minstens meer dan de helft goedkoper, en in meer talen commentaar.
Als mensen heel graag Engels voetbal kijken begrijp ik het nog een heel klein beetje, maar al het andere is gewoon echt vrijwillig bukken.
Viaplay is immens kut maar mensen zoals deze user zijn ook wel ontzettend sneu. Ben je nog verdrietig om Olaf en de tandarts of waarom doe je zo hysterisch?
U MAD?
pi_208309849
Zie zijn andere posts in dit of het F1TV topic. Het is beetje teveel. Hij is helemaal doorgedraaid

Mycroft mooi overzicht https://mycroft.fok.nl/in(...)_id%5B%5D=226&page=1
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 maart 2023 @ 09:38:48 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208310220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 01:59 schreef Eagles89 het volgende:
en in meer talen commentaar.
Als ik ooit besluit om graag in het Turks naar de F1 te luisteren neem ik het nog eens in overweging ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208311022
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 01:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Nogmaals, F1 TV kun je delen met 6 mensen, heeft scherper beeld, meer content, een veel gebruiksvriendelijker app, betere analisten, beter, is minstens meer dan de helft goedkoper, en in meer talen commentaar.
Als mensen heel graag Engels voetbal kijken begrijp ik het nog een heel klein beetje, maar al het andere is gewoon echt vrijwillig bukken.
Allemaal leuk als je dat belangrijk vindt, en meer content is simpelweg niet waar. F1TV heeft alleen F1, F2 en F3 content. Geen series, geen films (ja documentaires over F1).

Ik heb beide (alle 3 eigenlijk, ik heb ViaPlay, F1TV en Ziggo). Ik vind persoonlijk de voorbeschouwing bij Viaplay minstens even goed als, zo niet beter dan, die op Ziggo. De nabeschouwing mag van mij een half uurtje korter. Ik hoef echt niet de interviews met alle coureurs te zien, zeker niet als ze de hele race onzichtbaar hebben rondgereden. Ook het commentaar vind ik, na een gewenningsperiode, prima te doen. Zeker de toevoeging van Allard is prima. Ik kijk F1 toch alleen in het Nederlands.

ViaPlay kijken we ook een aantal Scandinavische series (ok, mijn vrouw), en Ziggo kijk ik (niet mijn vrouw) ook de Indycar, NASCAR en als ik toch wakker ben ook de V8 Supercars (en anders via de 'gemist' knop later).

Zoals met alles in het leven:
De afweging die je moet maken is of het het geld waard is. Jij vindt blijkbaar dat Viaplay het geld niet waard is. Dat maakt ze niet meteen criminelen of afzetters. Dat maak jij er van, en ik vermoed dat dat meer te maken heeft met de aversie tegen verandering dan met de slechte service van ViaPlay.
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:37:57 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208314852
Reactie Viaplay op mijn mail over te snelle afsluiting:

quote:
Bedankt voor jouw bericht en goed dat je contact met ons opneemt.

Ongeveer een jaar geleden heb je jouw abonnement bij ons aangeschaft. We zijn officieel gelanceerd in Nederland op 01-03-2022. Het was voor deze datum al mogelijk om bij ons het jaarabonnement te registreren voor een vaste prijs van ¤99,-. Jouw abonnement is geactiveerd op 01-03-2022 en dus liep deze af op 01-03-2023, precies 12 maanden nadat het abonnement officieel is gelanceerd.

Je hebt misschien gezien dat het abonnement in plaats daarvan werd beschreven als 13 maanden. Dit komt doordat het abonnement is aangeschaft voordat deze ook daadwerkelijk in ging. We begrijpen echter dat dit verwarrend kan zijn en aangezien wij je zeer waarderen als een van de eerste klanten die zich abonneren op Viaplay, willen wij jou een volledige maand gratis Viaplay aanbieden. Volg deze stappen om jouw persoonlijke aanbieding te activeren:
Reactie Viaplay over opnieuw een jaar abbo afsluiten:

quote:
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de verlate reactie.

Wat leuk dat je nog een jaar bij ons wilt blijven! Omdat je voor 2 maart 2023 geprobeerd hebt een abonnement af te sluiten ben ik blij je te kunnen vermelden dat ik je alsnog gebruik kan laten maken van de aanbieding van ¤10.49 per maand voor 12 maanden.

Omdat de actie is verlopen, hebben we voor jou een kortingsvoucher aangemaakt van 25%.
Deze voucher kun je gebruiken op een jaarabonnement van ¤13.99 per maand, wanneer je de voucher gebruikt betaal je ¤10.49 per maand

Volg deze stappen om jouw persoonlijke aanbieding te activeren:

Ik had al via een ander mail adres een nieuw abonnement met de korting afgesloten maar al met al netjes en dat voor een criminele organisatie.
pi_208317057
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 01:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik probeer mijn kostbare vrije tijd deels te besteden door hier mensen te proberen te overtuigen om niet, of om te stoppen, dit malafide bedrijf financieel te ondersteunen. Ik zou savonds niet in de spiegel kunnen kijken als ik wist dat ik financieel een bedrijf steunde die in en intens slecht is. Elke abbonnee op die dienst minder, is een overwinning.
Nogmaals, F1 TV kun je delen met 6 mensen, heeft scherper beeld, meer content, een veel gebruiksvriendelijker app, betere analisten, beter, is minstens meer dan de helft goedkoper, en in meer talen commentaar.
Als mensen heel graag Engels voetbal kijken begrijp ik het nog een heel klein beetje, maar al het andere is gewoon echt vrijwillig bukken.
Ik hoop dat je snel de hulp krijgt die je overduidelijk nodig hebt.
Het is koud, het is guur....
pi_208320376
Dat je een race of de f1 content maar 48 uur na uitzenden kan bekijken. Was dat vorig jaar ook al zo?

Ik vind het nogal schraal :')
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 10 maart 2023 @ 22:41:27 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208320398
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dat je een race of de f1 content maar 48 uur na uitzenden kan bekijken. Was dat vorig jaar ook al zo?

Ik vind het nogal schraal :')
Ja, dat is wel kut ja. Niet alleen F1 natuurlijk, maar alle live sport die ze uitzenden. Gelukkig heb ik dat inmiddels wel door, maar regelmatig dingen gemist die ik op zaterdag of zondag even niet kon kijken en ik later in de week rustig wilde kijken, maar toen was het al weg :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208618324
Hopelijk loopt de afname van activiteit van dit topic parallel met de afname aan leden van de ViaPlay dienst :) Dat het hier steeds stiller en stiller wordt is wat dat betreft een goed teken.
pi_208618785
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk loopt de afname van activiteit van dit topic parallel met de afname aan leden van de ViaPlay dienst :) Dat het hier steeds stiller en stiller wordt is wat dat betreft een goed teken.
Niet trollen hè?

O-) :X :D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 19:53:25 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208618877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk loopt de afname van activiteit van dit topic parallel met de afname aan leden van de ViaPlay dienst :) Dat het hier steeds stiller en stiller wordt is wat dat betreft een goed teken.
Nee hoor, ik heb vooral niks te klagen. Donderdag weer met plezier de hele avond gekeken, vandaag ook de nodige uren (straks nog even wat terugkijken) en morgen ook van een uur of vijf tot ergens rond het middaguur zo te zien ^O^

Topshow.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208619311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, ik heb vooral niks te klagen. Donderdag weer met plezier de hele avond gekeken, vandaag ook de nodige uren (straks nog even wat terugkijken) en morgen ook van een uur of vijf tot ergens rond het middaguur zo te zien ^O^

Topshow.
Pas je wel op dat je niet een minuutje te laat gaat terugkijken? Na een boer en een scheet is het namelijk alweer voorgoed gewist van de ViaPlay servers.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:20:21 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208619335
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Pas je wel op dat je niet een minuutje te laat gaat terugkijken? Na een boer en een scheet is het namelijk alweer voorgoed gewist van de ViaPlay servers.
Ja hoor, ik wil het immers binnen twee dagen zien, en dan kan het zonder problemen. Eén keer tegenaan gelopen, toen wist ik dat nog niet, dus logischerwijze is het sindsdien geen probleem meer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208619380
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja hoor, ik wil het immers binnen twee dagen zien, en dan kan het zonder problemen. Eén keer tegenaan gelopen, toen wist ik dat nog niet, dus logischerwijze is het sindsdien geen probleem meer.
Toch onhandig als je een weekendje weg bent, een Paasweekend bijv. Maar fijn dat het bij jou natuurlijk op die manier allemaal werkt :) Ik keek laatst de race van Max zn eerste WK terug, december 2021, best leuk alles van minuut tot minuut nog eens te zien. Met de voorbeschouwing én nabeschouwing incluis :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 april 2023 @ 20:24:18 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208619405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Toch onhandig als je een weekendje weg bent, een Paasweekend bijv. Maar fijn dat het bij jou natuurlijk op die manier allemaal werkt :)
Ach, in het uiterst zeldzame geval van dergelijk onfortuinlijke planning (een weekend weg zonder internet tijdens een F1-weekeinde) is het achteraf natuurlijk ook te downloaden, of via F1TV te kijken :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208899725
twitter
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:55:42 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208902600
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
lekker doorverkopen aan ziggo, voordat het schip zinkt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 22:23:53 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208903082
quote:
Zo kocht Viaplay voor Polen de dure rechten voor Formule 1. Verder werd de streamingdienst in Canada en Amerika op de markt gebracht.
Dat kan toch nooit goed gaan zo'n luchtbubbel :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage dinsdag 25 april 2023 @ 22:52:24 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208903376
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 25 april 2023 @ 22:57:35 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208903422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]
lekker doorverkopen aan ziggo, voordat het schip zinkt.
Hopelijk dan wel inclusief álle rechten die ze nu hebben (dus nee, niet alleen F1 en darts) en dan Ziggo dat een vergelijkbare dienst als Viaplay gaat aanbieden, dus met heel makkelijk alles online kunnen kijken ipv alleen via de zenders.

Wat dat betreft staan Viaplay en Eurosport/Discovery wel boven de rest, hoewel Eurosport/Discovery dan natuurlijk weer miljoen keer hoger staat dan Viaplay, al is het maar omdat je langer dan twee dagen terug kunt kijken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208917481
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hopelijk dan wel inclusief álle rechten die ze nu hebben (dus nee, niet alleen F1 en darts) en dan Ziggo dat een vergelijkbare dienst als Viaplay gaat aanbieden, dus met heel makkelijk alles online kunnen kijken ipv alleen via de zenders.

Wat dat betreft staan Viaplay en Eurosport/Discovery wel boven de rest, hoewel Eurosport/Discovery dan natuurlijk weer miljoen keer hoger staat dan Viaplay, al is het maar omdat je langer dan twee dagen terug kunt kijken :+
Bij Ziggo Sport kun je ook gewoon terugkijken. https://go.ziggosporttotaal.nl/missed
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 27 april 2023 @ 08:26:12 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208918399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hopelijk dan wel inclusief álle rechten die ze nu hebben (dus nee, niet alleen F1 en darts) en dan Ziggo dat een vergelijkbare dienst als Viaplay gaat aanbieden, dus met heel makkelijk alles online kunnen kijken ipv alleen via de zenders.

Wat dat betreft staan Viaplay en Eurosport/Discovery wel boven de rest, hoewel Eurosport/Discovery dan natuurlijk weer miljoen keer hoger staat dan Viaplay, al is het maar omdat je langer dan twee dagen terug kunt kijken :+
Wat betaal je voor Eurosport?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 april 2023 @ 08:42:10 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208918458
quote:
2s.gif Op donderdag 27 april 2023 00:42 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Bij Ziggo Sport kun je ook gewoon terugkijken. https://go.ziggosporttotaal.nl/missed
Nooit geprobeerd eigenlijk, volgens mij hebben we het via KPN, kan het dan ook?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208918465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Mooi, terug naar Ziggo met de F1!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 27 april 2023 @ 08:44:43 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208918469
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat betaal je voor Eurosport?
¤39,99 per jaar, dat is natuurlijk echt een bizar koopje (straks voor het vierde jaar op rij, daarvoor zelfs twee jaar ¤29,99 zie ik nu).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208919783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk, volgens mij hebben we het via KPN, kan het dan ook?
Je moet het dan eerst koppelen met je KPN-login: https://go.ziggosporttotaal.nl/login. Daarna kun je de website en app van Ziggo Sport Totaal gebruiken.

Maar waarschijnlijk kun je het ook gewoon via KPN zelf terugkijken.
  donderdag 27 april 2023 @ 11:23:39 #286
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208919869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk, volgens mij hebben we het via KPN, kan het dan ook?
Volgens het antwoord op het KPN-forum kun je bij https://go.ziggosporttotaal.nl/ inloggen met je iTV nummer + pincode. Daar kun je alles 7 dagen terugkijken.

https://forum.kpn.com/kpn(...)totaal-pakket-491948

Zelf hebben wij een los online abo van Ziggo Sport en kijken dus altijd via de website/app.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 27 april 2023 @ 11:34:07 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208920035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
En dit is dan hetzelfde bericht maar in een ander jasje

quote:
Viaplay weer flink gegroeid: 'Mede door nieuw Formule 1-seizoen'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rland-premier-league
pi_208923075
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nooit geprobeerd eigenlijk, volgens mij hebben we het via KPN, kan het dan ook?
Ga naar deze pagina https://go.ziggosporttotaal.nl/login Selecteer KPN en druk op inloggen. Je logt dan in met je abonneenummer en pincode.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208925060
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
¤39,99 per jaar, dat is natuurlijk echt een bizar koopje (straks voor het vierde jaar op rij, daarvoor zelfs twee jaar ¤29,99 zie ik nu).
Ik betaal omgerekend niet eens 20 euro per jaar . Heb via Polen ooit een jaar abo afgesloten voor 89,99 zlotty. :D
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208927329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
En dit is dan hetzelfde bericht maar in een ander jasje
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rland-premier-league
In dat artikel staat wel dat ze bijna 50% meer verlies maakten, en wat ook veelzeggend is, ze melden het aantal abonnees in Nederland niet meer, als dat ook maar een beetje gegroeid was of zelfs gelijk gebleven hadden ze het op zeker gemeld, de enige reden om het nu niet meer te melden is omdat het (flink) gedaald is.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 17:12:41 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208980481
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 22:16 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
In dat artikel staat wel dat ze bijna 50% meer verlies maakten, en wat ook veelzeggend is, ze melden het aantal abonnees in Nederland niet meer, als dat ook maar een beetje gegroeid was of zelfs gelijk gebleven hadden ze het op zeker gemeld, de enige reden om het nu niet meer te melden is omdat het (flink) gedaald is.
:D Lees maar wat je wil lezen.
pi_208981029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D Lees maar wat je wil lezen.
Iedereen snapt inmiddels dat ViaPlay het niet gaat redden in NL, als je in het tweede jaar een enorme val in abbonnee’s maakt, je bijna 100 miljoen hebt betaald, én de concurrent qua F1 goedkoper én beter is, dan kun je beter maar heel stil blijven zitten tot je licentie is verlopen en met de staart tussen de benen uit Nederland vertrekken.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 23:08:56 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208984370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Iedereen snapt inmiddels dat ViaPlay het niet gaat redden in NL, als je in het tweede jaar een enorme val in abbonnee’s maakt, je bijna 100 miljoen hebt betaald, én de concurrent qua F1 goedkoper én beter is, dan kun je beter maar heel stil blijven zitten tot je licentie is verlopen en met de staart tussen de benen uit Nederland vertrekken.
OK Iedereen.
pi_208986033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Iedereen snapt inmiddels dat ViaPlay het niet gaat redden in NL, als je in het tweede jaar een enorme val in abbonnee’s maakt, je bijna 100 miljoen hebt betaald, én de concurrent qua F1 goedkoper én beter is, dan kun je beter maar heel stil blijven zitten tot je licentie is verlopen en met de staart tussen de benen uit Nederland vertrekken.
Er is meer dan alleen F1.
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:51:21 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208986534
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 18:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Iedereen snapt inmiddels dat ViaPlay het niet gaat redden in NL, als je in het tweede jaar een enorme val in abbonnee’s maakt, je bijna 100 miljoen hebt betaald, én de concurrent qua F1 goedkoper én beter is, dan kun je beter maar heel stil blijven zitten tot je licentie is verlopen en met de staart tussen de benen uit Nederland vertrekken.
Ik ben juist wel blij met viaplay, met name het Engels voetbal en nagenoeg alle wedstrijden live uitzenden in plaats van restricties wanneer je maar 6 zenders oid hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:58:25 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208986601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben juist wel blij met viaplay, met name het Engels voetbal en nagenoeg alle wedstrijden live uitzenden in plaats van restricties wanneer je maar 6 zenders oid hebt.
Volgens "Iedereen" schijnt er geen hond naar andere sport te kijken en met je eens over de PL, dat doen ze beter dan ziggo deed qua wedstrijden, over het niveau van de analisten kan je twisten al was dat bij ziggo ook niet bijzonder.
pi_208988311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Volgens "Iedereen" schijnt er geen hond naar andere sport te kijken en met je eens over de PL, dat doen ze beter dan ziggo deed qua wedstrijden, over het niveau van de analisten kan je twisten al was dat bij ziggo ook niet bijzonder.
PL is echt een enorme “niche” markt in Nederland, zijn gewoon cijfers van op te vragen.
Ben het wel met jullie eens dat ViaPlay meer is dan F1, ook veel dart liefhebbers en voetbalfans natuurlijk. Maar F1 is verreweg het kostbaarste voor ViaPlay en juist daar verzaken ze hopeloos, en met dus flinke verliezen tot gevolg. Ik kan me niet voorstellen dat ze in 2024 wederom 100 miljoen zullen bieden nu ze gezien hebben dat het ze enorm veel geld kost in plaats van oplevert.
  woensdag 3 mei 2023 @ 13:41:49 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_208988585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
PL is echt een enorme “niche” markt in Nederland, zijn gewoon cijfers van op te vragen.
Ben het wel met jullie eens dat ViaPlay meer is dan F1, ook veel dart liefhebbers en voetbalfans natuurlijk. Maar F1 is verreweg het kostbaarste voor ViaPlay en juist daar verzaken ze hopeloos, en met dus flinke verliezen tot gevolg. Ik kan me niet voorstellen dat ze in 2024 wederom 100 miljoen zullen bieden nu ze gezien hebben dat het ze enorm veel geld kost in plaats van oplevert.
Het zou best kunnen dat je gelijk hebt/krijgt maar het zijn wel aannames, dat haal ik niet uit dat bericht, noch uit hun kwartaal cijfers met toelichting waar het bericht op gebaseerd is.

quote:
Viaplay subscribers up 60% and Group sales up 30%



First quarter highlights

> Viaplay paying subscribers up 60% YoY to 7,643k (4,783) with 325k subscribers added QoQ

> Viaplay revenues up 68% on organic basis to represent 52% share of total revenues

> 30% group organic sales growth with reported sales of SEK 4,537m (3,324)

> Operating income before associated company income (ACI) and items affecting comparability (IAC) of SEK -291m (-49), of which SEK 163m (256) for the Nordics and SEK -454m (-305) for the International markets

> Total reported operating income of SEK -325m (602), including ACI of SEK 10m (55) and IAC of SEK -44m (595)

> Net income of SEK -288m (483) and EPS of SEK -3.68 (6.20)
quote:
We have started the year in line with our guidance, with 30% Group and 17% Nordic YoY organic sales growth in the first quarter. Our investments in content and technology are paying off, and Viaplay continues to be the primary growth driver for the Group, accounting for 52% of Group sales and generating organic revenue growth of 68% YoY.

Our Viaplay subscriber base grew by 60% compared with the same period last year. Our combined international markets now have more than 2.9 million Viaplay subscribers, 140% more than a year ago. We are growing in line with our expectations to reach the target of 4 million subscribers by end of the year. We also added 113k Viaplay subscribers in the Nordics in Q1, which is line with our ambition to add 400k new subscribers in 2023 and reach our year-end target of 5 million subscribers.

We have adjusted our Viaplay price points upwards in almost all markets, to reflect our unique and enhanced content offerings, as well as the prevailing inflation levels. Churn levels remain fairly stable and demonstrate the importance of high quality and flexible entertainment packages in these economically challenging times. Locally relevant content and live sports coverage remain our key differentiation points, and we have seen the positive impact of our coverage of the new Formula 1 season in 10 of our European markets, including Poland for the first time.



Viaplay Nordic revenues (37% of Group revenues) were up 36% YoY on an organic basis, while international revenues were up sevenfold and accounted for 15% of Group revenues, compared with 3% in Q1 last year.
bron:

https://www.viaplaygroup.(...)report_january_march
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 mei 2023 @ 13:47:12 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208988656
Uiteindelijk maakt het toch ook geen ene reet uit, als alles wat Viaplay nu heeft ook maar te zien is en blijft, of het nou bij Viaplay is of niet (wel het liefst een ander streamingplatform, dat biedt toch beduidend meer mogelijkheden om meer dan een handjevol dingen tegelijk uit te zenden). F1 en darts en PL blijft sowieso wel te zien, het gaat me dan meer om het andere aanbod :+

Of gewoon álles wat enigszins aan sport gerelateerd is via Discovery+/Eurosport en dan 200 per jaar aftikken en klaar :9~
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 mei 2023 @ 13:57:14 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208988796
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 13:47 schreef heywoodu het volgende:
Uiteindelijk maakt het toch ook geen ene reet uit, als alles wat Viaplay nu heeft ook maar te zien is en blijft, of het nou bij Viaplay is of niet (wel het liefst een ander streamingplatform, dat biedt toch beduidend meer mogelijkheden om meer dan een handjevol dingen tegelijk uit te zenden). F1 en darts en PL blijft sowieso wel te zien, het gaat me dan meer om het andere aanbod :+

Of gewoon álles wat enigszins aan sport gerelateerd is via Discovery+/Eurosport en dan 200 per jaar aftikken en klaar :9~
1 minuut latency genot ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')