Bestaat er überhaupt consensus over de oorlog?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:39 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De consensus was de oorlog waarschijnlijk jaren zal duren, ongeacht hoe deze ten einde komt.
Poetin plant kennelijk voor de langere termijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zouden ze nog in staat zijn nieuwe te bouwen?
De master-strateeg wordt steeds ongeloofwaardiger natuurlijk en hij heeft geen enkele speelruimte meer om nog wat uit de hoed te toveren en echt een wending aan de oorlog te geven. Al zijn nucleaire kaarten veel te vroeg verspeeld dat het volledig ongeloofwaardig is om er uberhaupt nog direct naar te verwijzen zonder jezelf belachelijk te maken. Hij kan ook niet de hoogste pieten binnen het leger verantwoordelijk houden voor fouten want het zijn niet voor niets zijn inner circle; de enige die hij nog enigszins kan vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:06 schreef Mansjester het volgende:
Laatste tijd toch opvallend veel kritiek op Putin vanuit Rusland zelf,nu Girkin die er met gestrekt been ingaat.
Zn enige nog resterende optie is een anschluss van Belarus.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:56 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De master-strateeg wordt steeds ongeloofwaardiger natuurlijk en hij heeft geen enkele speelruimte meer om nog wat uit de hoed te toveren en echt een wending aan de oorlog te geven. Al zijn nucleaire kaarten veel te vroeg verspeeld dat het volledig ongeloofwaardig is om er uberhaupt nog direct naar te verwijzen zonder jezelf belachelijk te maken. Hij kan ook niet de hoogste pieten binnen het leger verantwoordelijk houden voor fouten want het zijn niet voor niets zijn inner circle; de enige die hij nog enigszins kan vertrouwen.
Het wordt dus met het verstrijken van de oorlog en uitblijven van echte noemenswaardige overwinningen een trieste oude opa die het gewoon totaal niet meer in de hand heeft. Laat staan als Oekraine in het voorjaar ergens een offensief opzet en weer wat gaat veroveren...
Zijn hele legacy naar de tering geholpen.
China die mee gaat doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef kibo het volgende:
[..]
Zn enige nog resterende optie is een anschluss van Belarus.
Ik denk dat die teveel hebben te verliezen ( economische banden met het westen) om voluit los te gaan.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)eert-toch-in-ruslandquote:’Heineken breekt belofte en investeert toch in Rusland’
Ondanks de belofte niet langer in Rusland te investeren vanwege de oorlog in Oekraïne lanceerde Heineken vorig jaar liefst 61 nieuwe producten op de Russische markt. De Russische dochter kijkt terug op „een turbulent jaar, met veel nieuwe groeikansen”, schrijft Follow The Money.
Terwijl Russische bombardementen Oekraïense steden in puin legden en grondtroepen grote delen van het buurland bezetten, begon Heineken in Rusland aan een grootschalig verkoopoffensief.
In 2022 lanceerde de Russische tak van de bierbrouwer volgens eigen berichtgeving „in recordtempo” liefst 61 nieuwe producten, goed voor 720.000 hectoliter extra verkoop van bier en frisdrank. „Dit was mogelijk door fantastisch teamwork en het geloof dat alles mogelijk is.”
„2022 was een turbulent jaar voor alle marktspelers, maar bood tegelijkertijd volop kansen en opende nieuwe mogelijkheden voor de ontwikkeling en groei van onze business”, staat te lezen in een terugblik op de website van Heineken Rusland. „Trots kondigen we aan dat we in meerdere segmenten recordhoogten hebben bereikt.”
Heineken breekt zo met een eerdere toezegging geen nieuwe investeringen te doen in Rusland. Hoeveel de recente investeringen in Rusland hebben gekost, weigert het brouwbedrijf bekend te maken.
Ik zie dat ook niet zo makkelijk gebeuren tbh. De macht van Loekasjenko is teveel op drijfzand gebouwd en ik heb niet het idee dat bevolking en leger nu erg pro Russisch is. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja dat is al onderweg las ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef kibo het volgende:
quote:
quote:Florida Gov. Ron DeSantis criticized American aid to Ukraine as an "open-ended blank check" and questioned whether the United States should be engaged in the Russian conflict at all.
"I don't think it's in our interest to be getting into a proxy war with China, getting involved over things like the borderlands or over Crimea," DeSantis told Fox & Friends on Monday, referring to the Ukraine territories that Russia has seized through military force.
quote:Russian shelling has killed at least six people in Ukraine’s southern city of Kherson on Tuesday, the Ukrainian military's Operational Command South said in a Facebook post.
“A local market and a public transport stop were shelled. Civilians of Kherson were injured and killed right in the middle of the street, in their own homes and workplaces,” according to the post. “As of now, there are about 6 dead and 12 wounded."
Jullie? Ben jij geen westerling dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:04 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eert-toch-in-rusland
Westerlingen en geld.Daar gaan jullie principes.
Hoe moet ik in godsnaam Heineken boycotten?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:04 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)eert-toch-in-rusland
Westerlingen en geld.Daar gaan jullie principes.
Da's niet zo moeilijk hoor. Meer dan genoeg alternatieven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe moet ik in godsnaam Heineken boycotten?
PS. Ik drink die meuk al jaren niet meer. Tenzij enige pleisterplaats in woestijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk hoor. Meer dan genoeg alternatieven.
quote:"I don't actually remember how we got from Putin’s idea to 'take Kyiv in 3 days' to President Biden walking across Kyiv together with my President Zelensky on the 362nd day of the war," he tweeted.
"So, it was an honor and a privilege for me and the whole #IronTeam of [Ukrainian Railways] to deal with this visit. I must say, it was complicated. But we did it. That's how #RailForceOne appeared," said Kamyshin.
Kamyshin added that in 24 hours, Biden spent 20 hours on the train and only four hours in Kyiv.
"That's why it was important for us to care about him in a proper way. And we did," he said.
Damn, hij noemt Oekraine serieus alleen bij de vertaling?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
Was deze kerel niet het alternatief voor de Republikeinen?
[..]
Ik niet begrijpquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:33 schreef Digi2 het volgende:
Daarnaast zitten we midden in paradigma shift van biologische naar technologische evolutie waarbij de mens zelf slechts tot een tijdelijk overgangs vehicle is verworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |