Kipkluifjes en soep.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kippenbout en bloemkool.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nasiquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Penne pesto en saladequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd lekker.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een salade met pesto, gedroogde tomaat en mozzarella op
GENOT
@ChevyCapricequote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Over 2 maanden naar Ibiza, dan moet ik BEASTED zijn
We zien de foto’s graag verschijnen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice
Is het eind april al prettig genoeg voor een zwembroek daar?
GOAT.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja geen idee woon er niet HAHAHAquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gemiste kans om naar Japan te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hongaarse goulash met groenten en rijst.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanwaar die antipathie tegen goulash?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Lijkt mij dat verschrikkelijk zeg.
Vind jij Hongarije een fijn land dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Vanwaar die antipathie tegen goulash?
Ah, dat vond ik ook al logischer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij Hongarije een fijn land dan?
Al doelde ik wellicht toch op de Ibiza experience
Laatste weekend van april of het weekend daarvoor? Je wil niet (zoals ik) Feyenoord-Utrecht missen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij Hongarije een fijn land dan?
Al doelde ik wellicht toch op de Ibiza experience
Pasenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laatste weekend van april of het weekend daarvoor? Je wil niet (zoals ik) Feyenoord-Utrecht missen.
Sowieso ben ik al ieder potentieel weekendje weg voor mei aan het afzeggen. Toch die verdomde hoop, he.
Wie weet met je dronken kop.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang weekend, vrijgezellenfeest van een maat dus er gaat weinig gezwommen worden denk ik. Hopelijk wel gesnorkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |